-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 (CPV)-09110000-3 – «Тверде паливо» (вугілля кам’яне)
Джерело фінансування КЕКВ 2275
Торги відмінено
2 051 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 61 542.00 UAH
мін. крок: 3% або 61 542.00 UAH
Номер:
74898c3ebb0847c0a9929e021dd63664
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-07-31-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.07.2019 00:00
Період моніторингу:
31.07.2019 16:50 - 22.08.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.07.2019 № 41
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 31.07.2019 № 41
Перелік
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-05-08-000705-с 08.05.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону
В .о. начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що в порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію ПрАТ «Вінницяоблпаливо», а також неправомірно визнав переможцем учасника - ТОВ «КАРБОНІКА ГРУПП».
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
В ході проведення моніторингу Замовником усунуто виявлені порушення шляхом відміни вказаної закупівлі, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 09.08.2019 № 49.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 серпня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання Замовником законодавства під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти виконавчого комітету Помічнянської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Замовника, затверджена рішенням тендерного комітету 08.05.2019 (далі – тендерна документація), тендерні пропозиції приватного акціонерного товариства «Вінницяоблпаливо» (далі – ПрАТ «Вінницяоблпаливо») та учасника – переможця відкритих торгів товариства з обмеженою відповідальністю «КАРБОНІКА ГРУПП» (далі – ТОВ «КАРБОНІКА ГРУПП»), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 15.07.2019 № 41, від 21.07.2019 № 42, повідомлення про намір укласти договір.
За результатом аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено наступне.
Аналізом правомірності відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «Вінницяоблпаливо» згідно протоколу засідання тендерного комітету від 15.07.2019 № 41 встановлено.
Так, підставою для відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «Вінницяоблпаливо» вказано, що даний учасник не підтвердив інформацію, яку він зазначив у довідці в довільній формі про наявність складських приміщень або земельної ділянки, так як жодним документом не передбачено наявність у власності учасника складських приміщень або земельної ділянки.
Слід зазначити, що у пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та у підпункті 1.3 пункту 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 2 до тендерної документації визначено, що учасник торгів у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність складських приміщень або земельної ділянки. На підтвердження інформації зазначеної в довідці учасник повинен надати такі документи: договір оренди або інший документ, підтверджуючий право власності або користування.
На підтвердження вказаної вимоги Замовника ПрАТ «Вінницяоблпаливо» у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність складських приміщень для зберігання вугілля від 20.05.2019 № 386/3, у якій учасник зазначив, що Джулинський паливний склад (складське приміщення та майданчик для зберігання вугілля), який знаходиться у власності ПрАТ «Вінницяоблпаливо» та розміщений за адресою: Вінницька область, Бершадський район, с. Джулинка, вулиця Залізнична, 1. Також, у складі тендерної пропозиції у файлі «Додаток 2 «Кваліфікаційні критерії», учасником ПрАТ «Вінницяоблпаливо» надано наступні документи: «Перелік майна, переданого до статутного фонду відкритого акціонерного товариства «Вінницяоблпаливо» (Джулинський паливний склад), «Витяг про реєстрацію права власності на нерухоме майно», «Технічний паспорт на майновий комплекс».
Таким чином, з огляду на вищевикладене слідує, що надані у складі тендерної пропозиції ПрАТ «Вінницяоблпаливо» документи підтверджують вимогу Замовника, встановлену у пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та у підпункті 1.3 пункту 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 2 до тендерної документації.
Отже, з огляду на вищевикладене слідує, що ПрАТ «Вінницяоблпаливо» підтверджено вимоги встановлені у пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та у підпункті 1.3 пункту 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 2 до тендерної документації.
Таким чином, з огляду на вищевикладене, слідує, що замовником неправомірно відхилено тендерну пропозицію ПрАТ «Вінницяоблпаливо» з підстав, визначених у протоколі засідання тендерного комітету від 15.07.2019 № 41, чим порушено пункт 4 частини 1 статті 30 Закону.
Також, за результатом аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція переможця процедури ТОВ «КАРБОНІКА ГРУПП» не відповідає вимогам тендерної документації.
Так, відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, та пункту 2 «Інші документи (для учасників – юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців)» Додатку 3 передбачається надати наступні документи: витяг з Реєстру платників податку на додану вартість; витяг з Реєстру платників єдиного податку.
Згідно роз’яснень до Додатку 3 до тендерної «в разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, такий учасник надає лист - роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів на кожен документ окремо».
