-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Меблі для початкової школи
Торги відмінено
231 240.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 156.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 156.20 UAH
Номер:
222bf1e58679415b9381c5424817a9fa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-06-03-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.06.2019 00:00
Період моніторингу:
03.06.2019 14:41 - 25.06.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.06.2019 № 29
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 03 червня 2019 року №29
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2019-05-10-000822-c від 10.05.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення частини першої статті 10 Закону та наказу Мінекономрозвитку №490.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, - порушень не встановлено
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
В ході проведення моніторингу Замовником усунуто виявлені порушення шляхом відміни вказаної закупівлі, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 12.06.2019 №71 у зв’язку із неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 червня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Великокучурівської сільської ради (далі – Замовник) від 10.05.2019 №54, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерної пропозиції та прийняття рішення про визначення переможця від 30.05.2019 №60, повідомлення про намір укласти договір від 30.05.2019, пропозиція ФОП Павлюка О.І., пояснення Замовника, отримане через електронну систему 12.06.2019.
За результатом проведеного моніторингу установлено, що Замовником порушено вимоги частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення інформації про закупівлю з порушенням порядку, встановленого Уповноваженим органом, а саме: в електронній системі закупівель оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів за формою, що не відповідає формі оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженій Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463, які набрали чинності 03.05.2019 (далі – Наказ Мінекономрозвитку № 490).
Так, в оголошенні про проведення відкритих торгів відсутні пункти «41. Вид предмета закупівлі», «10². Джерело фінансування закупівлі», у повідомленні про намір укласти договір відсутні пункти «31. Вид предмета закупівлі», «11. Джерело фінансування закупівлі», чим порушено вимоги Наказу № 490.
Крім цього, під час моніторингу встановлено, що Замовником в тендерній документації для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність досвіду виконання аналогічного договору» встановлено вимогу про надання учасниками аналогічного договору, предметом закупівлі якого є комп’ютерне обладнання та приладдя, що не відповідає даній закупівлі, оскільки предметом її є Меблі для початкової школи.
При цьому, переможець закупівлі ФОП Павлюк О.І. не виконав зазначену вимогу тендерної документації щодо надання аналогічного договору на закупівлю комп’ютерного обладнання та приладдя.
Отже, в порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовником не відхилено пропозицію ФОП Павлюка О.І., яка не відповідала умовам тендерної документації.
В ході проведення моніторингу Замовником усунуто виявлені порушення шляхом відміни вказаної закупівлі, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 12.06.2019 №71 у зв’язку із неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень:
14.06.2019 08:44 - 02.07.2019 00:00
Дата публікації висновку:
14.06.2019 08:44
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
В ході проведення моніторингу Держаудитслужби України Великокучурівською сільською радою усунуто виявлені порушення шляхом відміни вказаної закупівлі, відповідно до протоколу уповноваженої особи від 12.06.2019 №71 у зв’язку із неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
18.06.2019 12:57
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionAwarded: Так
- documentsForm: Так
Опис:
-
Дата публікації:
18.06.2019 14:25
Запити/Пояснення
Номер:
310b0fd940994215b7adc00c75adc60b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.06.2019 16:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.06.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за кодом ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-10-000822-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Яким чином переможець закупівлі Павлюк О.І. документально підтвердив кваліфікаційний критерій щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору, предметом закупівлі якого є комп’ютерне обладнання та приладдя, про що зазначено у Додатку №1 до тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням, за наявності, їх документального підтвердження.
Номер:
ed75251d28fe4b5baf3cbfeb6128eac4
Назва:
Технічна помилка
Дата опублікування:
12.06.2019 09:50
Опис:
В процесі підготовки тендерної документації щодо закупівлі меблів для початкової школи уповноваженою особою була допущена технічна помилка в частині опису вимог до аналогічного договору, який має бути наданий на підтвердження кваліфікаційного критерію згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Замість: «аналогічний договір укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є шкільні меблі» в документації зазначено: «укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є комп’ютерне обладнання та приладдя». Оскільки зміни у тендерну документацію не можуть бути внесені через закінчення строку внесення таких змін процедуру закупівлі меблів для початкової школи за номером процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2019-05-10-000822-c буде відмінено відповідно до абз. 2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIІI (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель).