• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

запасні частини до тепловозів серії ЧМЕ

запасні частини до тепловозів серії ЧМЕ

Завершена

8 591 644.78 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 474.98 UAH
Період оскарження: 24.04.2019 09:51 - 26.05.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення Замовника

Номер: c346528d370b42ffaad2e22d48a22bbf
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-24-000354-b.a6
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Просимо зобов’язати замовника ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" скасувати протокол розгляду тендерних пропозицiй 2753/166/-19-Т від 25.06.2019 р. в частині відхилення пропозиції ТОВ «ТРАНСЕНЕРГОМАШ». Просимо Зобов’язати замовника ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" прийняти рішення про визнання пропозиції ТОВ «ТРАНСЕНЕРГОМАШ» такою, що відповідає вимогам тендерної документації та допустити ТОВ «ТРАНСЕНЕРГОМАШ» до аукціону.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.07.2019 21:53
Дата виконання рішення Замовником: 08.08.2019 08:03
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Колегії від 16.07.2019 № 9520-р/пк-пз - скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТРАНСЕНЕРГОМАШ» по Лоту №2 за процедурою закупівлі частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до тепловозів серії ЧМЕ) (код ЄЗС 34630000-2) (Оголошення у ЦБД № UA-2019-04-24-000354-b
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ ТРАНСЕНЕРГОМАШ, Авілова Катерина Євгенівна +380663666186 OOOTransEnergomash@gmail.com
Вимога
Вирішена

