• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Меблі для початкової школи

Торги відмінено

231 240.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 156.20 UAH
Номер: c19274574f7f4ce5a6b04b07a66f0796
Внутрішній номер закупівлі: 3328015
Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-10-000822-c   
Замовник: ВЕЛИКОКУЧУРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Контактна особа: Юрій Катерина Костянтинівна +380505553464 YURIJKATERINA@GMAIL.COM http://gromady.cv.ua/st/rada/220/
Класифікатор ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Очікувана вартість: 231 240.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 156.20 UAH
Період уточнення: 10.05.2019 14:01 - 17.05.2019 12:00
Період прийому пропозицій: 10.05.2019 14:01 - 27.05.2019 12:00
Аукціон: 28.05.2019 12:38 - 28.05.2019 12:59
Період кваліфікації: 28.05.2019 12:59 - 30.05.2019 10:32
Період завантаження договору: 28.05.2019 12:59 - 17.06.2019 12:59
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Меблі для початкової школи
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 182 штуки
Період постачання до 01.08.2019
Місце постачання 59052, Україна, Чернівецька обл., с. Великий Кучурів, Головна, 1 На карті

Інформація про скасування

Номер: f6fd245e6d5442f2a161aa393872e3d3
Причина скасування: cancelled
Опис причини скасування: В процесі підготовки тендерної документації щодо закупівлі меблів для початкової школи уповноваженою особою була допущена технічна помилка в частині опису вимог до аналогічного договору, який має бути наданий на підтвердження кваліфікаційного критерію згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Замість: «аналогічний договір укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є шкільні меблі» в документації зазначено: «укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є комп’ютерне обладнання та приладдя». Відповідно, учасники мали подати аналогічні договори предметом яких є комп’ютерне обладнання та приладдя, що не відповідає предмету закупівлі і не підтверджує учасником досвід постачання шкільних меблів. Зміни у тендерну документацію не можуть бути внесені через закінчення строку внесення таких змін. На підставі викладеного згідно абзацу 2 ч. 1 ст. 31 Закону Замовник повинен розглянути питання про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися відповідно до абзацу 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», – неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Дата опублікування: 12.06.2019 10:12
Статус:
Виконано

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП "ПАВЛЮК ОЛЕГ ІГОРОВИЧ"

Оскарження: 28.05.2019 12:59 - 10.06.2019 00:00
Початкова пропозиція 214 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
200 925.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
30.05.2019 10:32
Документи 46
Скарги 0
ФОП "ОСТАПЧУК АНДРІЙ ЛЕОНІДОВИЧ"
Початкова пропозиція 231 069.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
200 929.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 19
Скарги 0

Контракти

Номер: e99c51ba6e54458aa42473cc99485221
Ідентифікатор договору: UA-2019-05-10-000822-c-c1
Постачальник: ФОП "ПАВЛЮК ОЛЕГ ІГОРОВИЧ"
Сума договору: 200 925.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 200 925.00 UAH без ПДВ
Статус:
Очікує активації