• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Комп'ютерне обладнання

Комп'ютерне обладнання для потреб навчальних закладів Сарненського району

Торги відмінено

18 036 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 90 180.00 UAH
Період оскарження: 13.03.2019 15:31 - 09.04.2019 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо порушення порядку проведення закупівлі

Номер: a808674d8f45428ba12e27c771af0965
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-13-002531-a.c2
Назва: Щодо порушення порядку проведення закупівлі
Вимога:
Відповідно до п.18 частини 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Відповідно до абзацу другого п.1 Порядку визначення предмета закупівлі предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Натомість Відділом освіти, молоді та спорту Сарненської районної державної адміністрації (далі — Замовник) об’єднано у один предмет закупівлі товари, що відповідають кодам за ДК 021:2015 (за показником четвертої цифри основного словника): • 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина); • 37520000-9 — Іграшки; • 38340000-0 — Прилади для вимірювання величин; • 48190000-6 — Пакети освітнього програмного забезпечення, тобто, які відрізняються у першому-другому знаках класифікатора. При цьому товари, що відповідають кожній категорії незалежні один від одного. Для кожної з вищевизначених категорій товарів існує сталий ринок в Україні, проте об’єднання усіх чотирьох груп суттєво обмежує кількість підприємств, які можуть запропонувати усі чотири групи товарів. Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Натомість Замовником всупереч порядку, визначеному Законом, таким чином складено вимоги до предмету закупівлі, що можливість участі у торгах штучно та необгрунтовано обмежено, а основні принципи здійснення публічних закупівель порушено. Рішення АМКУ з подібного приводу: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-02-16-000397-b. Також маємо відмітити, що оглядовий аналіз тендерної документації виявив, що технічні вимоги складені таким чином, що не дають повної інформації про необхідні технічні та якісні характеристики предмету закупівлі проте орієнтовані на певного постачальника та виробників. Просимо поділити предмет закупівлі на лоти відповідно до показника четвертої цифри ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” та усунути порушення Закону, що містяться у тендерній документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу по даній закупівлі
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 04.04.2019 16:09
Підтвердження вирішення: Шановний Учаснику дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі. Звертаємо увагу, що Ваша вимога стосується питань, які було висловлено у попередній вимозі до даної закупівлі, на яку було надано вичерпну відповідь. В доповнення до вищевикладеного слід зазначити, що озвучені Вами питання були також предметом розгляду Антимонопольного комітету України, зокрема у закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-06-25-001223-a. Рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.07.2018 № 7550 (прийнятим пізніше від рішення АМК України про яке Ви зазначаєте у вимозі), було підтверджено правомірність дій замовника. Зтаких обставин, у нас відсутні підстави для виконгання Вашої вимоги
Вимога
Відхилено

Щодо можливих порушень при здійсненні закупівлі

Номер: 4904dd47ae084be88862728a587a3e32
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-13-002531-a.c1
Назва: Щодо можливих порушень при здійсненні закупівлі
Вимога:
Об’єднання в один предмет Інтерактивних панелей, моноблоків, ноутбуків, мультимедійних проекторів, інтерактивних дошок, багатофункціональних пристроїв, принтерів, STEM лабораторії та цифрових вимірювальних комплексів звужує коло потенційних учасників, а отже, може мати ознаки дискримінації.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь на запитання по закупівлі
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 31.03.2019 21:00
Підтвердження вирішення: Шановний учаснику, дякуємо за Вашу вимогу. Вказані Вами умови тендерної документації не є дискримінаційними, оскільки, визначення предмету закупівлі в Документації одним лотом жодним чином не порушує вимоги законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює перешкод для участі в Процедурі закупівель жодному з потенційних учасників поставляти товари, що є предметом зазначеної Процедури закупівлі, оскільки діючим законодавством не передбачено такого обмеження, адже під час визначення предмета закупівлі Замовник діяв у відповідності до розділу ІІ "Визначення предмета закупівлі товарів і послуг" Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" та Закону, де визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Також згідно із зазначеним Порядком, Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти). Разом з тим, визначення окремих частин закупівлі "одне найменування – один лот" буде вимагати укладання не одного договору із одним переможцем, а з кожним із переможців по кожному найменуванню (лоту), що в свою чергу ускладнить поставку товару навчальним закладам, з огляду на необхідність узгоджувати умови та графіки їх передачі від декількох (та здебільшого різних) постачальників Замовнику, може викликати проблеми із сумісністю обладнання, що унеможливить його ефективне використання.
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга на дії замовника у вкладенні

Номер: cf49db8074e446ff9013eba49021a0a3
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-13-002531-a.c3
Назва: Скарга на дії замовника у вкладенні
Скарга:
Скарга на дискримінаційні вимоги закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 11.04.2019 21:16
Автор: ТОВ "РОЗУМНА КРАЇНА", Штурма Сергій Вікторович +380630247283 smart-land@ukr.net