Просимо внести зміни до тендерної документації

Номер: c0523049216f40388a49149272921edb
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-24-000354-b.b5
Назва: Просимо внести зміни до тендерної документації
Вимога:
Просимо внести зміни до Тендерної документації стосовно відповідальності Постачальника за Договором поставки. Відповідно до п.7.2 Тендерної документації Проект договору складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі подається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням змін його умов. Так, Проект договору наведено в Додатку №9 до ТД. Відповідно до розділу 10 Договору ПОСТАЧАЛЬНИК за Даним Договором несе наступну відповідальність: - за порушення строків постачання ПОСТАЧАЛЬНИК оплачує ЗАМОВНИКУ пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленої в строк Продукції на умовах передбачених п.5.2. цього Договору, за кожен день прострочення (п.10.1 Договору); - за прострочення понад 15 календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 15% від суми непоставленої в строк Продукції (п.10.1 Договору); - у випадку постачання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ Продукції без письмової рознарядки ЗАМОВНИКА, яка не була повернута ЗАМОВНИКОМ згідно п.5.2 цього Договору, Продукція приймається на зберігання. У цьому випадку ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний укласти договір зберігання з ЗАМОВНИКОМ та сплатити ЗАМОВНИКУ вартість зберігання Продукції по пред’явленому рахунку (п.10.2. Договору), - в разі порушення п. 13.8 Сторона, яка здійснила відступлення права вимоги без письмового погодження іншої Сторони за Договором сплачує останній штраф у розмірі 20% від суми цього Договору. Угода про відступлення права вимоги укладена в порушення п. 13.8. за ініціативою зацікавленої Сторони, визнається недійсною у порядку, визначеному чинним законодавством (п.10.5 Договору), - у разі неправильного оформлення товаросупровідних документів, розбіжності між ними та документами, поданими у складі тендерної пропозиції учасника-переможця, що призвело до нарахування штрафів і пень, або непередбачуваних витрат при митному оформленні товарів, ПОСТАЧАЛЬНИК відшкодовує такі витрати ЗАМОВНИКУ в повному обсязі (п.10.7 Договору), - в разі неподання податкової накладної, відповідно до чинного законодавства України, ПОСТАЧАЛЬНИК компенсує ЗАМОВНИКУ повну суму податку на додану вартість, за якою останній втратив право на отримання податкового кредиту (п.10.9. Договору), - у разі здійснення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ дій або у результаті його бездіяльності, що призвело до невизнання контролюючими органами податкового кредиту з ПДВ ЗАМОВНИКА за цим Договором, ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний сплатити ЗАМОВНИКУ штраф у розмірі невизнаного контролюючими органами податкового кредиту в частині, що стосується цього Договору (п.10.10 Договору), - у разі визнання цього Договору нікчемним та/або недійсним виключно з вини ПОСТАЧАЛЬНИКА (у результаті співпраці з контрагентами, які мають сумнівну репутацію, такими що визнані або знаходяться на стадії банкрутства, щодо яких відкриті кримінальні справи і т.д.), останній зобов’язаний сплатити штраф ЗАМОВНИКУ у розмірі 20% від суми невизнаних у ЗАМОВНИКА витрат, які прямо пов’язані з зазначеними в цьому пункті порушеннями (п.10.11 Договору). Крім того, відповідно до п.9.1. Договору ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний надати забезпечення виконання цього Договору у вигляді оригіналу банківської гарантії або у вигляді оригіналу договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ договірних зобов’язань, у розмірі, що становить 5% від вартості Договору, яке надається до укладання Договору. При цьому ПОСТАЧАЛЬНИК не звільняється від виконання своїх зобов’язань допоставити Продукцію, якщо про інше його не попередив письмово ЗАМОВНИК (п. 10.1 Договору).Сплата штрафних санкцій не звільняє Сторони від взятих на себе зобов’язань (п.10.8 Договору). Водночас, відповідно до ч. 2 ст. 231 Господарського кодексу України у разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах: за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення. На нашу думку, встановлена Договором відповідальність Постачальника є явно завищеною та такою, що не відповідає засадам справедливості, добросовісності, розумності, як складовим елементам загального конституційного принципу верховенства права та визначається в розріз з вимогами діючого законодавства України. Наявність у Замовника можливості стягувати із Постачальника надмірні грошові суми як неустойку спотворює її дійсне правове призначення, оскільки із засобу розумного стимулювання виконувати основне зобов'язання неустойка перетворюється на несправедливо непомірний тягар для Постачальника та джерело отримання невиправданих додаткових прибутків Замовником. Крім того, встановлення надмірної відповідальності Постачальника порушує баланс між застосованим до порушника заходом відповідальності у вигляді неустойки й оцінкою дійсного, а не покладеного розміру збитків, заподіяних у результаті конкретного правопорушення. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» недискримінація учасників є одним з принципів здійснення закупівель. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Встановлення надмірних санкцій з однієї сторони в той же час, як відповідальність іншої сторони мінімальна (відповідальність Замовника за порушення строків оплати складає пеню в розмірі облікової ставки НБУ від вартості несплаченої Продукції за кожен день прострочення (п.10.6 Договору)), на нашу думку є дискримінацією. Виходячи з викладеного, з метою дотримання принципів здійснення закупівель, які встановлені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас, розглянути можливість внесення змін до договору, а саме: 1.Викласти п. 10.1. договору в наступній редакції: п.10.1. за порушення строків постачання ПОСТАЧАЛЬНИК оплачує ЗАМОВНИКУ пеню у розмірі облікової ставки НБУ від вартості замовленої, але не поставленої в строк Продукції за кожен день прострочення. 2.Виключити п.10.7,10.9, 10.10, 10.11 з тексту договору . Просимо внести зміни до Тендерної документації стосовно строків надання довідки ДФС. Відповідно до додатку №6 Тендерної документації переможець процедури закупівлі має надати Замовнику у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір відтворену на папері копію електронної довідки ДФС з кабінету платника податків або оригінал/нотаріально завірену копію довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів або ДПІ або відповідним органом Державної фіскальної служби, яка дійсна на дату, яка попадає в 5 - ти денний термін починаючи з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Звертаємо увагу Замовника, що відповідно до п.4 Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи затвердженого наказом Міністерства фінансів України 03 вересня 2018 року № 733 довідка або відмова у наданні Довідки готуються уповноваженим органом протягом п’яти робочих днів з дня, наступного за днем отримання Заяви органом, до якого її було подано. Відповідно, вимога Замовника щодо надання довідки з ДФС протягом п’яти календарних днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір в той час, як довідка видається протягом п’яти робочих днів є дискримінаційною умовою, щодо тих учасників, у яких дана довідка на момент подання тендерної пропозиції відсутня. Неможливість надання учасником-переможцем зазначеної довідки у строк визначений Замовником відповідно призводить до відхилення пропозиції Учасника. Виходячи з викладеного, з метою дотримання принципів здійснення закупівель, які встановлені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас, розглянути можливість внесення змін дотендерної документації, а саме: 1.Визначити, що відтворену на папері копію електронної довідки ДФС з кабінету платника податків або оригінал/нотаріально завірену копію довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів або ДПІ або відповідним органом Державної фіскальної служби, яка дійсна на дату, яка попадає в 10 - ти денний термін починаючи з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір учасник повинен надати протягом 10 календарних днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Звертаємо увагу, що у тендерній документації інших Замовників встановлений саме 10-ти денний термін для надання зазначеної довідки. Керуючись ч.1,2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо: 1. Внести зміни до тендерної документації наведені вище. 2. Опублікувати зміни до тендерної документації у встановленому законом порядку.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником прийнято рішення внести зміни в тендерну документацію в частині збільшення строків надання переможцем процедури торгів відтвореної на папері копії електронної довідки ДФС з кабінету платника податків. По інших питаннях замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога розбити лот

