• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Акумуляторні батареї для ВП ЗАЕС, ВП РАЕС, ВП ЮУ АЕС

лот 1 - акумуляторні батареї для ВП ЗАЕС - 10 шт, лот 2 - акумуляторні батареї для ВП РАЕС - 6 к-тів, лот 3 - акумуляторна батарея для ВП ЮУ АЕС- 1 к-т.

Завершена

122 467 281.17 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 10 923.68 UAH
Номер: 21b9f9c90b2e4eecac294104906f9204
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-21-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.11.2019 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 22.11.2019 10:37 - 14.12.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 20.11.2019 № 335 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 20.11.2019 № 335 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 13 UA-2019-04-09-000893-c 09.04.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, nazarenko.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору та контракту про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договору та контракту умовам тендерних пропозицій переможців, внесення змін до контракту, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленому законодавством порядку, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору та контракту умовам тендерних пропозицій переможців, своєчасності укладання договору та контракту про закупівлю та їх оприлюднення, внесення змін до контракту. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 11.09.2019 № 86, тендерні пропозиції DIMIDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ та UAB «Nordetanolis» за лотами № 1, 2, товариства з обмеженою відповідальністю «АККУ-ЕНЕРГО» та товариства з обмеженою відповідальністю «АКВІЛОН-ЕНЕРГІЯ» за лотом № 3, протокол засідання тендерного комітету від 27.06.2019 № 6241 за лотами № 1, 2, 3, повідомлення про наміри укласти договори, договір від 17.07.2019 № 53-129-01-19-01916 за лотом 3 та контракт від 17.07.2019 № 53-129-01-19-01917, Додаткова угода від 10.10.2019 № 1 за лотами № 1, 2. За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація не містить вимоги щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених у пунктах 2, 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону.
Період усунення порушень: 05.12.2019 23:33 - 20.12.2019 00:00
Дата публікації висновку: 05.12.2019 23:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі. Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо заперечення до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 31430000-9 Електричні акумулятори (Акумуляторні батареї для ВП ЗАЕС, ВП РАЕС, ВП ЮУАЕС: лот 1 – акумуляторні батареї для ВП ЗАЕС – 10 шт.; лот 2 – акумуляторні батареї для ВП РАЕС – 6 к-тів; лот 3 – акумуляторна батарея для ВП ЮУАЕС – 1 к-т) (URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-04-09-000893-c), оприлюдненого в електронній системі закупівель 05.12.2019. У пункті 1 констатуючої частини висновку Держаудитслужби України зазначено, що «на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація не містить вимоги щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених у пунктах 2, 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону». Зазначений висновок Держаудитслужби України не відповідає дійсності з огляду на таке. Частиною 3 статті 17 та пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону встановлено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, оприлюднює Уповноважений орган (щороку до 20 січня та додатково в разі потреби) на веб-порталі Уповноваженого органу (абзац 4 частини 3 статті 17 Закону). Міністерство економічного розвитку і торгівлі України як Уповноважений орган листами від 17.01.2019 № 3304-04/1983-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» та від 12.02.2019 № 3304-04/6186-06 «Щодо інформації про функціонування Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення» проінформувало про те, що Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, та Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань тощо є відкритими державними реєстрами. Відомості, що містять зазначені реєстри, перебувають у вільному доступі в режимі реального часу. На виконання положень Закону замовник не вимагає від учасників надання інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2, 3, 8 та 9 частини 1 статті 17 Закону, а самостійно її перевіряє у відкритих єдиних державних реєстрах. У ДП «НАЕК «Енергоатом» є компетентні підрозділи, які додатково перевіряють у відкритих державних реєстрах:  інформацію щодо наявності/відсутності факту притягнення юридичної особи, службової (посадової) особи учасника чи фізичної особи – учасника до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення (пункти 2, 3 частини 1 статті 17 Закону) у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (http://corrupt.informjust.ua);  наявність/відсутність інформації про кінцевого бенефіціарного власника (пункт 9 частини 1 статті 17 Закону) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (https://usr.minjust.gov.ua).  інформацію щодо наявності/відсутності факту визнання учасника у встановленому законом порядку банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури (пункт 8 частини 1 статті 17 Закону) у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (https://kap.minjust.gov.ua). Враховуючи вищевикладене, Замовником дотримано вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 12.12.2019 13:26