• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

запасні частини до тепловозів серії ЧМЕ

запасні частини до тепловозів серії ЧМЕ

Завершена

8 591 644.78 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 474.98 UAH
Номер: 6f4e41381d3245ccb8735719e5138688
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-08-29-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.08.2019 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 29.08.2019 19:17 - 20.09.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 29.08.2019 № 249 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 29.08.2019 № 249 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 3 UA-2019-04-24-000354-b 24.04.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, boiko.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї встановлено порушення частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій ТОВ НВП «ПРОМТЕХЦЕНТР», ТОВ «ТД «БМЗ» та ТОВ «ТРАНСЕНЕРГОМАШ» встановлено порушення вимоги пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 вересня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) від 22.05.2019 зміни та роз’яснення до неї, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРОМТЕХЦЕНТР» (далі – ТОВ НВП «ПРОМТЕХЦЕНТР») (лоти 1 та 2), товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий Дім «БМЗ» (далі – ТОВ «ТД «БМЗ») (лоти 1 та 2), товариства з обмеженою відповідальністю «ТРАНСЕНЕРГОМАШ» (далі – ТОВ «ТРАНСЕНЕРГОМАШ») (лот 2), , протокол розгляду тендерних пропозицій від 25.06.2019 № 2753/166/-19-Т, повідомлення про намір укласти договір за лотами 1 та 2 від 15.08.2019 № ЦЗВ-1486/2753/0354-в, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.07.2019 № 9520-р/пк-пз, договір поставки від 03.09.2019 № ЦЗВ 313-01-04519-01 за лотом 1, договір поставки від 03.09.2019 № ЦЗВ 313-01-04619-01 за лотом 2, звіти про проведення процедури закупівлі за лотами № 1, 2, 3, 4, 5. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель Замовник 08.08.2019 частково відмінив торги за лотами 3, 4, 5. За результатами моніторингу установлено, що Замовник на звернення з вимогами щодо усунення порушення під час проведення закупівлі (номера вимог: UA-2019-04-24-000354-b.c4, UA-2019-04-24-000354-b.b5), які оприлюднені в електронній системі закупівель 11.05.2019, оприлюднив роз’яснення 22.05.2019, чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання роз’яснень на такі звернення. Аналізом тендерних пропозицій учасників ТОВ НВП «ПРОМТЕХЦЕНТР», ТОВ «ТД «БМЗ» та ТОВ «ТРАНСЕНЕРГОМАШ», яких Замовник допустив до оцінки, установлено їх невідповідність умовам тендерної документації, а саме тендерні пропозиції вказаних учасників не містять довідку в довільній формі, яка засвідчує відсутність підстав, визначених пунктами 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону (пункт 3.1 Розділу 3 тендерної документації). Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Згідно з вимогами абзацу шостого частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій. Отже, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив та допустив до оцінки тендерні пропозиції учасників – ТОВ НВП «ПРОМТЕХЦЕНТР», ТОВ «ТД «БМЗ» та ТОВ «ТРАНСЕНЕРГОМАШ», які не відповідали умовам тендерної документації та всупереч вимогам абзацу шостого частини першої статті 31 Закону не відмінив торги за лотами 1 та 2. За результатами проведеної процедури закупівлі Замовник уклав з переможцями торгів з ТОВ «ТД «БМЗ» договір поставки від 03.09.2019 № ЦЗВ 313-01-04519-01 (лот 1) та з ТОВ «ТРАНСЕНЕРГОМАШ» договір поставки від 03.09.2019 № ЦЗВ 313-01-04619-0 (лот 2).
Період усунення порушень: 11.09.2019 19:06 - 26.09.2019 00:00
Дата публікації висновку: 11.09.2019 19:06

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо несвоєчасного надання роз’яснень щодо тендерної документації. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro 11.05.2019 року, Замовник надав відповідь 22.05.2019 року, тобто пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було продовжено по 30.05.2019 року. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. 2. У висновку ДАСУ зазначено, що учасники ТОВ «ТРАНСЕНЕРГОМАШ», ТОВ НВП «ПРОМТЕХЦЕНТР» та ТОВ ТД «БМЗ» не надали інформацію про відсутність підстав для відхилення, визначених у пунктах 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону, що не відповідає вимогам пункту 3.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Додаток № 5 до тендерної документації Замовника містить примірну форму надання інформації щодо відсутності підстав для відхилення пропозиції учасника на підставі частини першої статті 17 Закону. Зазначені вище учасники в складі своїх тендерних пропозицій надали довідку довільної форми, що відповідає формі, яка встановлена у зазначеній частині тендерної документації. Одночасно звертаємо увагу на те, що відповідно до частини третьої статті 17 Закону Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам. Пункти 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону говорять, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, якщо: (3) службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; (8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура; (9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Згідно з інформацією Уповноваженого органу, яка, зокрема, міститься на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України в розділі Публічні закупівлі » Консультації з питань закупівель » Узагальнені відповіді, відкритими єдиними державними реєстрами, доступ до яких є вільним, зокрема є: - Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення; - Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; - Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Таким чином, інформація, яка стосується пунктів 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, та, згідно із цією ж статтею, Замовник не вимагає її документального підтвердження. Таким чином Замовник дотримався вимог Закону в частині підтвердження учасником відповідності вимогам, встановлених статтею 17 Закону.
Дата публікації звіту: 18.09.2019 18:08