Номер: 1919fec0df7d40dda1c553783876c1cb
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-24-000354-b.c4
Назва: Вимога розбити лот
Вимога:
Вимога про внесення змін до тендерної документації Замовником (Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Українська залізниця») було оголошено закупівлю UA-2019-04-24-000354-b в системі Prozorro. Номер закупівлі, та відповідно до Додатку 1 Тендерної документації сформовано перелік та кількість продукції, що є предметом закупівлі. Наше підприємство бажає прийняти участь у закупівлі та має змогу виконати зобов’язання з поставки позицій 1, 2, 4 Лоту № 4, а саме: Шестерня тягового двигуна – 76 од., Втулка шатуна – 108 од., Клапан всмоктуючий вихлопний 3ПИС 5003-01 – 186 од. Однак Замовник Лот № 4 сформував із великої кількості номенклатури запасних частин, процеси виробництва яких значно відрізняються один від одного. Таке формування лоту призведе до зменшення конкуренції, позбавлення учасників, які не є виробниками всієї номенклатури, зазначеної у Лоті № 4 можливості прийняти участь у закупівлі. При цьому зазначаємо, що позиції 1, 2, 4 Лоту № 4 є продукцією, яка виготовляється за спеціальною технологією із застосуванням відповідного обладнання, яке є не у всіх виробників. Об’єднання позицій 1, 2, 4 Лоту № 4 із іншими запасними частинами даного лоту звужує коло потенційних учасників, які могли б прийняти участь у закупівлі. Наше підприємство може запропонувати до постачання Шестерня тягового двигуна – 76 од., Втулка шатуна – 108 од., Клапан всмоктуючий вихлопний 3ПИС 5003-01 – 186 од. із наданням гарантій щодо відповідної якості продукції та за конкурентоспроможними цінами. Згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Згідно ст. з Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Звертаємо увагу, що поставити всю номенклатуру за Лотом № 4 зможе лише завод-виробник, який має широку номенклатуру продукції власного виробництва, інші учасники ринку такі, як фізичні особи-підприємці, невеликі фірми посередники прийняти участь у закупівлі не зможуть. Окрім цього таке формування Лоту № 4 є нераціональним з боку замовника, так як не дозволяє дотриматися принципу максимальної економії та придбати товар за максимально вигідними цінами. Частини 1, 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює, що Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. 2. Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене вважаємо за потрібне звернутися до Замовника із вимогою: Шестерня тягового двигуна – 76 од., Втулка шатуна – 108 од., Клапан всмоктуючий вихлопний 3ПИС 5003-01 – 186 од. винести в окремий лот та внести відповідні зміни до тендерної документації, адже наше підприємство має реальну можливість поставити зазначені позиції на умовах, передбачених тендерною документацією.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо збільшення очікуваної вартості закупівлі

Номер: c04867fdda1e4d35b5a46f80777b2fc1
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-24-000354-b.a3
Назва: Щодо збільшення очікуваної вартості закупівлі
Вимога:
Наше підприємство є вітчизняним виробником продукції залізничного призначення. В свою чергу інформуємо, що на сьогоднішній день очікувана вартість закупівлі значно занижена. З метою проведення торгів та своєчасного постачання продукції, просимо переглянути очікувану вартість закупівлі та збільшити її на 80%.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У філії "ЦЗВ" відсутні підстави щодо збільшення очікуваної вартості предмету закупівель.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо збільшення очікуваної вартості закупівлі

Номер: 33243d0335a34c7289d7b9733f1d773f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-24-000354-b.a2
Назва: Щодо збільшення очікуваної вартості закупівлі
Вимога:
Наше підприємство є вітчизняним виробником продукції залізничного призначення. В свою чергу інформуємо, що на сьогоднішній день очікувана вартість закупівлі значно занижена. З метою проведення торгів та своєчасного постачання продукції, просимо переглянути очікувану вартість закупівлі та збільшити її на 30%.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У філії "ЦЗВ" відсутні підстави щодо збільшення очікуваної вартості предмету закупівель.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо збільшення очікуваної вартості закупівлі

Номер: 654b3e9056894b3ba3ce06fa00f94b4a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-24-000354-b.a1
Назва: Щодо збільшення очікуваної вартості закупівлі
Вимога:
Наше підприємство є вітчизняним виробником продукції залізничного призначення. В свою чергу інформуємо, що на сьогоднішній день очікувана вартість закупівлі значно занижена. З метою проведення торгів та своєчасного постачання продукції, просимо переглянути очікувану вартість закупівлі та збільшити її на 35%.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У філії "ЦЗВ" відсутні підстави щодо збільшення очікуваної вартості предмету закупівель.
Статус вимоги: Задоволено