• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Лампи електричні в асортименті

Торги відмінено

1 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 4 200.00 UAH
Номер: 8de8841fc0004665aaf5b9489b746de1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-09-23-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.09.2019 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 23.09.2019 15:23 - 17.10.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 23.09.2019 № 53 Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 23.09.2019 № 53 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2019-02-27-001977-a 27.02.2019, Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону. Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтавська, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.), +38 (0 66) 715-79-44, chuyko-1973@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Замовником після надання Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області запиту про надання пояснень зазначену процедуру закупівлі відмінено 07.10.2019, що свідчить про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель. З огляду на вказане, зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель не надаються.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Підприємства електромереж зовнішнього освітлення «Міськсвітло» (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 27.02.2019 № 3 (далі – тендерна документація), протокол уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель Замовника від 18.06.2019 № 17, повідомлення про намір укласти договір. Моніторингом установлено, що Замовником в тендерній документації (додаток 4 до тендерної документації) вказано, що «Замовник не приймає тендерну пропозицію учасника як таку що не відповідає умовам тендерної документації зокрема технічним вимогам замовника, до якого застосовано санкції щодо здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб'єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом України "Про санкції", Указом Президента України № 549/2015 від 16 вересня 2015 року та рішенням РНБО України від 2 вересня 2015 року (дане рішення набрало чинності 22.09.2015 року)». При цьому, вказане Рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», яке було введено в дію Указом Президента України від 16 вересня 2015 року №549/2015 скасовано на підставі Рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», яке введене в дію Указом Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року. Водночас, абзац 1 частини третьої статті 22 Закону передбачає, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Отже, зміст тендерної документації Замовника не відповідає абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення нормативно-правових актів, що втратили чинність. Моніторингом установлено, що Уповноваженою особою Замовника відповідно до оприлюдненого протоколу засідання тендерного комітету від 18.06.2019 № 17 визначено переможця торгів – ТОВ «АЛЬТАІР-ДНІПРО» з остаточною ціновою пропозицією 1268012,00 грн та оприлюднено 18.06.2019 в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. В отриманому через електронну систему закупівель поясненні Замовником вказано, що договір із переможцем торгів – ТОВ «АЛЬТАІР-ДНІПРО» вкладено не було. Встановлено, що станом на дату початку проведення моніторингу закупівлі (23.09.2019) на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель відсутня інформація щодо відміни процедури закупівлі. Замовником 07.10.2019 оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель інформацію про відміну процедури закупівлі, на що вказує Протокол Уповноваженої особи – Крохмаля В.В. від 07.10.2019 № 2. Вказане свідчить, що вищезазначені порушення усунуто замовником в ході моніторингу процедури закупівлі. З огляду на те, що питання розгляду тендерних пропозицій підлягало розгляду органом оскарження, в ході моніторингу дане питання не розглядалося.
Період усунення порушень: 07.10.2019 15:23 - 24.10.2019 00:00
Дата публікації висновку: 07.10.2019 15:23

Запити/Пояснення