• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

(екскаватор- навантажувач) 1 одиниця ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка

Завершена

2 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 5% або 125 000.00 UAH
Номер: 886a0b4dd61d45b38b70b87c1e93cda4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-06-03-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.06.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 03.06.2019 15:04 - 25.06.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.06.2019 Одеса № 179 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлани САМОКІШ від 03.06.2019 та службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Романа КУТАФІНА від 03.06.2019. Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 03.06.2019 № 179 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1. UA-2019-05-08-002428-a 08.05.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Конюченко І.А. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-05, vanek1043@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог ТД вимогам Закону порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 червня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік комунального підприємства «Водопостач» Овідіопольської селищної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «Констракшн Машинері», протокол засідання тендерного комітету від 30.05.2019 № 4, повідомлення про намір укласти договір від 30.05.2019, пояснення Замовника від 11.06.2019. За результатами аукціону ціна пропозиції ТОВ «Констракшн Машинері» є найнижчою. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 30.05.2019 № 4 пропозиція ТОВ «Констракшн Машинері» відповідає встановленим вимогам Закону, ТД та визначено переможцем відкритих торгів. Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 30.05.2019 року. За результатом процедури закупівлі з ТОВ «Констракшн Машинері» укладено договір від 10.06.2019 № 10. Аналізом відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Констракшн Машинері» вимогам ТД встановлено: - відповідно до вимог частини 1 розділу VI ТД, учасник повинен надати довідку, в якій повідомляє, що він усвідомлює про наявність у нього права на звернення до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам ТД. Учасником не надано довідку, в якій повідомляє, що він усвідомлює про наявність у нього права на звернення до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам ТД. Як наслідок тендерна пропозиція учасника ТОВ «Констракшн Машинері» не відповідає вимогам частини 1 розділу VI ТД. - відповідно до вимог частини 2 розділу V ТД, учасник повинен надати довідки, що видані банківською установою, про наявність поточного рахунку та про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, які повинні бути видані не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю. Учасником надано довідки АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ПРИВАТБАНК» від 15.04.2019 «Про відкриття рахунку» та «Про стан позичкової заборгованості», які видані раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю (08.05.2019). Як наслідок тендерна пропозиція учасника ТОВ «Констракшн Машинері» не відповідає вимогам частини 2 розділу V ТД. - відповідно до вимог додатку 4 до ТД, учасник повинен обов’язково у складі тендерної пропозиції надати на фірмовому бланку з власноручним підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також з відбитком печатки додаток № 2 «Заявка на поставку Товару» до Проекту договору. Учасником не надано на фірмовому бланку з власноручним підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також з відбитком печатки додаток № 2 «Заявка на поставку Товару» до Проекту договору. Як наслідок тендерна пропозиція учасника ТОВ «Констракшн Машинері» не відповідає вимогам додатку 4 до ТД. - відповідно до вимог частини 4 розділу VI ТД, учасник повинен надати копію паспорту чи ID карти особи, що буде підписувати договір. Учасником не надано копію паспорту чи ID карти особи, що буде підписувати договір. Як наслідок тендерна пропозиція ТОВ «Констракшн Машинері» не відповідає вимогам частини 4 розділу VI ТД. Щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Констракшн Машинері» вимогам ТД, надано запит на пояснення від 06.06.2019. Тендерним комітетом Замовника надано пояснення від 11.06.2019, яке не підтверджує відповідність пропозиції учасника умовам ТД. Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі якщо вона не відповідає умовам ТД. Однак, на порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Констракшн Машинері», як таку, що не відповідає умовам ТД.
Період усунення порушень: 13.06.2019 10:02 - 28.06.2019 00:00
Дата публікації висновку: 13.06.2019 10:02

