• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція приміщень будівлі Левківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Ізюмської районної ради Харківської області за адресою: с.Крамарівка вул.Шкільна, 45 Ізюмського району Харківської області під дошкільний навчальний заклад (кори

Завершена

5 273 473.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 367.37 UAH
Період оскарження: 15.05.2019 13:31 - 27.05.2019 00:00
Вимога
Вирішена

Зауваження до тендерної документації

Номер: 7ae61e6d05774dcfb8e0483f92a2b9aa
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-15-001792-a.c1
Назва: Зауваження до тендерної документації
Вимога:
Вимога про усунення порушень. 1. Відповідно до пункту 1.5. Розділу ІІІ Тендерної документації усі сторінки тендерної пропозиції учасника, що містять інформацію, повинні містити підпис уповноваженої особи учасника та печатку учасника (у разі наявності), у тому числі документи, отримані учасником в електронній формі відповідно до діючого законодавства та роздруковані учасником. Відповідно до ст. 8 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" визначає, що документи в паперовій та електронній формах мають однакову юридичну силу. Тобто роздруковані документи, які отримані в електронному вигляді є оригіналами та не можуть супроводжуватись підписом та печаткою учасника. 2. Відповідно до підпункту 1 пункту 5.3. Розділу ІІІ Тендерної документації учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для здійснення постачання товару, що є предметом закупівлі. Однак відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів предметом закупівлі є роботи! 3. У пункті 5.3. Розділу ІІІ Тендерної документації зазначено перелік кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Однак Тендерна документація не містить способу підтвердження відповідності учасника вказаному вище критерію. 4. Відповідно до пункту 5.9.1. Розділу ІІІ Тендерної документації переможець повинен надати замовнику інформацію у довільній формі за підписом уповноваженої службової (посадової) особи учасника – юридичної особи про те, що відомості про юридичну особу не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, є відкритим з вільним доступом до нього. Тому зазначена вище вимога є порушенням ч. 3 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі". 5. Пунктами 5.9.2. та 5.9.3 Розділу ІІІ Тендерної пропозиції передбачено надання переможцем довідки про відсутність/наявність судимості в учасника – фізичної особи/службової (посадової) особи учасника, видана згідно із законодавством уповноваженим органом Міністерства внутрішніх справ України (територіальним управлінням Національної поліції). Зазначені вимоги суперечать п.п. 5, 6 ч. 1 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі", якими передбачено обов'язок замовника відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, коли фізична особа, яка є учасником/ службова (посадова) особа учасника була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. 6. Відповідно до пункту 5.11. Розділу ІІІ Тендерної документації документи, передбачені пунктом 5.9 тендерної документації, подаються переможцем торгів замовнику в електронному вигляді шляхом їх завантаження в електронну систему закупівель (з наступним накладенням електронного цифрового підпису переможця торгів). Зазначена вимога суперечить діючому законодавству України, а саме: 1) 07 листопада 2018 року набрав чинності Закон України "Про електронні довірчі послуги", яким "електронний цифровий підпис" замінено на "кваліфікований електронний підпис". Електронні дані з накладеним електронним цифровим підписом, який підтверджено з використанням посиленого сертифіката відкритого ключа, визнаються після набрання чинності Законом України "Про електронні довірчі послуги" електронними даними із створеним кваліфікованим електронним підписом, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим Законом. Таким чином вимога щодо накладання тільки електронного цифрового підпису є дискримінаційною. 2) вимога накладання ЕЦП/КЕП учасника на електронні документи чи скан-копії паперових документів, що видані уповноваженими органами, суперечить вимогам Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг". 7. Пункт 5.14 Розділу ІІІ Тендерної документації суперечить ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі", яка містить вичерпний перелік відхилення тендерних пропозицій. Відповідно до п. 2 зазначеної статті тендерна пропозиції переможця відхиляється тільки у разі не надання ним документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі". 8. Відповідно до підпункту а) пункту 6.1. Розділу ІІІ Тендерної документації учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати інформацією в довільній формі про якість товару, екологічну чистоту. Однак відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів предметом закупівлі є роботи! 9. Відповідно до підпункту в) пункту 6.1. Розділу ІІІ Тендерної документації учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист, складений в довільній формі, щодо виконання робіт, що є предметом закупівлі, в обсягах та у строки, які визначено замовником, та щодо виконання вимог замовника до предмета закупівлі, наведених у додатку 1 до тендерної документації. Однак у додатку 1 до Тендерної документації замовником не зазначений проектний строк виконання робіт, що унеможливлює надання учасником вказаного гарантійного листа. 