• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Шкільний автобус

Завершена

1 900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 500.00 UAH
Номер: 703d776ee52b48259b9883abe2f32f3f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-04-24-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.04.2019 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 24.04.2019 12:09 - 21.05.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.04.2019 № 14-од Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник А.ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 24.04.2019 №14-од Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-04-16-000427-c від 16.04.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Волинська, Луцьк
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (Волинська обл.), +38 (0 95) 646-15-30, vitalik_priymatchuk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: встановлено відхилення тендерних пропозицій ТзОВ «ОКРАЇНА» за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 30 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених у статті 3 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі. Дата закінчення моніторингу: 17 травня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету Самарівської сільської ради Ратнівського району Волинської області (далі – Замовник) № 13 від 16 квітня 2019 р. (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ОКРАЇНА» (далі - ТзОВ «ОКРАЇНА») та товариства з обмеженою відповідальністю «АВТО-БАС», протокол рішення тендерного комітету Замовника від 10.05.2019 №21, повідомлення про намір укласти договір від 13.05.2019. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник у частині 2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації установив вимогу про надання учасником торгів листа-гарантії щодо погодження з наступною вимогою Замовника: «… Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації…». Також у вищезазначеній частині тендерної документації передбачено інші вимоги, а саме: Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України, в тому числі: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. №1702-VII; указу Президента України від 16 вересня 2015 року №549/2015; рішення РНБО України від 2 вересня 2015 року (дане рішення набрало чинності 22.09.2015 року); постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014 №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»; постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015 №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 року № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації. Також за результатами моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 15 Додатку 3 до тендерної документації Учасник повинен забезпечити Замовника витратними частинами (фільтри масляні, паливні, повітряні, сальники ступиць, ремінь генератора) на весь гарантійний термін (тобто 100 000 км.пробігу) експлуатації автобуса. На підтвердження, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист з переліком запропонованих витратних запчастин. Проведеним моніторингом встановлено, що протоколом засідання тендерного комітету рішення від 10.05.2019 №21 відхилено тендерну пропозицію ТзОВ «ОКРАЇНА» на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону з наступних причин: тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації Замовника, а саме: не містить . листа-гарантії, зазначеного у частині другій «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, а також в протоколі рішення Замовника від 10.05.2019 №21 зазначено, що у гарантійному листі, наданому ТзОВ «ОКРАЇНА» у складі тендерної пропозиції на виконання пункту 15 Додатку 3 до Тендерної документації відсутня інформація про перелік витратних запчастин. В ході проведення моніторингу встановлено, що ТзОВ «ОКРАЇНА» у складі своєї пропозиції надано лист-гарантію щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства та гарантійний лист з переліком запропонованих витратних частин відповідно до вимог тендерної документації Замовника. Отже, Замовник відхилив тендерну пропозицію ТзОВ «ОКРАЇНА» за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 30 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених у статті 3 Закону, та оприлюднив 13.05.2019 намір укласти договір з товариством з обмеженою відповідальністю «АВТО-БАС» вартістю 1 846 000,00 гривні.
Період усунення порушень: 17.05.2019 12:30 - 05.06.2019 00:00
Дата публікації висновку: 17.05.2019 12:30

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (Волинська обл.) Заперечення до висновку про результати моніторингу Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі по предмету закупівлІ «Шкільний автобус» Ідентифікатор закупівлі - UA-2019-04-16-000427-c, тендерний комітет Самарівської сільської ради повідомляє наступне: З твердженнями, викладеними у висновку про результати моніторингу щодо порушення законодавства в частині розгляду та відхилення замовником тендерної пропозиції) ТзОВ "ОКРАЇНА" погоджуємось частково. Під час процедури моніторингу було встановлено, що Замовник відхилив тендерну пропозицію ТзОВ «ОКРАЇНА» за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 30 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених у статті 3 Закону. Нами визначено наступні підстави відхилення: 1) Всупереч вимогам частини 2 розділу «Оцiнка тендерної пропозицiї» ТД, де було передбачено: «Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію, в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Про погодження з цією вимогою Учасник надає лист-гарантію» тендерна пропозиція учасника не містить такого листа-гарантії. 2) Всупереч вимогам технічного завдання Додатку 3 до ТД, де було передбачено , що «Учасник повинен забезпечити Замовника витратними частинами (фільтри масляні, паливні, повітряні, сальники ступиць, ремінь генератора) на весь гарантійний термін (тобто 100 000 км.пробігу) експлуатації Автобуса. На підтвердження, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист з переліком запропонованих витратних запчастин» у гарантійному листі наданому учасником у складі тендерної пропозиції немає інформації про перелік витратних запчастин. Щодо першої підстави відхилення не можемо погодитись з аргументацією ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ щодо її неправомірності, адже в тендерній документації було чітко зазначено, що Учасник має надати лист-гарантію про погодження з вимогою замовника, яка стосувалась того, що «Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію, в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації». Тому лист-гарантію щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства (а саме, у цьому листі йдеться про відповідність санкційному законодавству) не можна ототожнювати з вимогою тендерної документації про погодження з вимогою замовника щодо відхилення тендерної пропозиції, в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Тому нами було правомірно відхилено учасника з цієї підстави. Щодо другої підстави для відхилення - у довідці учасника дійсно був перелік запропонованих витратних запчастин, проте неконкретний, продубльований з нашої вимоги. Приймаючи рішення про відхилення пропозиції по даній підставі, ми керувались думкою, що перелік запчастин мав би включати інформацію про конкретні назви та кількість витратних запчастин на весь гарантійний термін експлуатації автобуса. Додатково повідомляємо, що окрім невідповідностей, вказаних в протоколі, нами виявлено, що тендерна пропозиція учасника ТзОВ «ОКРАЇНА» не відповідала вимогам технічного завдання до тендерної документації, а саме: згідно пункту 3.3 частини 3 Загальні вимоги безпеки технічного завдання до тендерної документації замовником було передбачено вимогу: « 3.3. Тип кузова – несучий...». Всупереч вищенаведеним вимогам, учасник пропонує для поставки автобус з типом кузова вагонного типу, суцільнометалевий, що не відповідало вимогам замовника. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТзОВ «ОКРАЇНА» не відповідала вимогам тендерної документації і підлягала відхиленню на підставі п.4 ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації. Зкорегувати підстави відхилення в протоколі розгляду пропозиції ТзОВ «ОКРАЇНА» - немає ані технічної ані законної можливості. Підстави для відміни процедури закупівлі згідно ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» також відсутні. Додатково повідомляємо, що нами було проведено роз’яснювальні заходи для членів тендерного комітету щодо правил кваліфікації тендерних пропозицій учасників торгів, детально проаналізовано законодавство у сфері публічних закупівель, яке регулює це питання для запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель у майбутньому. З повагою, голова тендерного комітету Маргес М.В.
Дата публікації звіту: 20.05.2019 15:04

Рішення про призначення перевірки