-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Проїзний документ АСК «Експрес»
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.318, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг - Проїзний документ АСК "Експрес" – 3 888 500,00 шт. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Завершена
2 799 720.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 27 990.00 UAH
мін. крок: 1% або 27 990.00 UAH
Номер:
9817de09d0014613abb183c9c3c07820
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-07-12-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.07.2019 00:00
Період моніторингу:
12.07.2019 17:08 - 03.08.2019 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
12.07.2019 № 213
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
12.07.2019 № 213
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-04-03-000312-c 03.04.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 липня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Пасажирська компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 02.04.2019, тендерну пропозицію державного підприємства «Київська офсетна фабрика» (далі – ДП «Київська офсетна фабрика»), протокол щодо перенесення строку розгляду тендерних пропозицій від 03.05.2019
№ 20-13/05/19, протокол розгляду тендерних пропозицій від 07.05.2019
№ 21-18/05/19, протокол розгляду тендерних пропозицій від 07.05.2019
№ 21-18-1/05/19, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.05.2019 № 6763-р/пк-пз, протокол розгляду тендерних пропозицій від 06.06.2019 № 31-14/06/19, повідомлення про намір укласти договір від 06.06.2019, договір від 24.06.2019 № УЗ/ЦЛ-19449-Ю.
Моніторинг закупівлі щодо тих питань які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що автоматичну оцінку тендерних пропозицій здійснено електронною системою закупівель 22.04.2019. При цьому, Замовник прийняв рішення щодо продовження строку розгляду тендерних пропозицій до 20 робочих днів (протокол від 03.05.2019
№ 20-13/05/19).
Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK-1-4-1 – не підтверджена.
Період усунення порушень:
01.08.2019 22:46 - 07.08.2019 00:00
Дата публікації висновку:
01.08.2019 22:46