• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ЄЗС ДК 021:2015 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь («поточний ремонт центральної дороги, вул. Грушевського в м. Соснівка»)

Завершена

678 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 390.00 UAH
Номер: fcf4eaff24254a3bacf2d93dcad76054
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-14-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.05.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 14.05.2020 09:43 - 05.06.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.05.2020 № 81 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.05.2020 № 81. Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-04-11-000291-c 11.04.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 68) 399-44-82, taras_boyko@bigmir.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини 3 статті 17 Закону та пункту 2 частини 2 статті 22, а також вимог статей 25 та 28 Закону. За результатами аналізу порядку оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, в тому числі шляхом опублікування звіту про виконання договору та недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 травня 2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Соснівської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; тендерну пропозицію ТОВ «Укрбудреммонтаж»; повідомлення про намір укласти договір; договір від 25.06.2019 № 1; рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.06.2019 № 7677-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Проведеним моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено, що на порушення вимог частини 3 статті 17 Закону та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону Замовником у Додатку № 2 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання переможцем торгів інформації в довільній формі на підтвердження відсутності підстав, зазначених у пункті 2 частини 1 статті 17 Закону, а саме: що відомості про юридичну особу не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Також відповідно до пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8 частини 1 статті 17 Закону. Крім того, у Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами 1 і 2 статті 17 Закону, переможець повинен подати замовникові у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Проте, документи щодо відсутності заборгованості зі сплати обов’язкових платежів не перевірялися, оскільки Замовником не встановлено спосіб надання Замовнику зазначених документів. Відповідно до статті статті 25 Закону учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Також згідно з частиною 5 статті 28 Закону Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Однак, проведеним аналізом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог статей 25 та 28 Закону у тендерній документації (пункт 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») Замовник вимагає від учасників надання підтвердження вартості матеріалів, устаткування чи інших витрат, що включені до кошторису на виконання робіт під час проведення оцінки пропозицій; непідтвердження (в тому числі документальне) спроможності учасника здійснити закупівлю матеріалів за цінами, що вказані у кошторисах, є підставою для відхилення пропозиції. Проведеним аналізом оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення Замовником вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону. Так, відповідно до абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. За результатами розгляду тендерної пропозиції Замовником переможцем торгів визначено ТОВ «Укрбудреммонтаж», з яким 25.06.2019 укладено договір № 1 (далі – Договір № 1) на суму 676 998,00 гривень. Під час моніторингу встановлено, що відповідно до опублікованих оголошення про закупівлю, тендерної документації та Договору № 1 строк виконання робіт визначено по 31.12.2019 року. Термін дії укладеного Договору № 1 – до кінця 2019 року або до повного виконання сторонами своїх зобов’язань за цим договором (пункт 10.2 договору). За даними інформаційно–телекомунікаційної системи закупівель «ProZorro» за процедурою закупівлі UA-2019-04-11-000291-с, розділ «Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)», встановлено, що Замовником 29.07.2019 здійснено оплату за Договором № 1 на користь ТОВ «Укрбудреммонтаж», в сумі 676 998,00 грн з ПДВ за виконані роботи, підставою для оплати зазначено акт № 1 вiд 23.07.2019 року. Вказана сума відповідає загальній сумі укладеного Договору № 1. Відповідно до оприлюднених в електронній системі закупівлень інформації та документів по закупівлі UA-2019-04-11-000291-с строк дії Договору № 1 не продовжувався (відповідні додаткові угоди щодо продовження строку дії договору не оприлюднено). Отже, на порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону Замовником після виконання Договору № 1 (здійснення виконання робіт та його оплати в повному обсязі станом на 31.12.2019) та закінчення строку дії Договору № 1 звіт про виконання договору станом на час завершення моніторингу (26.05.2020) не оприлюднено.
Період усунення порушень: 25.05.2020 18:24 - 09.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 25.05.2020 18:24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник опублікував звіт про виконання договору. Замовник зобов'язується у не допускати таких порушень в подальшому та дотримуватися учіх вимог ЗУ "ПРо публічні закупівлі"
Дата публікації звіту: 28.05.2020 17:07