• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Інтерактивні комплекси

Завершена

2 025 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 6 075.00 UAH
Номер: c6aed576262e4dac867cbdf642caad88
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-06-26-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.06.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 26.06.2019 12:54 - 19.07.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 26.06.2019 Одеса № 223 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 26.06.2019 та службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Романа КУТАФІНА від 26.06.2019. Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 26.06.2019 № 223 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 1. UA-2019-05-02-000112-a 02.05.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, annushka_8212@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону встановлено порушення пункту 3 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення частини 2 статті 32 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 03.07.2019 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням тендерного комітету відділу освіти, молоді та спорту Арцизької районної державної адміністрації (далі – Замовник) протокол від 02.05.2019 року № 29, зміни до ТД, тендерні пропозиції ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ» та ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС», протоколи засідань тендерного комітету Замовника від 28.05.2019 № 43 та від 28.05.2019 № 44, повідомлення про намір укласти договір, договір на закупівлю інтерактивних комплексів 24.06.2019 № 24/06, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 03.07.2019 року. Під час аналізу питання відповідності ТД вимогам Закону встановлено, що на порушення пункту 3 частини 2 статті 22 Закону технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, визначені Замовником, не передбачають необхідності застосування заходів із захисту довкілля. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником на порушення вимог частини 2 статті 32 було укладено договір про закупівлю з учасником ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС», який визнаний переможцем торгів відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 28.05.2019 № 44 та повідомлення про намір укласти договір від 28.05.2019, оприлюднених на веб-порталі Уповноваженого органу, у строк пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, а саме 24.06.2019, тобто на 27-й день. Відповідно до частини 1 статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною 2 статті 32 та абзацом 8 частини 3 статті 35 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону.
Період усунення порушень: 03.07.2019 16:24 - 18.07.2019 00:00
Дата публікації висновку: 03.07.2019 16:24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: інформація про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата публікації звіту: 10.07.2019 12:19

Запити/Пояснення