• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дорожнє обладнання

Пристрої примусового зниження швидкості "лежачі поліцейські" в кількості 416 елементів: 352 основних, 64 кінцевих, 1700 кріплень

Завершена

230 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 150.00 UAH
Номер: 9183a19750d74d089ae682dfe627c2be
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-07-09-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.07.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 09.07.2019 15:24 - 31.07.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 09.07.2019 № 38 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 09.07.2019 № 38. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 5. UA-2019-04-01-001525-b від 01.04.2019 – Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі"
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 41) 247-43-58, kadruapk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що зміст тендерної документації Замовника не відповідає нормам абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону № 922, а також не враховує вимоги рішення РНБО від 19 березня 2019 року та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону № 1644. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини 4 статті 16 та частини 1 статті 30 Закону № 922. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлі встановлено порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону № 922. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 липня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації законодавству, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та звіт про виконання договору. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерні пропозиції учасників ФОП Бабак Михайло Федорович, ТОВ «Резинопласт» та ТОВ «Епіцентр К», тендерна пропозиція переможця процедури закупівель ТОВ «Бориспільський завод гумовотехнічних виробів», протоколи засідання тендерного комітету від 24.04.2019 року № 72, від 03.05.2019 року № 74, від 07.05.2019 року № 78 та від 15.05.2019 № 83, повідомлення про намір укласти договір, пояснення Комунального підприємства «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради (далі – Замовник) від 22.07.2019 та договір про закупівлю від 28.05.2019 № 17. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що в порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) Замовником в пункті 8 Додатку № 2 тендерної документації встановлено умову, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників юридичних осіб інформації про наявність або відсутність антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, при вартості закупівлі товарів, менше 20 мільйонів гривень. Також, аналізом встановлено, що тендерна документація Замовника не враховує вимоги рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі – рішення РНБО від 19 березня 2019 року), яке уведено в дію Указом Президента України від 19.03.2019 № 82/2019 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі - Закон № 1644). За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 24.04.2019 № 72 тендерну пропозицію ФОП Бабак Михайло Федорович, яку за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, відхилено внаслідок порушення вказаним учасником вимог тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», а саме у складі тендерної пропозиції вказаного учасника відсутній лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця й завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів, у вигляді довідки в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності), з підтвердженням того, щодо наявності антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони є обов’язковими відповідно до закону, або інформації в довільній формі про відсутність антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони не є обов’язковими відповідно до закону, чим не дотримано вимоги пункту 8 Додатку № 2 та пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Разом з тим, аналізом встановлено, що відповідно до пункті 8 Додатку № 2 тендерної документації, для відповідності вимогам пункту 10 частини 1 статті 17 Закону № 922 встановлено умову, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників юридичних осіб довідки в довільній формі з інформацією про наявність або відсутність антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. В той же час, пунктом 10 частини 1 статті 17 Закону № 922, визначено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Таким чином, вимоги пункту 10 частини 1 статті 17 Закону № 922, поширюються виключно на учасників юридичних осіб, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень, а відтак на закупівлі вартість яких є меншою 20 мільйонів гривень, а також на учасників фізичних осіб – підприємців відповідно вказані вимоги не поширюються. Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації, зокрема визначено, якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця й завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Разом з тим, вищевказаним пунктом 1 розділу 3 тендерної документації, також визначено, що документи, які не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Поряд з цим, частиною 4 статті 16 Закону № 922 також визначено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, які не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Слід зазначити, що відповідно до частини 4 статті 28 Закону № 922, після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. При цьому у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Отже, Замовник за результатами процедури закупівель на порушення частини 4 статті 16 та частини 1 статті 30 Закону № 922 відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Бабак Михайло Федорович і відповідно визнав переможцем ТОВ «Бориспільський завод гумовотехнічних виробів» та уклав з ним договір про закупівлю від 28.05.2019 № 17. Відповідно до абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону № 922, визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу (далі – веб-портал) в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Разом з тим, відповідно до інформації офіційного порталу публічних фінансів України E-DATA.GOV.UA (https://spending.gov.ua), Замовником 26.06.2019 року відповідно договору від 28.05.2019 № 17 оплачено поставку предмету закупівель згідно накладної № РН-0000146 в повному обсязі в сумі 228 999,68 гривень. Однак, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлі встановлено, що звіт про виконання договору оприлюднено лише на 22 день від дати виконання договору, чим не дотримано вимоги абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону № 922. Cлід також відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися.
Період усунення порушень: 26.07.2019 16:00 - 10.08.2019 00:00
Дата публікації висновку: 26.07.2019 16:00

Рішення про призначення перевірки

Запити/Пояснення