• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво амбулаторії загальної практики - сімейної медицини на земельній ділянці за адресою: Одеська обл., Лиманський район, с. Красносілка, вул. Радгоспна, 3а

Сума авансу обмежена п. 9 Порядку державного фінансування капітального будівництва, завтердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764. Розмір авансу не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу.Керуючись ст. 23 «Бюджетні призначення та асигнування» Бюджетного Кодексу України від 08.07.2010 року (зі змінами та доповненнями), постановою Кабінета Міністрів України «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» № 668 від 01.08.2005 р. (зі змінами та доповненнями) ст.98 «Оплата за виконані роботи проводиться у порядку, визначеному договором підряду. Договором підряду може бути передбачено, що оплата виконаних робіт проводиться після прийняття замовником закінчених робіт (об'єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт. У договорі підряду сторони можуть передбачати надання замовником авансу з визначенням порядку його використання», а також постановою Кабінета Міністрів України № 117 від 23.04.2014 року (зі змінами та доповненнями) «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» пп.1 та пп.3 а саме: «Установити, що розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату лише у разі закупівлі: «на строк не більше трьох місяців: робіт із нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту та технічного переоснащення, придбання основних засобів і житла». «Замовник», перераховує «Підряднику» аванс на придбання матеріалів у розмірі 30% від вартості договору.

Завершена

12 448 655.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 62 243.28 UAH
Період оскарження: 08.04.2019 19:04 - 02.05.2019 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга Амку UA-2019-04-08-002385-a

Номер: f1b11cb3390b42ab840644ff5b2c4118
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-08-002385-a.a3
Назва: Скарга Амку UA-2019-04-08-002385-a
Скарга:
Скарга на неправомірні дії Замовника у вигляді визначення Учасника Переможцем торгів.
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 20.06.2019 00:32
Автор: ПП ЯЛИК, Трищєв Вадим Ігорович +380731739502 sim.bc@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Порушення норм ЗУ "Про Публічні Закупівлі" під час визначення переможця відкритих торгів

