• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт глядацької зали будинку культури "Енергетик" за адресою: проспект Дніпровський, 15А в м. Українка Обухівського району Київської області)

Завершена

7 607 488.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 38 037.44 UAH
Період оскарження: 14.05.2019 19:12 - 25.05.2019 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга

Номер: de301ab04dde4160b3dca66a45a51117
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-14-000872-b.b2
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга на рішення Замовника
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 20.06.2019 20:15
Автор: ПП «Ялик», Трищев Вадим 380731739502 sim.bc@ukr.net
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги в тендерній документації

Номер: 5a6e47e31d03475a901abfce7a3a203c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-14-000872-b.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Вимога:
Замовник в тендерній документації встановлює дискримінаційні вимоги для того, щоб лише необхідна Замовнику підрядна організація, виграла цей тендер. Так, приміткою до Додатку №1 Замовник встановив, що «під виразом «виконання аналогічного договору» (аналогічних договорів) за даним предметом закупівлі, слід розуміти виконання робіт з будівництва, капітального ремонту, реконструкції об’єкта, та у обсязі (грошовому виразі вартості робіт) не меншому ніж 50% від очікуваної вартості за цією закупівлею» та п.22 Додатку №1 Замовник зобов’язав учасників «надати підтверджуючу інформацію по виконанню акустичних робіт в приміщеннях (з копіями протоколів вимірювань акустичних характеристик)». Встановивши зазначені умови, Замовник обмежив коло потенційних учасників Процедури закупівлі . Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі –Закон), якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Вимагаємо скасувати вище зазначені вимоги тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити: 1) інструкцію з підготовки тендерних пропозицій; 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;4) кількість товару та місце його поставки;5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;7) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;8) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота);9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ);10) строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій;11) інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції;12) інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;13) зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій;14) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);15) розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);16) прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;17) у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити при цьому не порушивши частину 4 статті 22 Закону: тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Статус вимоги: Відхилено