• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво амбулаторії загальної практики - сімейної медицини на земельній ділянці за адресою: Одеська обл., Лиманський район, с. Красносілка, вул. Радгоспна, 3а

Сума авансу обмежена п. 9 Порядку державного фінансування капітального будівництва, завтердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764. Розмір авансу не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу.Керуючись ст. 23 «Бюджетні призначення та асигнування» Бюджетного Кодексу України від 08.07.2010 року (зі змінами та доповненнями), постановою Кабінета Міністрів України «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» № 668 від 01.08.2005 р. (зі змінами та доповненнями) ст.98 «Оплата за виконані роботи проводиться у порядку, визначеному договором підряду. Договором підряду може бути передбачено, що оплата виконаних робіт проводиться після прийняття замовником закінчених робіт (об'єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт. У договорі підряду сторони можуть передбачати надання замовником авансу з визначенням порядку його використання», а також постановою Кабінета Міністрів України № 117 від 23.04.2014 року (зі змінами та доповненнями) «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» пп.1 та пп.3 а саме: «Установити, що розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату лише у разі закупівлі: «на строк не більше трьох місяців: робіт із нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту та технічного переоснащення, придбання основних засобів і житла». «Замовник», перераховує «Підряднику» аванс на придбання матеріалів у розмірі 30% від вартості договору.

Завершена

12 448 655.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 62 243.28 UAH
Номер: 3537116cc7f8470cbf6f9caf04b1d2df
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-02-14-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.02.2020 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 14.02.2020 15:56 - 07.03.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.02.2020 Одеса № 49 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 14.02.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 14.02.2020 . Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 14.02.2020 № 49 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 5. UA-2019-04-08-002385-a 08.04.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, rapsodia9@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено, що на порушення статті 3 Закону, Замовником не забезпечено об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції ТОВ «Стройсервіс», у зв’язку з її необґрунтованим відхиленням з підстав, вказаних у протоколі уповноваженої особи Замовника від 11.05.2019 № 35/3. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 лютого 2020 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами (далі – ТД), яку затверджено рішенням уповноваженої особи (протокол від 24.04.2019 № 35/1), тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Стройсервіс» (далі – ТОВ «Стройсервіс»), тендерна пропозиція переможця приватного підприємства «АСК» (далі – ПП «АСК»), скарга приватного підприємства «Ялик» (далі – ПП «Ялик») від 24.05.2019, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) від 13.06.2019 № 7775-р/пк-пз, протоколи уповноваженої особи Замовника від 11.05.2019 № 35/3 та від 14.05.2019 № 35/6, повідомлення про намір укласти договір, договір підрядних робіт від 20.06.2019 № 19 та додаткові угоди до нього. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження не здійснювався. За результатам аналізу в частині своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено наступне. За інформацією, розміщеною в системі електронних закупівель, рішення про намір укласти договір з учасником ПП «АСК», якого визнано переможцем торгів, оприлюднено Замовником 14.05.2019. Разом з тим, 24.05.2019 учасником ПП «Ялик» до Органу оскарження було подано скаргу щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі, яку прийнято до розгляду 29.05.2019. Рішення Органом оскарження прийнято 13.06.2019. Відповідно до частини 6 статті 18 Закону, датою початку розгляду скарги є дата оприлюднення реєстраційної картки скарги в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 8 статті 18 Закону, розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною другою статті 32, абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Враховуючи, що перебіг строків призупинявся з 24.05.2019 по 13.06.2019, Замовником за результатами проведеної процедури закупівлі, укладено Договір підрядних робіт від 20.06.2019 № 19 з переможцем торгів ПП «АСК» на 17-й день, з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (10 днів з 15.05.2019 по 24.05.2019 та 7 днів з 14.06.2019 по 20.06.2019). Таким чином, інформація отримана від громадських об'єднань, про те, що Замовник уклав договір про закупівлю з учасником, якого визнано переможцем торгів з порушенням строків визначених частиною 2 статті 35 Закону, не підтвердилася. За результатами аналізу розгляду та оцінки тендерних пропозицій, встановлено, що Замовником необґрунтовано відхилена пропозиція учасника ТОВ «Стройсервіс» з підстав, вказаних у протоколі уповноваженої особи Замовника від 11.05.2019 № 35/3. Так, вимогами пункту 7 додатку № 7 до тендерної документації, повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджуються такими документами: випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів, зокрема надається документ, підтверджуючий обрання/призначення керівника та право підпису, відповідно до вимог за установчими документами підприємства-учасника (копія протоколу засновників підприємства та/або наказу про призначення керівника тощо) та особи (якщо така визначена учасником), яка має право підпису документів: довіреність (оригінал або нотаріально завірена копія) або інший документ (оригінал або нотаріально завірена копія), із зазначенням повноважень, ПІБ уповноваженої особи, зразку підпису, терміну дії та інше з наданням копії паспорту уповноваженої особи (якщо повноваження надаються у відповідності до паспортних даних). В той же час, на підтвердження повноваження директора щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника закупівлі, ТОВ «Стройсервіс» у складі тендерної пропозиції надані протоколи загальних зборів учасників від 17.09.2018 № 3, № 4 та Наказ від 17.09.2018 № 3к. Отже, вимогами тендерної документації не було передбачено надання паспорту директора учасника для підтвердження повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, що стало підставою для відхилення пропозиції ТОВ «Стройсервіс». Таким чином, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Стройсервіс» не додержано принцип щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, визначений статтею 3 Закону. Разом з тим, за результатами аналізу тендерної пропозиції ТОВ «Стройсервіс», встановлена її невідповідність вимогам визначеним ТД з інших підстав, а саме: Відповідно до умов пункту 1 додатку № 1 до ТД, для документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів, вказаних учасником у Таблиці 1, Замовником вимагається оригінали або копії документів, що підтверджують право власності або користування чи залучення: договору (договорів) купівлі – продажу, та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або договору (договорів) оренди, та/або договору про співпрацю, та/або договору користування чи надання послуг тощо (вказані договори повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції). Проте ТОВ «Стройсервіс» у складі тендерної пропозиції надано договір оренди обладнання від 01.11.2018 № 1/2018, укладений з приватним підприємством Будівельний департамент «Південна Пальміра» без Додатку № 1, який є невід’ємною частиною цього договору та містить найменування та кількість орендованого майна (обладнання), внаслідок чого, Замовник на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, повинен був відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Стройсервіс», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації саме в цій частині.
Період усунення порушень: 04.03.2020 11:43 - 19.03.2020 00:00
Дата публікації висновку: 04.03.2020 11:43

Запити/Пояснення