10. У пункті 7 Розділу ІІІ Тендерної документації зазначено, що через здійснення закупівлі робіт інформація про субпідрядника не зазначається. Це суперечить п. 17 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", яким передбачено, що у разі закупівлі робіт тендерна документація повинна містити вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. 11. Відповідно до пункту 1.1 Розділу V Тендерної документації учасник визначає ціну тендерної пропозиції, з урахуванням усіх податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ, витрат Продавця, пов'язаних з доставкою, введенням в експлуатацію, користуванням Товаром, всіх інших витрат. Однак відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів предметом закупівлі є роботи! 12. Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів, п. 4.1. Розділу І Тендерної документації назва предмета закупівлі зазначена як "Реконструкція приміщень будівлі Левківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Ізюмської районної ради Харківської області за адресою: с. Крамарівка вул. Шкільна, 45 Ізюмського району Харківської області під дошкільний навчальний заклад". Однак у Підсумковій відомості ресурсів (Додаток 1 до Тендерної документації) зазначена назва предмета закупівлі зазначена як "Реконструкція приміщень будівлі Левківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Ізюмської районної ради Харківської області за адресою: с. Крамарівка вул. Шкільна, 45 Ізюмського району Харківської області під дошкільний підрозділ (коригування)". 13. У Тендерній документації не зазначений клас наслідків об'єкта будівництва, що унеможливлює виконання учасником розрахунків кошторисного прибутку та адміністративних витрат, які вимагаються Додатком 1 до Тендерної документації. Виходячи з вище викладеного та керуючись ч. 1 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі", вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до вимог ст. 22 зазначеного Закону. У випадку незадоволення даної вимоги про усунення порушень залишаємо за собою право на звернення до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний дописувачу! Тендерний комітет відділу освіти Ізюмської районної державної адміністрації дуже вдячний за Вашу пильну увагу до нашої роботи. Ваша вимога від 20.05.2019 року про усунення порушень була розглянута на засіданні тендерного комітету. Зважаючи на Вашу конструктивну критику, у тендерну документацію будуть внесені певні зміни з іншою частиною вимог тендерний комітет погодитися не може. Надаємо інформацію конкретно по пунктах Вашої вимоги: 1. Стаття 8 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» не містить положення «що документи в паперовій та електронній формах мають однакову юридичну силу. Тобто роздруковані документи, які отримані в електронному вигляді є оригіналами та не можуть супроводжуватись підписом та печаткою учасника» та викладена в наступній редакції: Стаття 8. Правовий статус електронного документа та його копії Юридична сила електронного документа не може бути заперечена виключно через те, що він має електронну форму. Допустимість електронного документа як доказу не може заперечуватися виключно на підставі того, що він має електронну форму. Електронний документ не може бути застосовано як оригінал: 1) свідоцтва про право на спадщину; 2) документа, який відповідно до законодавства може бути створений лише в одному оригінальному примірнику, крім випадків існування централізованого сховища оригіналів електронних документів; 3) в інших випадках, передбачених законом. Нотаріальне посвідчення цивільно-правової угоди, укладеної шляхом створення електронного документа (електронних документів), здійснюється у порядку, встановленому законом. Крім того частина 1 статті 7 зазначеного Закону визначає, що «Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги". Тому вимога пункту 1.5. розділу ІІІ Тендерної документації цілком обґрунтована. 2. До Тендерної документації будуть внесені зміни. 3. До Тендерної документації будуть внесені зміни. 4. Абзац другий частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» містить безумовну вимогу до переможця, тому вимоги підпункту 5.9.1 розділу ІІІ Тендерної документації обґрунтовані. 5. Підпункти 5.9.2. та 5.9.3. розділу ІІІ Тендерної документації саме спрямовані на те, щоб Замовник міг прийняти обґрунтоване рішення про відмову учаснику в процедурі закупівлі та відхилити тендерну пропозицію учасника у випадках зазначених у пунктах 5, 6 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». 6. Підпункт 5.11. розділу ІІІ Тендерної документації жодним чином не дискримінує учасників, бо в самій системі Prozorro використовується термін «електронний цифровий підпис», тендерний комітет впевнений, що система прийме кваліфікований електронний підпис і це не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції. 7. Підпункт 5.14 розділу ІІІ Тендерної документації цілком відповідає вимогам статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». 8. Підпункт а) пункту 6.1. розділу ІІІ Тендерної документації передбачає підтвердження якості та екологічної чистоти матеріалів та обладнання, які будуть поставлятися та використовуватися при виконанні робіт. 9. Конкретні строки виконання тих чи інших робіт будуть узгоджуватися сторонами при підписанні договору. 10. До Тендерної документації будуть внесені зміни. 11. До Тендерної документації будуть внесені зміни. 12. До Тендерної документації будуть внесені зміни. Тендерний комітет глибоко поважає Ваше право на звернення до Антимонопольного комітету України.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так