Проте, на виконання вищезазначеної вимоги ТОВ «КАРБОНІКА ГРУПП» у своїй тендерній пропозиції надано витяг з Реєстру платників податку на додану вартість, однак витяг з Реєстру платників єдиного податку або лист – роз’яснення у довільній формі щодо відсутності зобов’язань подавати даний документ у складі тендерної пропозиції даного учасника - відсутні, чим не підтверджено вимогу пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації.
Отже, Замовник за результатами процедури закупівлі на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону, визнав переможцем учасника ТОВ «КАРБОНІКА ГРУПП».
Слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини першої статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися.
Період усунення порушень:
13.08.2019 17:50 - 30.08.2019 00:00
Дата публікації висновку:
13.08.2019 17:50
Запити/Пояснення
Номер:
82181e157e8d455cb7cdac06a2e3782b
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
02.08.2019 10:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.08.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015 (CPV) – 09110000-3» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-08-000705-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Згідно інформації, яка міститься в повідомленні про намір укласти договір Вами визначено учасника ТОВ «КАРБОНІКА ГРУПП», як переможця вищевказаної закупівлі, з ціновою пропозицією – 1 679 796,00 грн при цьому, в ході моніторингу встановлено, що тендерна пропозиція учасника – переможця даних торгів містить невідповідність умовам тендерної документації.
Так, відповідно до частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої протоколом засідання тендерного комітету від 08.05.2019 № 27 (далі – тендерна документація) та Додатку 3 до тендерної документації, встановлені наступні вимоги, зокрема, пунктом 2 «Інші документи (для учасників – юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців)» Додатку 3 передбачається надати наступні документи:
« - витяг з Реєстру платників податку на додану вартість; - витяг з Реєстру платників єдиного податку».
Згідно роз’яснень до Додатку 3 тендерної документації : «В разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, такий учасник надає лист - роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів на кожен документ окремо».
Проте, на виконання вищезазначеної вимоги ТОВ «КАРБОНІКА ГРУПП» у своїй тендерній пропозиції надано витяг з Реєстру платників податку на додану вартість, однак витяг з Реєстру платників єдиного податку або лист – роз’яснення у довільній формі щодо відсутності зобов’язань подавати даний документ - відсутні, чим не підтверджено вимогу пункту 2 Додатку 3 тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
8a7cad610f59428e8d865250efe611db
Назва:
пояснення на запит Державної аудиторської служби України
Дата опублікування:
05.08.2019 12:04
Опис:
Відповідно до умов Тендерної документації, а саме пункту 2 розділу «Інші документи (для учасників - юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатку 3 умови надання відповідних документів було поділено на два типи оподаткування відповідно з діючим Податковим Кодексом України. Перший - для учасників які є платниками ПДВ, та другий - для Учасників які є платниками єдиного податку . Відповідно до діючого законодавства організація не може бути одночасно платником податків обох зазначених типів. Саме тому тендерним комітетом під час затвердження тендерної документації на засіданні тендерного комітету від 08.05.2019 року було прийняте рішення про створення окремих видів документів для кожної форми оподаткування. В пункті 2 розділу «Інші документи (для учасників - юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатку 3 різними абзацами зазначені документі для кожної форми оподаткування. Бо надання документі для однієї форми оподаткування, у відповідності до діючого законодавства, виключає можливість надання документів за іншою формою оподаткування.
Щодо роз’яснень до додатку 3 Тендерної документації «*** В разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою* в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів на кожен документ окремо.» повідомляємо, що надання довідок в довільній формі вимагається в разі не відповідності організації учасника жодній із зазначених в пункті 2 розділу «Інші документи (для учасників - юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатку 3 форм оподаткування.
Учасником ТОВ «КАРБОНІКА ГРУПП» в складі своєї тендерної пропозиції надано витяг з Реєстру платників податку на додану вартість, тобто ними була виконана умова надання документів зазначених в пункті 2 розділу «Інші документи (для учасників - юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатку 3 абзацу «Для платників ПДВ».
На думку тендерного комітету, ненадання учасником ТОВ «КАРБОНІКА ГРУПП» листа роз’яснення в довільній формі щодо відсутності витягу з Реєстру платників єдиного податку не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника.
Згідно абзаців 13 та 14 пункту 1 Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Рішення у кожному окремому випадку про віднесення допущеної Учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюють колегіально на засіданні тендерного комітету.
Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону.»
Тому тендерним комітетом було прийняте рішення про відповідність учасника ТОВ «КАРБОНІКА ГРУПП» умовам тендерної документації.