-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дидактичний матеріал для учнів початкових класів "Нової української школи"
Завершена
838 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 190.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 190.00 UAH
Номер:
26f8b20dffa049efa9c92473a29498d6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-07-03-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.07.2019 00:00
Період моніторингу:
03.07.2019 17:46 - 25.07.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.07.2019 №110
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 02.07.2019 №110
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-04-25-001240-b 25.04.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України №922
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення статті 25 та 28 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, визначенні предмета закупівлі, укладення договору, оприлюднення інформації - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу закупівлі були питання: дотримання відділом освіти Жовківської районної державної адміністрації законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляді тендерної пропозиції ПП «Час-Пік» і укладання договору від 28 травня 2019 року №9, оприлюднення інформації щодо закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію ПП «Час-Пік» ,рішення тендерного комітету від 17 травня 2019 року, повідомлення про намір укласти договір, договір від 28 травня 2019 року №9.
Згідно з нормами статті 25 Закону учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. При цьому Законом не передбачено надання учасниками торгів будь-яких документів після закінчення строку подання тендерних пропозицій.
За результатами аналізу встановлено, що тендерна документація (Додаток №4 «Технічна специфікація» тендерної документації) Замовника містить вимогу, що «учасник з найнижчою ціною за результатами аукціону (чи наступний учасник, після відхилення попереднього) зобов’язаний надати зразок кожного найменування товару на вимогу Замовника протягом 3 робочих днів. У разі відсутності можливості в Учасника надати запрошуваний зразок Замовнику, пропозиція буде відхилена, про що учасник в складі пропозиції надає гарантійний лист.
Законом не передбачено надання учасником документів після закінчення строку подання тендерних пропозицій, окрім тих які підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, у разі визнання його переможцем торгів.
Крім того, відповідно до абзацу 4 частини 5 статті 28 Закону замовник та учасник не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
Отже, вимоги встановлені Замовником у тендерній документації, суперечать нормам статті 25 та 28 Закону.
Проведеним моніторингом також встановлено, що тендерним комітетом Замовника не дотримано норми пункту 4 частина 1 статті 30 Закону № 922, зокрема, не відхилено тендерну пропозицію ПП «Час –Пік», яка не відповідає умовам тендерної документації.
Так, учасником торгів ПП «Час-Пік» в пропозиції не підтверджено технічні характеристики товарів, що вимагалися у тендерній документації (Додаток 4), зокрема у позиціях 1, 2, 6, 7, 15 Таблиці відповідності запропонованого учасником товару предмету закупівлі не зазначено виробника чи модель товару, який пропонується, а також у позиції 6 відсутня інформація про виробника та модель.
За результатами проведеної із порушенням норм законодавства у сфері закупівель процедури Замовник уклав з ПП «Час-Пік» договір від 28 травня 2019р. №9 на суму 609 996,00 гривень.
Період усунення порушень:
11.07.2019 16:19 - 26.07.2019 00:00
Дата публікації висновку:
11.07.2019 16:19