• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Тверде паливо (брикети Pini Kay)

Торги відмінено

960 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.2% або 2 000.00 UAH
Номер: d1450b75b0004dd1a5545440ca1fce2b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-05-10-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.05.2019 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 11.05.2019 09:23 - 05.06.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 10.05.2019 № 24 Чернівці Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Л. БОЙЧУК Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 10.05.2019 року № 24 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 5. UA-2019-04-02-002144-b від 02/04/2019 - Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель К. СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, olena9407@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 травня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Комунального закладу «Вижницька спеціалізована школа-інтернат І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів художньо-естетичного циклу імені Назарія Яремчука» (далі – Замовник) від 02.04.2019 року (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції ТОВ «Екобіофул», ФОП Ковальчук Є.В., ТОВ «СЛАВРЕСУРС», ФОП Пернай С.С., ФОП Липка В.М.; рішення уповноваженої особи від 06.05.2019 року №1 щодо розгляду тендерних пропозицій; рішення уповноваженої особи від 23.04.2019 № 1 щодо продовження строку розгляду тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір від 06.05.2019 року. За результатами моніторингу даної закупівлі встановлено, що в порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 08.04.2019 року визнав переможцем ФОП Липка В.М., пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації. Так, відповідно до пункту 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження в окремому файлі документів в сканованому вигляді за підписом посадової особи або представника учасника процедури закупівлі зокрема з документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження учасника – фізичної особи підприємця підтверджуються паспортом (ст.1-2, ст.3-6 за наявності записів). Однак, у складі пропозиції ФОП Липка В.М. для підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції не надано копії паспорта (ст.1-2, ст.3-6 за наявності записів), завантаженої у сканованому вигляді. Отже, Замовник не відхилив пропозицію ФОП Липка В.М., яка не відповідає умовам тендерної документації, чим порушено вимоги п.4 частини першої статті 30 Закону. Також, за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів та Додатку 3 «Технічне завдання» тендерної документації предметом закупівлі є Тверде паливо (паливні брикети Рini Kay). Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, яка не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Однак, тендерна документація не містить обґрунтування щодо посилання при закупівлі паливних брикетів на «Рini Kay» та вираз «або еквівалент», чим порушено вимоги пункту 3 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 15.05.2019 15:22 - 01.06.2019 00:00
Дата публікації висновку: 15.05.2019 15:22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Реагуючи на звернення Західного офісу Держаудитслужби, з мтою усунення порушення, було прийнято рішення відмінити дані торги.
Дата публікації звіту: 10.06.2019 09:38

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом відміни торгів.
Дата публікації: 10.06.2019 10:15