-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція приміщень будівлі Левківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Ізюмської районної ради Харківської області за адресою: с.Крамарівка вул.Шкільна, 45 Ізюмського району Харківської області під дошкільний навчальний заклад (кори
Завершена
5 273 473.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 367.37 UAH
мін. крок: 0.5% або 26 367.37 UAH
Номер:
51ee1f92d7264fad9cf1df26f094f762
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-06-13-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.06.2019 00:00
Період моніторингу:
13.06.2019 17:10 - 06.07.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.06.2019 № 156
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель
Північно-східного офісу Держаудитслужби Жеребцова Е.І. від 13.06.2019 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 13.06.2019 № 156
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3 UA-2019-05-15-001792-a 15.05.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Едгар ЖЕРЕБЦОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Проведеним моніторингом з питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 30 Закону.
Проведеним аналізом питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до законодавства протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, відповідність тендерних пропозицій умовам тендерної документації.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Відділу освіти Ізюмської районної державної адміністрації (надалі – Замовник), затверджену протоколом тендерного комітету від 22 травня 2019 року № 83 (надалі – тендерна документація); тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі приватного підприємства «НП ЕНЕРГО» (надалі – ПП «НП ЕНЕРГО»); повідомлення про намір укласти договір з учасником – переможцем від 10 червня 2019 року.
За результатами моніторингу встановлена невідповідність тендерної пропозиції учасника-переможця вимогам підпункту 5.3 пункту 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме в наданій учасником довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, відсутні дані про наявність автогідропідіймачів, висота підйому 12 м, автогрейдери середнього типу, потужність 121 кВт (165к.с.), компресори пересувні з двигуном внутрішнього згорання, тиск до 686 кПа (7 ат), продуктивність, 5 м3/хв, крани баштові, вантажопідйомність 12,5 т, крани автомобільного ходу при роботі на монтажі, крани козлові при роботі на монтажі технологічного устаткування, крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність 40 т, та ще цілий ряд будівельної техніки, які відображені у відомості ресурсів до договірної ціни та необхідні для здійснення виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Таким чином, в порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону Замовником не відхилено пропозицію учасника-переможця ПП «НП ЕНЕРГО» та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір від 10.06.2019 року.
Період усунення порушень:
03.07.2019 16:42 - 18.07.2019 00:00
Дата публікації висновку:
03.07.2019 16:42
Оскарження висновку в суді
Опис:
Відділ освіти у відповідності до частини10 статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922 "Про публічні закупівлі" оскаржив висновок про результати моніторінгу закупвлі від 3 липня 2019 року до Харківського окружного адміністративного суду
Дата публікації:
17.07.2019 15:30
Запити/Пояснення
Номер:
d1282cc6d99b4177b99d04557795c87f
Назва:
Звернення за роз'ясненням змісту висновку та його зобов'язань
Дата опублікування:
05.07.2019 09:08
Опис:
Звернення
за роз’ясненнями змісту висновку
та його зобов’язань
ID моніторингу: UA - M – 2019-06-13-000057
У відповідності до частини 8 статті 71 Закону України від 25.12.2015 № 922 «Про публічні закупівлі» відділ освіти Ізюмської районної державної адміністрації просить надати роз’яснення щодо змісту висновку та його зобов’язань, а саме:
1. Підпункт 1) підпункту 5.3. пункту 5. розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації відділу освіти Ізюмської райдержадміністрації передбачає, що учасник у складі своєї пропозиції повинен надати « 1) довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для здійснення постачання товару, що є предметом закупівлі. До цієї довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують наявність зазначеної матеріально-технічної бази.» Будь ласка, надайте роз’яснення, яким чином зазначений підпункт вимагає від учасника надання у довідці про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази інформацію про наявність будівельної техніки, відображеній у відомості ресурсів?
2. Прошу надати роз’яснення стосовно того, чи враховувалася при встановленні порушення, зазначеного у висновку, інформація, яку надав учасник «НП Енерго» у листі-поясненні, яким повідомив, що при виконанні робіт код за ДК 021:2015 : 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція приміщень будівлі Левківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Ізюмської районної ради Харківської області за адресою: с.Крамарівка вул.. Шкільна, 45 Ізюмського району Харківської області під дошкільний навчальний заклад (коригування)) згідно п.6.2 ДСТУ БД.1.1:2013 не планує залучати наступні машини та механізми та вказав, які саме. (Файл «Реєстр 4 Інші документи», стор.48-49).
3. Прошу роз’яснити на підставі чого зроблено висновок, що уся техніка яка зазначена у відомості ресурсів «необхідна для здійснення виконання робіт, що є предметом закупівлі», зважаючи на те, що учасник у відомості ресурсів у графі «Поточна ціна за одиницю грн. (всього грн.)» у рядках, де зазначені машини та механізми, які не планує використовувати, зазначив прочерки (підтвердивши таким чином, що вони не будуть використовуватися).
4. З урахуванням викладеного вище, а саме того, що у відомості ресурсів чітко зазначено, що вся будівельна техніка, яка вказана і узагальнена у висновку, не буде використовуватися, надайте роз’яснення, в чому полягають розбіжності та/або протиріччя інформації, наданої учасником у довідці що, містить інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази та відомості ресурсів.
5. Прошу надати роз’яснення, які фактично дії потрібно вчинити, щоб «здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень»