-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Інтерактивні комплекси
Завершена
2 025 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 6 075.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 6 075.00 UAH
Номер:
c6aed576262e4dac867cbdf642caad88
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-06-26-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.06.2019 00:00
Період моніторингу:
26.06.2019 12:54 - 19.07.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.06.2019 Одеса № 223
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016
№ 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 26.06.2019 та службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Романа КУТАФІНА від 26.06.2019.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 26.06.2019 № 223
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2019-05-02-000112-a 02.05.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону встановлено порушення пункту 3 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення частини 2 статті 32 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 03.07.2019 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням тендерного комітету відділу освіти, молоді та спорту Арцизької районної державної адміністрації (далі – Замовник) протокол від 02.05.2019 року № 29, зміни до ТД, тендерні пропозиції ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ» та ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС», протоколи засідань тендерного комітету Замовника від 28.05.2019 № 43 та від 28.05.2019 № 44, повідомлення про намір укласти договір, договір на закупівлю інтерактивних комплексів 24.06.2019 № 24/06, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 03.07.2019 року.
Під час аналізу питання відповідності ТД вимогам Закону встановлено, що на порушення пункту 3 частини 2 статті 22 Закону технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, визначені Замовником, не передбачають необхідності застосування заходів із захисту довкілля.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовником на порушення вимог частини 2 статті 32 було укладено договір про закупівлю з учасником ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС», який визнаний переможцем торгів відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 28.05.2019 № 44 та повідомлення про намір укласти договір від 28.05.2019, оприлюднених на
веб-порталі Уповноваженого органу, у строк пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, а саме 24.06.2019, тобто на 27-й день.
Відповідно до частини 1 статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною 2 статті 32 та абзацом 8 частини 3 статті 35 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону.
Період усунення порушень:
03.07.2019 16:24 - 18.07.2019 00:00
Дата публікації висновку:
03.07.2019 16:24
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
інформація про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата публікації звіту:
10.07.2019 12:19
Запити/Пояснення
Номер:
97529312d2ea4b0aa9e4ac4d9d865a83
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.06.2019 14:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.07.2019 00:00
Опис:
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (ДК 021:2015: 32320000-2 Інтерактивні комплекси)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-02-000112-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати укладання договору про закупівлю з ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС», який визнаний переможцем торгів відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 28.05.2019 № 44 та повідомлення про намір укласти договір від 28.05.2019, оприлюднених на веб-порталі Уповноваженого органу, у строк пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, а саме 24.06.2019, тобто на 27-й день?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, визначені Замовником у тендерній документації, не передбачають необхідності застосування заходів із захисту довкілля?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
09ff0d3521364c538ac156f3408bf287
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
03.07.2019 10:11
Опис:
Відділ освіти, молоді та спорту Арцизької районної державної адміністрації надає пояснення на запит від 27.06.2019року: 1) Договір № 24/06 на закупівлю інтерактивних комплексів був укладений 24.06.2019року.В зв`язку із затримкою поштового відправлення, Відділ освіти, молоді та спорту Арцизької районної державної адміністрації отримав Договір 21.06.2019року у другій половині дня. Станом на 28.06.2019 року весь товар було поставлено та установлено у 14 навчальних закладів: 1. ОНЗ «Арцизький НВК «ЗШ І-ІІІ ст. № 1-гімназія-МНВК-ДНЗ» - 5 шт. 2. Арцизький НВК ЗШ І-ІІІ ст. № 4-ліцей - 2 шт. 3. Арцизька ЗШ І-ІІІ ст. № 5 - 5 шт. 4. Виноградівська ЗШ І-ІІІ ст. - 5 шт. 5. Веселокутська ЗШ І-ІІІ ст. - 1 шт. 6. Деленський ЗЗСО І-ІІІ ступенів - 1 шт. 7. Главанська ЗШ І-ІІІ ст. - 1 шт. 8. Задунаївська ЗШ І-ІІІ ст. -1 шт. 9. Камянська ЗШ І-ІІІ ст. - 1 шт. 10. Павлівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів - 1 шт. 11. Прямобалківська ЗШ І-ІІІ ст. - 1 шт. 12. Теплицька ЗШ 1-ІІІ ст. - 1 шт. 13. Холмська ЗШ 1-ІІІ ст. - 1 шт. 14. Плоцький НВК «ЗШ І-ІІ ст.-ДНЗ» - 1 шт. 2) Стосовно питання,що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, визначені Замовником у тендерній документації, не передбачають необхідності застосування заходів із захисту довкілля, повідомляємо, що Тендерним комітетом будуть внесені відповідні зміни до вимог Тендерної документації в рамках додержання ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме, що: «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля».
Номер:
4abed72282194513bc2d3e15562ebece
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
03.07.2019 09:04
Опис:
Відділ освіти, молоді та спорту Арцизької районної державної адміністрації надає пояснення на запит від 27.06.2019року:
1) Договір № 24/06 на закупівлю інтерактивних комплексів був укладений 24.06.2019року.В зв`язку із затримкою поштового відправлення, Відділ освіти, молоді та спорту Арцизької районної державної адміністрації отримав Договір 21.06.2019року у другій половині дня. Станом на 28.06.2019 року весь товар було поставлено та установлено у 14 навчальних закладів:
1. ОНЗ «Арцизький НВК «ЗШ І-ІІІ ст. № 1-гімназія-МНВК-ДНЗ» - 5 шт.
2. Арцизький НВК ЗШ І-ІІІ ст. № 4-ліцей - 2 шт.
3. Арцизька ЗШ І-ІІІ ст. № 5 - 5 шт.
4. Виноградівська ЗШ І-ІІІ ст. - 5 шт.
5. Веселокутська ЗШ І-ІІІ ст. - 1 шт.
6. Деленський ЗЗСО І-ІІІ ступенів - 1 шт.
7. Главанська ЗШ І-ІІІ ст. - 1 шт.
8. Задунаївська ЗШ І-ІІІ ст. -1 шт.
9. Камянська ЗШ І-ІІІ ст. - 1 шт.
10. Павлівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів - 1 шт.
11. Прямобалківська ЗШ І-ІІІ ст. - 1 шт.
12. Теплицька ЗШ 1-ІІІ ст. - 1 шт.
13. Холмська ЗШ 1-ІІІ ст. - 1 шт.
14. Плоцький НВК «ЗШ І-ІІ ст.-ДНЗ» - 1 шт.
2) Стосовно питання,що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, визначені Замовником у тендерній документації, не передбачають необхідності застосування заходів із захисту довкілля, повідомляємо, що Тендерним комітетом будуть внесені відповідні зміни до вимог Тендерної документації в рамках додержання ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме, що: «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля».