• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Система збудження турбогенератора для ВП РАЕС

Завершена

59 950 149.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 59 950.15 UAH
Номер: e48f4751ba3342dc8918fa9edb093112
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-03-21-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.03.2019 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 22.03.2019 10:27 - 17.04.2019 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 20.03.2019 № 81 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови О. ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 20.03.2019 № 81 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 20 UA-2019-01-09-000393-b 09.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, lozumirska.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін та вимог щодо усунення порушень під час проведення закупівлі установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 квітня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 09.01.2019, зміни та роз’яснення до неї, тендерні пропозиції учасників TES VSETÍN s.r.o., ТОВ «ВИРОБНИЧО-ГОСПОДАРСЬКИЙ ЦЕНТР «ПІРАМІДА», ТОВ «Укренержи Холдинг», ТОВ «VJ TRGOVINA IN STORITVE, D.O.O.», ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКІ БУДІВЕЛЬНІ ТРАДИЦІЇ», Inkla Trading&Engineering GmbH, ТОВ «АВТОФОРМУЛА ЦЕНТР», протокол розгляду тендерних пропозицій від 19.03.2019 № 6151, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.03.2019 № 3615-р/пк-пз та № 3645-р/пк-пз, від 10.04.2019 № 4337-р/пк-пз та від 12.04.2019 № 4478-р/пк-пз. За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація Замовника (підпункт 1 пункт 5.3 частини ІІІ тендерної документації зі змінами від 14.02.2019) містить вимогу щодо надання переможцем торгів листа в довільній формі про відсутність підстави, передбаченої пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним. Крім того, Замовник на звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації та вимог щодо усунення порушень під час проведення зазначеної закупівлі, які оприлюднені в електронній системі закупівель, зокрема 24.01.2019 (одне запитання) та 01.02.2019 (10 запитань і 6 вимог), оприлюднив роз’яснення на звернення 14.02.2019 та 07.02.2019 і 08.02.2019, чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання роз’яснення щодо тендерної документації та внесення змін до неї. Аналізом тендерної пропозиції учасника TES VSETÍN s.r.o. установлено, що учасник не надав банківську гарантію № 1900857029, вказану в листі-авізо АТ «Укрексімбанк» від 19.02.2019 № 020-00/GRN/19/110/OR, чим не дотримався вимог пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації. Однак на порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника TES VSETÍN s.r.o., як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Замовник відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 19.03.2019 № 6151 відхилив тендерну пропозицію учасника торгів Inkla Trading&Engineering GmbH, як таку що не відповідає умовам тендерної документації: «наданий проект ТС, за яким товар виготовляється, не підписаний виробником, що суперечить вимогам п. 6 частини III ТД». Однак згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, в тендерні пропозиції Inkla Trading&Engineering GmbH міститься проект технічної специфікації (файл «+++++2_ТС драфт СВ_2019I_LAST.pdf»), який затверджений посадовою особою виробника. Водночас аналізом тендерної пропозиції учасника торгів Inkla Trading&Engineering GmbH встановлено, що учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії або страхової гарантії, чим не дотримався вимог пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації. Відповідно до вимог абзацу шостого частини першої статті 31 Закону в разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом замовник відміняє торги. Згідно з частиною першою статті 27 Закону у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Моніторингом встановлено, що учасник ТОВ «Укренержи Холдинг» в тендерній пропозиції надав протокол загальних зборів учасників товариства від 21.02.2019 № 20 відповідно до якого директора Моргуна Олексія Олександровича уповноважено підписати документи конкурсної пропозиції та укласти договір на закупівлю ДК 021:2015: 31160000-5 – «Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів» (Система збудження турбогенератора для ВП РАЕС) на суму 59 600 004,00 грн з ПДВ. Таким чином інформація щодо ціни пропозиції учасника ТОВ «Укренержи Холдинг» стала доступною до оцінки тендерних пропозицій. Відповідно до змісту частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень: 19.04.2019 15:13 - 07.05.2019 00:00
Дата публікації висновку: 19.04.2019 15:13

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення до висновку ДАСУ про результати моніторингу закупівлі ДК 021:2015 31160000-5 Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів (Система збудження турбогенератора для ВП РАЕС). Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо заперечення до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 31160000-5 Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів (Система збудження турбогенератора для ВП РАЕС), оприлюдненого в електронній системі закупівель 19 квітня 2019 року. У пункті 1 констатуючої частини оприлюдненого висновку Держаудитслужби України зазначено, що: 1. «На порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація Замовника (підпункт 1 пункт 5.3 частини ІІІ тендерної документації зі змінами від 14.02.2019) містить вимогу щодо надання переможцем торгів листа в довільній формі про відсутність підстави, передбаченої пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним». Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби України з огляду на таке. Абзацом 1 ч. 3 ст. 17 Закону передбачено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Тобто саме інформація, яка міститься у єдиному державному реєстрі не потребує підтвердження. При цьому абз. 2 ч. 3 ст. 17 Закону встановлено, що Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Крім того, відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, наданого листом від 24.04.2017 № 3304-06/13652-06 «Щодо застосування статей 17, 32 Закону України «Про публічні закупівлі», спосіб надання документів щодо підтвердження відсутності підстав, передбачених у ст. 17 Закону, визначається замовником самостійно для подання таких документів переможцем процедури закупівлі. У разі ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст. 17 Закону, замовник на підставі ч. 3 ст. 32 Закону відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Отже, наявність в тендерній документації (далі – ТД) підпункту 1 пункту 5.3 частини ІІІ стосовно надання документу, що підтверджує відсутність підстав, визначених п. 2 ч. 1 ст. 17 Закону відповідає вимогам абз. 2 ч. 3 ст. 17 Закону. Разом з тим жоден із потенційних учасників процедури закупівлі положення ТД у частині встановлення вимоги щодо надання переможцем торгів листа в довільній формі про відсутність підстави, передбаченої пунктом 2 частини першої статті 17 Закону не оскаржував; зі зверненнями про виключення зазначеної вимоги ТД до Замовника не звертався. 2. «Замовник на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та вимог щодо усунення порушень під час проведення зазначеної закупівлі, які оприлюднено в електронній системі закупівель, зокрема 24.01.2019 (одне запитання) та 01.02.2019 (10 запитань і 6 вимог) оприлюднив роз’яснення на звернення 14.02.2019 та 07.02.2019 і 08.02.2019, чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання роз’яснення щодо тендерної документації та внесення змін до неї». Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби України з огляду на таке. Звернення за роз’ясненнями щодо ТД та вимоги щодо усунення порушень (далі – звернення), що надійшли через електронну систему закупівель під час проведення зазначеної процедури закупівлі на поставку продукції несерійного виробництва, стосувалися перегляду строку поставки, умов оплати, кваліфікаційних і технічних вимог, визначених у ТД. З огляду на кількість та змістовну складову звернень підготовка роз’яснень потребувала залучення фахівців замовника, в тому числі з технічних питань. Крім того, за результатами розгляду частини зазначених звернень замовником були прийняті рішення про необхідність внесення змін до ТД. Підготовка змін до ТД та роз’яснень на звернення передбачала їх узгодження з кінцевим споживачем – відокремленим підрозділом «Рівненська АЕС» та потребувала додаткового часу на опрацювання. Згідно з абзацом 3 частини 2 статті 23 Закону у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Дотримуючись вищезазначеного положення Закону та таких основних принципів здійснення закупівлі як недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, замовником 07.02.2019, 12.02.2019 та 14.02.2019 були внесені зміни до ТД в частині продовження строку подання тендерних пропозицій до 15.02.2019, 20.02.2019 та 22.02.2019 відповідно. Зміни до ТД були внесені та оприлюднені у встановленому Законом порядку. Такі рішення та дії замовника жодним чином не обмежили прав учасників процедури закупівлі, не вплинули на подальший перебіг процедури закупівлі, не були предметом оскарження. 3. «Аналізом тендерної пропозиції учасника TES VSETÍN s.r.o. установлено, що учасник не надав банківську гарантію № 1900857029, вказану в листі-авізо АТ «Укрексімбанк» від 19.02.2019 № 020-00/GRN/19/110/OR, чим не дотримався вимог пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації. Однак на порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника TES VSETÍN s.r.o., як таку, що не відповідає умовам тендерної документації». Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби України з огляду на таке. Враховуючи лист Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.01.2018 № 3304-06/1900-06 «Щодо учасників нерезидентів» з посиланням на лист Національного банку України від 18.12.2017 № 57-0007/84845, відповідно до якого надання гарантій за тендерними пропозиціями учасниками-нерезидентами у більшості випадків здійснюватимуть саме банки-нерезиденти, замовник (за необхідності) самостійно встановлює у ТД вимоги щодо розміру, виду та умови надання забезпечення тендерної пропозиції, які зазначаються також в оголошенні про проведення торгів. Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ ТД Учасники-нерезиденти мають право надавати банківську гарантію, видану банком-нерезидентом. Банківська гарантія банка-нерезидента повинна бути авізована виключно через банк, що обслуговує ДП «НАЕК «Енергоатом» (АТ «Укрексімбанк» (JOINT STOCK COMPANY «THE STATE EXPORT-IMPORT BANK OF UKRAINE» SWIFT: EXBSUAUX), АТ «Ощадбанк» (Public Joint Stock Company «State Savings Bank of Ukraine» SWIFT: COSBUAUK) та АБ «УКРГАЗБАНК» (PUBLIC JOINT STOCK COMPANY JOINT STOCK BANK «UKRGASBANK» SWIFT: UGASUAUK). Лист-авізо авізуючого банку подається учасником-нерезидентом в електронній формі з обов’язковим накладанням КЕП або ЕЦП, виданого відповідно до вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис» від 22.05.2003 № 852-IV до набрання чинності Законом № 2155, авізуючого банку (банківська гарантія та лист-авізо подаються одним файлом). Учасником TES VSETÍN s.r.o. на виконання вищезазначеної вимоги ТД у складі тендерної пропозиції надано лист авізо АТ «Укрексімбанк» від 19.02.2019 № 020-00/GRN/19/110/OR та викладена англійською мовою банківська гарантія № 1900857029, видана KOMERCNI BANKA A.S., PRAGUE CZ, що оприлюднено в електронній системі закупівель одним файлом «Guarantee_GRN19110OR.pdf». Враховуючи вищевикладене, підстави для відхилення тендерної пропозиції TES VSETÍN s.r.o.відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 30 Закону (ненадання забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником) були відсутні, а тендерна пропозиція, надана учасником TES VSETÍN s.r.o., була в повній мірі відповідає умовам ТД. 4. «Замовник відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 19.03.2019 № 6151 відхилив тендерну пропозицію учасника торгів Inkla Trading & Engineering GmbH, як таку що не відповідає умовам тендерної документації: «наданий проект ТС, за яким товар виготовляється, не підписаний виробником, що суперечить вимогам п. 6 частини III ТД». Однак згідно з інформацією, розміщеною в електронній системі закупівель, в тендерній пропозиції Inkla Trading & Engineering GmbH міститься проект технічної специфікації (файл «+++++2_ТС драфт СВ_2019I_LAST.pdf»), який затверджений посадовою особою виробника. Водночас аналізом тендерної пропозиції учасника торгів Inkla Trading&Engineering GmbH встановлено, що учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії або страхової гарантії, чим не дотримався вимог пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації». Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби України з огляду на таке. Відповідно до вимог п. 6 розділу ІІІ ТД Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати проект ТУ (ТС), ТЗ, підписаний виробником, за яким такий товар виготовляється (у разі наявності в учасника торгів погодженого із замовником у встановленому порядку документу – надати його копію), що підтверджує відповідність технічних характеристик своєї пропозиції технічним вимогам (Додаток 5 до ТД). Учасником Inkla Trading & Engineering GmbH у складі тендерної пропозиції надано Свідоцтво представника юридичної особи від 16.10.2018 (файл «підтверження керівника виробника.pdf»), відповідно до якого посаду Президента компанії DONGFANG ELECTRICAL MACHINERY CO., LTD. займає Лю Хуей. Технічна специфікація «Статична система збудження GES6000 турбогенератора ТВВ-220-2А У3 виробництва DONGFANG ELECTRICAL MACHINERY CO., LTD., КНР» TC-GES6000, надана учасником Inkla Trading & Engineering GmbH у складі тендерної пропозиції, затверджена Заступником Генерального Менеджера DONGFANG ELECTRICAL MACHINERY CO., LTD. Лань Сянцзюнь, а не Президентом компанії Лю Хуеем. Враховуючи вищевикладене, учасником не виконано вимогу п. 6 розділу ІІІ ТД. Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ ТД «Учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції у формі: • Банківської гарантії… • Страхової гарантії, виданої страховою компанією, яка пройшла відбір у ДП «НАЕК «Енергоатом» у встановленому порядку з обов’язковим накладанням КЕП або ЕЦП, виданого відповідно до вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис» від 22.05.2003 № 852-IV до набрання чинності Законом № 2155, уповноваженої особи страхової компанії (подається окремим файлом у вигляді електронного документа). Також учасник надає договір страхування, на підставі якого була видана страхова гарантія та доказами її оплати (платіжне доручення або прибутковий касовий ордер або чек) (подається окремим файлом)». На виконання вимог п. 2 розділу ІІІ ТД учасником Inkla Trading & Engineering GmbH у складі тендерної пропозиції надано страхову гарантію (забезпечення тендерної пропозиції) сертифікат № 1064108 від 18.02.2018 (файл «Страхова гарантія-Inkla_1064108_ 11.02.19_ пер_22.02.19.pdf.p7s» з розширенням pdf.p7s, який можна зберегти в форматі з розширенням pdf через офіційний сайт Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України (https://czo.gov.ua) при використанні «Онлайн сервісу перевірки кваліфікованого електронного підпису» у розділі «Онлайн сервіси»), платіжне доручення (файл «платіж_страхова.pdf») та договір страхування забезпечення тендерної пропозиції № 1051505 від 06.10.2016 (файл «Договір евр_страх_ альянс .pdf»), що і передбачено умовами ТД. Враховуючи вищевикладене, учасником Inkla Trading & Engineering GmbH виконано вимоги п. 2 розділу ІІІ ТД в повному обсязі. 5. «Учасник ТОВ «Укренержи Холдинг» в тендерній пропозиції надав протокол загальних зборів учасників товариства від 21.02.2019 № 20 відповідно до якого директора Моргуна Олексія Олександровича уповноважено підписати документи конкурсної пропозиції та укласти договір на закупівлю ДК 021:2015 31160000-5 «Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів» (Система збудження турбогенератора для ВП РАЕС) на суму 59 600 004,00 грн з ПДВ. Таким чином інформація щодо ціни пропозиції учасника ТОВ «Укренержи Холдинг» стала доступною до оцінки тендерних пропозицій. Відповідно до змісту частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель». Протокол загальних зборів учасників ТОВ «УКРЕНЕРЖИ ХОЛДИНГ» від 21.02.2019 № 20 наданий учасником у складі тендерної пропозиції на вимогу п. 3 ч. 1 розділу ІІІ ТД – підтвердження повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Зазначена в цьому документі ціна не може трактуватися як ціна тендерної пропозиції, а вказує на обсяг повноважень, якими наділений директор Моргун О.О. Ціна пропозиції учасника зазначається ним у відповідному документі «Тендерна пропозиція (цінова)», а кінцева ціна пропозиції учасника встановлюється за результатами аукціону. Відповідно до вимог п. 1 ч. 1 розділу ІІІ ТД, тендерна пропозиція (цінова) за формою, наведеною в Додатку 1 до ТД, надана учасником ТОВ «УКРЕНЕРЖИ ХОЛДИНГ» окремим файлом у складі його тендерної пропозиції та стала доступна для перегляду на етапі «Кваліфікація переможця». Виходячи з викладеного учасником дотримано умови ТД та вимоги Закону, а отже підстави для відхилення його пропозиції у Замовника були відсутні. Таким чином, замовником дотримано вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 25.04.2019 17:56

Запити/Пояснення