• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М'ясо (Телятина (телятина в/г (великий шматок), телятина 1 гат (дрібний шматок)), свинина в/г (великий шматок), м'ясо свійської птиці (філе куряче, гомілка куряча, печінка куряча))

Завершена

675 256.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 752.00 UAH
Номер: 7a5bdc7cdd844c5eb7e4de3e0e3bdd48
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-06-04-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.06.2019 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 04.06.2019 16:01 - 26.06.2019 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 04.06.2019 №18 Суми Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника управління Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 04.06.2019 № 18 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2019-04-05-002179-a 05.04.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Сумська, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби (Сумська обл.), +38 (0 50) 295-29-02, zakupivli_sumy_1@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено відхилення тендерної пропозиції ФОП Гончаренко А.Ю. за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 30 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених у статті 3 Закону, а також порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону при розгляді тендерної пропозиції ФОП Бойко О.В. За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2019 рік Державного позашкільного оздоровчого закладу санаторного типу «Ровесник» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 05.04.2019 №8), тендерні пропозиції фізичної особи підприємця Гончаренко Артема Юрійовича (далі – ФОП Гончаренко А.Ю.) та фізичної особи підприємця Бойко Олени Володимирівни (далі – ФОП Бойко О.В.), протоколи засідання тендерного комітету від 03.05.2019 №10 та від 06.05.2019 №11, повідомлення про намір укласти договір, договір від 17.05.2019 № 80. За результатами проведеного моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме: не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3,4,8 та 9 частини першої статті 17 Закону. За результатами аналізу інформації та документів, розміщених в електронній системі закупівель, установлено, що відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 03.05.2019 № 10 Замовник відхилив тендерну пропозицію ФОП Гончаренко А.Ю. через надання копії паспорту, копії експлуатаційного дозволу №6 від 13.03.2019 та протоколів випробувань, які належним чином не завірені; через не надання актів виконаних робіт по договору на дератизацію в будинках та спорудах; через не надання копій накладних щодо виконання аналогічних договорів та через розбіжність в зазначенні реєстраційного номеру транспортної одиниці в довідці, договорі оренди транспортного засобу та в санітарному паспорті. Аналізом правомірності відхилення установлено наступне. ФОП Гончаренко А.Ю. у складі тендерної пропозиції надано оригінали паспорту, експлуатаційного дозволу №6 від 13.03.2019 та протоколів випробувань, які видані учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами), а отже не повинні бути належним чином завірені, що відповідає вимогам пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовника. Пунктом 1 додатку 1 до тендерної документації вимагалось надання документа, що підтверджує проведення дезінфекції транспортного засобу, яким буде здійснюватись поставка товару, учасник ФОП Гончаренко А.Ю. надав копію відповідного договору від 15.04.2019 №128/20 з Державною установою «Сумський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України» та копію санітарного паспорта на автомобіль, який містить відповідну відмітку зазначеної установи про дезінфекцію. Надання акту виконаних робіт тендерною документацією не вимагалось, отже, ФОП Гончаренко А.Ю. не порушив вимоги тендерної документації Замовника в цій частині. Копії накладних щодо виконання аналогічних договорів містяться у складі тендерної пропозиції ФОП Гончаренко А.Ю. (файл «Довідки та документи.pdf»). Відповідно до пункту 1 додатку 1 до тендерної документації Замовника для підтвердження «Наявності обладнання та матеріально-технічної бази» учасники повинні були надати, зокрема, відповідну довідку довільної форми та копію санітарного паспорту на кожен вид автотранспорту. На виконання зазначених вимог ФОП Гончаренко А.Ю. у складі тендерної пропозиції надано довідку, в якій зазначено про наявність орендованого транспортного засобу марки RENAULT MASTER, 2010 року випуску, реєстраційний номер ВМ 0544 ВЕ, тип спеціалізований вантажний фургон рефрежиратор – В, оригінал нотаріально посвідченого договору оренди зазначеного транспортного засобу та копію санітарного паспорту №121 на автомобіль, в якому зазначено таку ж марку автомобіля (RENAULT MASTER), але третя цифра реєстраційного номеру не збігається з цифрою, зазначеною в договорі оренди та довідці (ВМ 0554 ВЕ). При цьому, Замовник не скористався правом, наданим частиною сьомою статті 28 Закону та не звернувся за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції та відхилив найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ФОП Гончаренко А.Ю. без достовірної документально підтвердженої інформації, що свідчить про відсутність санітарного паспорту на автомобіль. Таким чином, Замовник відхилив тендерну пропозицію ФОП Гончаренко Ю.О. за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 30 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених у статті 3 Закону, та уклав договір від 17.05.2019 № 80 з ФОП Бойко О.В., вартістю 571 999,00 гривень. Аналізом тендерної пропозиції учасника ФОП Бойко О.В. установлено її невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: згідно форми «Тендерна пропозиція» та Довідки про виробників від 15.04.2019 №14, наданих у складі тендерної пропозиції, виробниками продукції, що є предметом закупівлі, є ФОП Коваленко С.М. (яловичина, свинина), ТОВ «Ігесія» (м'ясо свійської птиці: філе куряче, гомілка куряча) та ТОВ «Комплекс Агромарс» (печінка куряча), при цьому у складі тендерної пропозиції не надано експлуатаційний дозвіл виробника печінки курячої охолодженої (ТОВ «Комплекс Агромарс») та лист про співпрацю з ним, чим не дотримано вимоги додатку 3 до тендерної документації Замовника. Крім того, в складі тендерної пропозиції учасника містяться декларації такого виробника, як ТОВ «ММК ХОЛДІНГ» (виробник свинини, яловичини), при цьому, учасником у відповідних документах не зазначено про співпрацю з цим виробником, не надано документів, передбачених додатком 3 щодо цього виробника; у складі тендерної пропозиції ФОП Бойко О.В. не надано документального підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору відповідно до додатку 1 до тендерної документації (не надано копії видаткових накладних, які підтверджують виконання договору від 05.02.2018 №12 на суму 368400,00 грн, та договору від 22.01.2018 № 14/18 ТХП на суму 248690,00 грн; (виконання зазначених договорів документально підтверджено видатковими накладними частково на суму 8495,00 грн та 5021,1 грн відповідно), чим не дотримано вимоги пункту 3 додатку 1 до тендерної документації Замовника; у складі тендерної пропозиції надано копії актів, складених у 2018 році за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, чим не дотримано вимоги додатку 3 до тендерної документації Замовника, яким вимагалося надання таких актів за останній квартал поточного року. Крім того, ФОП Бойко О.В. в недотримання вимог додатку 3 до тендерної документації у документах тендерної пропозиції щодо виробників продукції надано інформацію, яка суперечить одна одній, а саме: згідно форми «Тендерна пропозиція» та Довідки про виробників від 15.04.2019 №14 виробниками продукції є ФОП Коваленко С.М. (яловичина, свинина), ТОВ «Ігесія» (м'ясо свійської птиці: філе куряче, гомілка куряча), ТОВ «Комплекс Агромарс» (печінка куряча), при цьому, в Довідці-повідомленні від 19.04.2019 №27 зазначено, що виробником печінки курячої є ТОВ «Ігесія», водночас, в складі тендерної пропозиції надано декларації виробників не тільки від ФОП Коваленко С.М. та ТОВ «Ігесія», але й від ТОВ «ММК ХОЛДІНГ» (свинина, яловичина), та ТОВ «Комплекс Агромарс» філія Гаврилівський птахівничий комплекс» (м'ясо свійської птиці, печінка куряча). Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Бойко О.В. як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та уклав з ним договір від 17.05.2019 № 80 на суму 571 999,00 гривень.
Період усунення порушень: 18.06.2019 11:58 - 04.07.2019 00:00
Дата публікації висновку: 18.06.2019 11:58

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області щодо усунення порушень законодавства в сфері закупівель за результатами моніторингу закупівлі, враховуючи неможливість усунення виявлених порушень, Державним позашкільним оздоровчим закладом санаторного типу "Ровесник" 25.06.2019 розірвано договір про закупівлю м'яса №80 від 17.05.2019. Інформація про розірвання договору оприлюдненна закладом на майданчику ZAKUPKI.PROM.UA відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель 25.06.2019.
Дата публікації звіту: 25.06.2019 14:11

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: .
Дата публікації: 25.06.2019 16:36