Номер: 8a74bf32558d436f8284145efbcf133b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-08-002385-a.a2
Назва: Порушення норм ЗУ "Про Публічні Закупівлі" під час визначення переможця відкритих торгів
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Профт Буд Сістем» учасник відкритих торгів на закупівлю робіт - «Будівництво амбулаторії загальної практики - сімейної медицини на земельній ділянці за адресою: Одеська обл., Лиманський район, с. Красносілка, вул. Радгоспна, 3а» надає вимогу щодо неправомірного визначення учасника ПП «АСК» переможцем публічної закупівлі. 1. Учасником ПП «АСК» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, однак, відомості зазначені в даній довідці не відповідають відомостям, що містяться в трудових книжках деяких працівників, зокрема: - Черненко В.С. – в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в графі «Загальний досвід роботи» зазначено 18 років, а в трудовій книжці – запис «1» датовано 19 жовтня 2004 р.; - Чівільов О.А. – в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в графі «Загальний досвід роботи» зазначено 15 років, а в трудовій книжці – запис «1» датовано 09.08.2017 р.; З наведеного вбачається, що в наданій Учасником ПП «АСК» Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід загальний досвід роботи в галузі містяться неточності. Через аналогічні невідповідності Учасника ТОВ «Профт Буд Сістем» Протоколом №35/5 Уповноваженої особи управління Капітального Будівництва Одеської Обласної Державної Адміністрації від 14 травня 2019 року було відхилено. Крім того, Учасником ПП «АСК» у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій інформація про залучених працівників зазначена не повністю, а саме графа «Освіта та спеціальність, професія». Просимо пояснити чому тендерний комітет не відхилив пропозицію учасника ПП «АСК» через невідповідності інформації наданої учасником у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2. Учасник ПП «АСК» надає файл «Довідка пояснення щодо трудових книжок.pdf» № 74 від «15» квітня 2019 року в якій зазначено: що працівники, які знаходяться на посаді директора, економіста, архітектора та кошторисника, працюють на підприємстві за сумісництвом. Тому згідно п.1.1.Інструкції № 58, трудові книжки ведуться за основним місцем роботи. Проте у штатному розписі який надав учасник ПП «АСК» відсутні посади економіста та архітектора. Також у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не зазначені працівники на посадах економіста та архітектора. У п.2 Додатку 1 до Тендерної документації зазначено наступне: До довідки обов’язково надається: - оригінал або копія розпорядчого документу про затвердження штатного розпису та копія штатного розпису; - копії витягів з трудових книжок, що свідчать про наявність трудових відносин між учасником та працівником; - копії трудових угод (якщо такі мають місце бути) з працівниками, зазначеними в довідці, та які працюють в учасника за основним місцем роботи. У разі якщо працівник, зазначений в довідці, працює за сумісництвом, у довідці зазначається дана інформація. Відповідно до ст. 24 Кодексу законів про працю України, працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Згідно чого підтвердження прийняття на роботу співробітника, як за основним місцем роботи так і за сумісництвом є трудовий договір/наказ чи розпорядження підприємства. Учасник ПП «АСК» у своїй тендерній пропозиції не надав трудові договори або накази для працівників які працюють за сумісництвом, а саме: Матяш Г.В., Зимниця Н.М., Петросян А.О., тим самим порушив вимоги Тендерної Документації. Просимо пояснити чому тендерний комітет не відхилив тендерну пропозицію Учасника ПП «АСК» у зв’язку з тим, що учасник не надав жодних документів, якими міг підтвердити наявність трудових відносин між працівниками, які працюють за сумісництвом. 3 У п. 2 розділу V тендерної документації на закупівлю робіт – «Будівництво амбулаторії загальної практики - сімейної медицини на земельній ділянці за адресою: Одеська обл., Лиманський район, с. Красносілка, вул. Радгоспна, 3а» (ДК 021:2015: 45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень) зазначено: Якщо учасник змінює ціну тендерної пропозиції під час електронного аукціону, то протягом одного дня, після розкриття тендерних пропозіций, повинен завантажити нову тендерну пропозицію, відповідно до Додатку № 4 тендерної документації. У п.2 розділу IV тендерної документації на закупівлю робіт – «Будівництво амбулаторії загальної практики - сімейної медицини на земельній ділянці за адресою: Одеська обл., Лиманський район, с. Красносілка, вул. Радгоспна, 3а» зазначено: Дата і час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично. Згідно інформації з електронної системи закупівель - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-04-08-002385-a дата і час розкриття Тендерної Пропозиції – 07 травня 2019 р. 14:52. Згідно п. 2 розділу V тендерної документації після завершення аукціону учасники протягом одного для повинні були завантажити нову тендерну пропозицію, відповідно до Додатку № 4 тендерної документації. Учасник ПП «АСК» завантажив нову тендерну пропозицію (назва файлу - «Нова пропозиція.pdf») 14 травня 2019 р. чим порушив умови Тендерної Документації. Просимо пояснити чому тендерний комітет не відхилив пропозицію учасника ПП «АСК» через те, що той вчасно не надав документ, який вимагався у тендерній документації.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Управлінням капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації отриману Вашу вимогу від 15.05.2019 р. – UA-2019-04-08-002385-a.a2 (надалі – Вимога). За результатами розгляду зазначеної Вимоги повідомляємо наступне. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»: - тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав; - тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно Закону України «Про публічні закупівлі»  (надалі – Закон) замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. Враховуючи зазначене, діючи в рамках чинного законодавства України, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник визначив переможцем відкритих торгів «Будівництво амбулаторії загальної практики – сімейної медицини на земельній ділянці за адресою: Одеська обл., Лиманський район, с. Красносілка,
вул. Радгоспна, 3а» (код ДК 021:2015: 45215000-7 - Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень) –
UA-2019-04-08-002385-a, учасника, тендерна пропозиція якого найбільш відповідає кваліфікаційним критеріям.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Читаемая ситуация)))

Номер: 3e10547ccc414ed99d216a999efa6d3e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-08-002385-a.b1
Назва: Читаемая ситуация)))
Вимога:
))))
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Управлінням капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації отриману Вашу вимогу від 14.05.2019 р. – UA-2019-04-08-002385-a.b1 (надалі – Вимога). За результатами розгляду зазначеної Вимоги повідомляємо наступне. Порядок оскарження процедури закупівлі регламентується ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон).  Відповідно до положень Закону, скарга повинна містити підстави її подання, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. З огляду на зазначене, Ваша вимога оформлена не належним чином, у зв’язку з чим не підлягає розгляду.
Статус вимоги: Не задоволено