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Пояснення за результатами моніторингу У межах проведення моніторингу закупівлі екскаватора-навантажувача (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-08-002428-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, Тендерний комітет Замовника надає наступні пояснення і наступних питань: По питанню 1-му 1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам частини 1 розділу VI ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідку, в якій повідомляє, що він усвідомлює про наявність у нього права на звернення до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам ТД? повідомляємо наступне: Відповідно до умов/вимог 1 розділу VI ТД (учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку к довільній формі, в якій повідомляє, що він усвідомлює про наявність права на звернення до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації) На виконання вище зазначеної вимоги У часник надав у складі своє ї пропозиції довідку у довільній формі довідка - підтвердження №CML22-12/05/2019 від 22/05/2019 розміщеної за посиланням у системі електронних закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/search/?edrpou, у дані довідці у часник повністю усвідомлює Зміст документації тендерних торгів, що і підтвердженням того що (Учасник усвідомлює про наявність права на звернення до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації). Тендерна документація не містить певних форм вимог написання вище зазначеної довідки, а містить надання інформації у формі довідки у довільній формі. Довідка із заначеною інформацією наявна наявна у складі пропозиції Учасника №CML22-12/05/2019 від 22/05/2019 розміщеної за посиланням у системі електронних закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/search/?edrpou Отже, таким чином Учасник ТОВ «Констракшн Машинері» підтвердив у своїй пропозиції вимоги 1 розділу VI ТД. Враховуючи вище викладене пропозиція Учасника відповідає умовам вимога тендерної документації 1 розділу VI ТД. По питанню 2-му повідомляємо наступне: 2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам частини 2 розділу V ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано довідки АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ПРИВАТБАНК» від 15.04.2019 «Про відкриття рахунку» та «Про стан позичкової заборгованості», які видані раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю (08.05.2019)? повідомляємо наступне: Учасник ТОВ «Констракшн Машинері» на виконання умов/вимог тендерної документації у складі своєї пропозиції частини 2 розділу V ТД надав довідки АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ПРИВАТБАНК» від 15.04.2019 «Про відкриття рахунку» та «Про стан позичкової заборгованості». Учасник виконав норму вимогу подання у складі пропозиції довідку із банківської установи Чим дотримався вимог умов тендерної документації у рамках проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі (екскаватор- навантажувач) 1 одиниця ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка. Відповідно до норм ст.28 Розгляд та оцінка тендерних пропозицій ц.7 «Замовник має право звернутися за підтвердження інформації наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ та організацій відповідно до їх компетенції...» ЗУ «Про публічні закупівлі» керуючись даними нормами Замовник використав своє право. Керуючись нормами/ умовами тендерної документації у рамках проведення відкритих торгів щодо закупівлі у рамках проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі (екскаватор- навантажувач) 1 одиниця ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича технікана. Звернувся до відкритих інформаційних джерел у розумінні чинного законодавства України та отримав відповідну інформацію, зокрема, https://prozorro.gov.ua/tender/search/?edrpou. Замовник отримав достовірне підтвердження інформації поданої у Учасником своєї пропозиції. (додатки довідки) Отже пропозиція Учасника ТОВ «Констракшн Машинері» відповідає вимогам частини 2 розділу V ТД Додаток №2 (довідки із банку) Номер у Prozorro UA-2019-02-18-000716-c ID у Prozorro 21cf52d302b64531ba35811af405d698 Номер у Prozorro UA-2019-03-20-001363-a ID у Prozorro bba905bea033480593e18825e1865cf9 По питанню 3-му повідомляємо наступне: 3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам додатку 4 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано на фірмовому бланку з власноручним підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також з відбитком печатки додаток № 2 «Заявка на поставку Товару» до Проекту договору? Заявка на поставку товару надається Замовником, після укладання договору відповідно до умов ст.36. ст.37 ЗУ «ЗУ Про публічні закупівлі». Заявку оформляє Замовник, а не Учасник торгів. Щодо питання дотримання умов /вимог тендерної документації п.3 «Проект договору» Розділ VI «Результати торгів та укладання договору», (Учасник надає оригінал листа-гарантії щодо погодження з умовами Договору). Учасник ТОВ «Констракшн Машинері» надав у складі пропозиції лист- гарантію щодо погодження з проектом договору та істотними умовами договору, які обов’язково будуть включені до договору про закупівлю. вих №CML22-20/05/2019 від 22 травня 2019р. матеріал знаходиться у блоку № 6_Інші документи.pdf на ст. 56. Матеріал розміщено https://prozorro.gov.ua/tender/search/? У вільному доступі. Виходячи із вище викладеного пропозиція Учасника ТОВ «Констракшн Машинері» відповідає умовам/вимогам тендерної документації у рамках проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі (екскаватор- навантажувач) 1 одиниця ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка По питанню 4- повідомляємо наступне: 4) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам частини 4 розділу VI ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано копію паспорту чи ID карти особи, що буде підписувати договір? У розумінні умов/вимог вимогам частини 4 розділу VI ТД, зазначаємо, що умову вимогу тендерної документації у складі тендерної пропозиції (не надано копію паспорту чи ID карти особи, що буде підписувати договір) слід читати у розумінні вимоги «ТОЩО» тобто найголовнішою вимогою/умовою є наявність протоколу інформаційної довідки складеної у довільній формі витягу, рішення, наказу. Перелік інших документів слід читати у розумінні виразу «АБО». У складі пропозиції Учасника ТОВ «Констракшн Машинері» надано посвідку на постійне місце проживання, що є тотожним, аналогічним документом паспорту чи ID картки за чинним законодавством України, що регулює питання місця реєстрації (прописки) людини ЗУ «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» З 4 квітня 2016 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 № 207 «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру», що встановлює нові правила реєстрації місця проживання громадян. Функцію з реєстрації місця проживання передано до виконавчих органів територіальних громад, відтак підрозділи міграційної служби припинили здійснення реєстрації місця проживання. (10 грудня 2015 року) Верховна Рада України прийняла Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» № 888-VIII, яким функції з реєстрації місця проживання громадян делеговані органам місцевого самоврядування (раніше цю функцію здійснювала Державна міграційна служба). Постанова Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 № 207 розроблена на виконання цього закону, Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» і визначає порядок реєстрації, виходячи з нових вимог. Відомості про засновника та власника підписання містяться у відкритому офіційному джерелі на https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch (Додаток копія паспорту) Вище зазначені матеріали розміщено у системі електронних закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/search/?edrpou файлі пропозиції учасника №5 Документи, що підтверджують повноваження посадової особи.pdf розміщені 23 трав. 15:41. Тому відповідно вище викладеного матеріалу пропозиція Учасника ТОВ «Констракшн Машинері» відповідає умовам/вимогам частини 4 розділу VI ТД у рамках проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі (екскаватор- навантажувач) 1 одиниця ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка у повному обсязі. Просимо прийняти до уваги пояснення тендерного комітету Замовника щодо відповідності пропозиції Учасника ТОВ «Констракшн Машинері» умовам вимогам тендерної документації у рамках проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі (екскаватор- навантажувач) 1 одиниця ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Дата публікації звіту: 20.06.2019 15:42

Рішення про призначення перевірки

Запити/Пояснення