• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Комп'ютерне обладнання

Комп'ютерне обладнання для потреб навчальних закладів Сарненського району

Торги відмінено

18 036 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 90 180.00 UAH
Номер: a5b6f0ada20a489c8d01a3ad72777ccc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-04-22-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.04.2019 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 22.04.2019 14:07 - 17.05.2019 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.04.2019 № 11 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. Начальник управління А. КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 22.04.2019 № 11 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2019-03-13-002531-a 13.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Л. НИКИТЮК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 73) 168-77-83, vadim_korkunets@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), встановлено порушення ч. 1 ст. 30, ч. 1 ст. 31 Закону. Крім того, встановлено порушення ч. 1 ст. 27 Закону в частині доступності інформації про ціну пропозицій всіх учасників до проведення електронного аукціону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 травня 2019 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій учасників. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення закупівлі; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету (протокол № 23 від 13.03.2019), тендерні пропозиції учасників ТОВ «ЕЛІМ», ТОВ «ОСВІТНІЙ ПРОСТІР» та ТОВ «ЕМЕНС», пояснення замовника від 24.04.2019 та від 06.05.2019 оприлюднені в електронній системі закупівель. За результатами моніторингу закупівлі, встановлено наступне. Згідно з ч. 1 ст. 27 Закону у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій розкривається перед початком електронного аукціону. Проте, учасниками торгів зазначеної процедури закупівлі у складі своєї пропозиції завантажені файли з документами, в яких вказана ціна тендерної пропозиції, що доступна для публічного перегляду до аукціону, тобто є доступною до перегляду Замовнику та всім учасникам торгів. Так, поданий у складі пропозицій учасників проект договору (Додаток № 4 до тендерної документації), що є складовою пропозиції учасника, містить доступну до перегляду інформацію про запропоновану ціну пропозиції, а саме: ТОВ «ЕЛІМ» - 18 035 580,00 грн, ТОВ «ОСВІТНІЙ ПРОСТІР» - 17 976 300,00 грн та ТОВ «ЕМЕНС» - 18 025 870,00 гривень. Тендерна документація не містить вимог надання учасниками в складі тендерної пропозиції проекту договору. Тобто, інформація про ціну тендерної пропозиції вказаних учасників в порушення вимог статті 27 Закону стала відома всім учасникам та замовнику до розкриття тендерних пропозицій в цілому (до проведення електронного аукціону). Слід зазначити, що вказана учасниками ТОВ «ЕЛІМ», ТОВ «ОСВІТНІЙ ПРОСТІР» та ТОВ «ЕМЕНС» в проекті договору ціна пропозиції відповідає первинній ціні тендерної пропозиції вказаних учасників згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій (дата розкриття - 25.04.2019). Водночас, Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. При проведенні закупівлі Замовник зобов’язаний дотримуватись принципів здійснення закупівель, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, принципу добросовісної конкуренції серед учасників. Доступність інформації про ціну тендерної пропозиції учасників до проведення аукціону не забезпечує дотримання принципу добросовісної конкуренції серед учасників, визначеного ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому, слід зазначити, що виходячи зі змісту пункту 30 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція подається учасником відповідно до вимог тендерної документації. Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріплених у статті 3 Закону, та з дотриманням законодавства в цілому. Враховуючи наведене, розкриття тендерної пропозиції учасника в частині інформації про ціну на етапі коли розкривається лише частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, є порушенням законодавства з питань публічних закупівель. Документація не містить можливості відхилення тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі через наведену вище підставу. Отже, наведені вище обставини призвели до порушень законодавства з питань публічних закупівель, які усунути неможливо. Відповідно до ч. 1 статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. З огляду на вищевикладене, Відділом освіти, молоді та спорту Сарненської районної державної адміністрації не дотримано вимоги ч. 1 статті 31 Закону в частині не відміни процедури відкритих торгів на закупівлю комп'ютерного обладнання для потреб навчальних закладів Сарненського району у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерні пропозиції учасників ТОВ «ЕМЕНС» та ТОВ «ОСВІТНІЙ ПРОСТІР» не відповідають умовам тендерної документації з наступних причин. Згідно п. 5 розділу III тендерної документації, критеріями, які висуваються з метою оцінки відповідності Учасників установленим кваліфікаційним та іншим вимогам є, зокрема: - наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Учасник подає, як частину його пропозиції, документи, що підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним та іншим вимогам згідно з Додатком 3. Додатком 3 до тендерної документації передбачено надання Учасником документів про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме: 1.1.1. Копія аналогічного договору (щодо постачання комп’ютерної та/або оргтехніки) у поточному та/або за попередні роки, але не раніше 2015р. включно (крім інформації, що становить комерційну таємницю); 1.1.2. Документи, які підтверджують поставку товару, зазначеного в аналогічному договорі, наданому згідно пп.1.1.1: Копія видаткової накладної або акту прийому-передачі товару, які підтверджують виконання договору про поставку, на який є посилання у довідці (п. 1.1.1), крім інформації, яка становить комерційну таємницю. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕМЕНС» завантажена довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) вих. № ЕМ/0004 від 14.04.2019 року в якій учасником надано інформацію про три укладені договори. Однак, в завантаженій учасником тендерній пропозиції відсутня копія аналогічного договору та документи, які підтверджують поставку товару, зазначеного в аналогічному договорі (копія видаткової накладної або акту прийому-передачі товару, які підтверджують виконання договору про поставку, на який є посилання у довідці), що не відповідає вимогам встановленими Замовником в п. 5 розділу III тендерної документації та п. 1 Додатку 3 до тендерної документації. Крім того, п. 6 Додатку 1 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» до тендерної документації передбачено, що з метою підтвердження відповідності товару, що поставляється, технічним вимогам, Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf.) в складі своєї пропозиції також наступні документи, зокрема: - порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника; - якщо учасник процедури закупівлі не є виробником, для підтвердження статусу офіційного представника виробника необхідно надати листи авторизації виробника (або його офіційного представника) із зазначенням найменуванням замовника, номера тендера в системі публічних закупівель, чинні на дату подання тендерних пропозицій, на інтерактивні панелі, ноутбуки, моноблоки, багатофункціональний пристрій, комплекти лабораторні, цифрові вимірювальні комп’ютерні комплекси, навчальні комплекти, що входять до складу STEM лабораторії; - копію листа, від виробника або його офіційного представництва в Україні спеціалізованого програмного забезпечення (електронні підручники, що відповідають стандарту МОН України), який підтверджує статус учасника як партнера виробника (правовласника), чинного на дату подання тендерних пропозицій із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника; - копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на обладнання; - копії свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам на комплекти лабораторні, на цифрові вимірювальні комп’ютерні комплекси та на комплекси інтерактивні навчальні,виданих відповідним органом Міністерства освіти та науки України, підписані виробником; - довідка про наявність обладнання та матеріально технічної бази; - довідка про наявність працівників необхідної кваліфікації та досвіду роботи. В завантаженій учасником ТОВ «ЕМЕНС» тендерній пропозиції, відсутні вищезазначені копії свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам, виданих відповідним органом Міністерства освіти та науки України, підписані виробником, що не відповідає вимогам встановленим Замовником в п. 6 Додатку 1 до тендерної документації. В завантаженій учасником ТОВ «ОСВІТНІЙ ПРОСТІР» тендерній пропозиції, наявний авторизаційний лист ПрАТ «Електровимірювач» (файл Авторизація комплекти. PDF) в якому вказано, що він є виробником комплектів лабораторних та надає повну гарантію та запоруку щодо відповідності товарів та їх гарантійного обслуговування. Також наявні копії свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам, виданих відповідним органом Міністерства освіти та науки України, підписані виробником ПрАТ «Електровимірювач» на комплект демонстраційно-лабораторний «Механіка» та комплект лабораторний «Електрика і магнетизми» (файл Педвимоги механіка. PDF та Педвимоги Електрика і магнетизми. PDF), які відповідно до Технічого завдання (Додаток 1) є додатковим обладнанням цифрового вимірювального коп’ютерного комплексу для кабінету фізики (учнівський набір). Водночас, копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на обладнання ПрАТ «Електровимірювач» відсутні, що не відповідає вимогам встановленим Замовником в п. 6 Додатку 1 до тендерної документації. З огляду на вищевикладене, відповідно до частини 1 статті 30 Закону тендерні пропозиції учасників ТОВ «ЕМЕНС» та ТОВ «ОСВІТНІЙ ПРОСТІР» підлягали відхиленню і як наслідок, відповідно до частини 1 статті 31 Закону, у зв’язку з допущенням до оцінки менше двох тендерних пропозицій, торги підлягали відміні. Пояснення надані Замовником з вищевказаних питань, не підтверджують обґрунтованості прийнятого рішення щодо тендерних пропозицій учасників.
Період усунення порушень: 15.05.2019 16:47 - 01.06.2019 00:00
Дата публікації висновку: 15.05.2019 16:47

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Торги відмінено
Дата публікації звіту: 05.12.2019 15:58

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Торги відмінено
Дата публікації: 05.12.2019 16:00

Запити/Пояснення