-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт глядацької зали будинку культури "Енергетик" за адресою: проспект Дніпровський, 15А в м. Українка Обухівського району Київської області)
Завершена
7 607 488.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 38 037.44 UAH
мін. крок: 0.5% або 38 037.44 UAH
Номер:
33baab55b0dc4f8b896664880a61090e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-06-13-000069
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.06.2019 00:00
Період моніторингу:
14.06.2019 12:30 - 09.07.2019 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.06.2019 № 115
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 13.06.2019 № 115
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2019-05-14-000872-b 14.05.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації про закупівлі встановлено порушення норм ч. 1 ст. 10 Закону, в частині не оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу, Додатків № № 1,2,3,4,5,6,7,8 до проекту договору, що є невід’ємною частиною проекту договору.
За результатами аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону.
За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при відображенні закупівлі у річному плані, при визначенні предмета закупівлі, укладенні договору, порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02.07.2019.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, укладання договору, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель зі змінами на 2019 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 13.05.2019 № 44 (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «СІТІ-СТРОЙ 2017», протокол засідання тендерного комітету від 05.06.2019 № 1, повідомлення про намір укласти договір, договір від 25.06.2019 № 231.
Перевіркою відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що ТД Замовника відповідно до вимог п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону повинна містити зокрема проект договору про закупівлю із зазначенням інформації про порядок змін до умов.
При цьому, аналізом встановлено, що проект договору про закупівлю не містить інформації про порядок змін його умов, чим порушено вимоги п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону.
Крім того, відповідно до проекту договору (додаток № 6 до ТД) невід’ємною частиною договору є Додатки № № 1,2,3,4,5,6,7,8, які не оприлюднені Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу, чим порушено вимоги ч. 1 ст. 10 Закону.
Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноважено органу, встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «СІТІ-СТРОЙ 2017» (далі – Переможець) не відповідає вимогам ТД Замовника, оскільки в довідці щодо наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів в перший колонці не зазначена адреса замовників, чим не дотримано вимоги п. 3 Додатку № 1 ТД Замовника.
Також, в складі пропозиції Переможця міститься копія аналогічного договору не в повному обсязі - відсутній календарний графік який є невід’ємною частиною договору, чим не дотримано вимоги п. 3 Додатку № 1 ТД Замовника.
Також, в складі пропозиції Переможця відсутні копії протоколів вимірювань акустичних характеристик, чим не дотримано вимоги п. 22 Додатку № 1 ТД Замовника.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, на порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію Переможця як таку, що не відповідає вимогам ТД, та уклав з ним договір від 25.06.2019 № 231 на виконання робіт з капітального ремонту глядацької зали будинку культури "Енергетик" за адресою: проспект Дніпровський, 15А в м. Українка Обухівського району Київської області на загальну суму 7 100 000,00 гривень.
Період усунення порушень:
03.07.2019 14:33 - 18.07.2019 00:00
Дата публікації висновку:
03.07.2019 14:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Щодо надання заперечень на висновок
Дата публікації звіту:
09.07.2019 13:54
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Не усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Ні
- corruptionBiddingDocuments: Ні
- corruptionAwarded: Ні
Опис:
-
Дата публікації:
14.08.2019 11:20