• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 (CPV)-09110000-3 – «Тверде паливо» (вугілля кам’яне)

Джерело фінансування КЕКВ 2275

Торги відмінено

2 051 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 61 542.00 UAH
Номер: 74898c3ebb0847c0a9929e021dd63664
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-07-31-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.07.2019 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 31.07.2019 16:50 - 22.08.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 31.07.2019 № 41 Кропивницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 31.07.2019 № 41 Перелік процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-05-08-000705-с 08.05.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону В .о. начальника управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області Тетяна СВЯТОКУМ
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 50) 545-63-67, eg1985@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що в порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію ПрАТ «Вінницяоблпаливо», а також неправомірно визнав переможцем учасника - ТОВ «КАРБОНІКА ГРУПП». За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: В ході проведення моніторингу Замовником усунуто виявлені порушення шляхом відміни вказаної закупівлі, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 09.08.2019 № 49.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 серпня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання Замовником законодавства під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти виконавчого комітету Помічнянської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Замовника, затверджена рішенням тендерного комітету 08.05.2019 (далі – тендерна документація), тендерні пропозиції приватного акціонерного товариства «Вінницяоблпаливо» (далі – ПрАТ «Вінницяоблпаливо») та учасника – переможця відкритих торгів товариства з обмеженою відповідальністю «КАРБОНІКА ГРУПП» (далі – ТОВ «КАРБОНІКА ГРУПП»), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 15.07.2019 № 41, від 21.07.2019 № 42, повідомлення про намір укласти договір. За результатом аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено наступне. Аналізом правомірності відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «Вінницяоблпаливо» згідно протоколу засідання тендерного комітету від 15.07.2019 № 41 встановлено. Так, підставою для відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «Вінницяоблпаливо» вказано, що даний учасник не підтвердив інформацію, яку він зазначив у довідці в довільній формі про наявність складських приміщень або земельної ділянки, так як жодним документом не передбачено наявність у власності учасника складських приміщень або земельної ділянки. Слід зазначити, що у пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та у підпункті 1.3 пункту 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 2 до тендерної документації визначено, що учасник торгів у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність складських приміщень або земельної ділянки. На підтвердження інформації зазначеної в довідці учасник повинен надати такі документи: договір оренди або інший документ, підтверджуючий право власності або користування. На підтвердження вказаної вимоги Замовника ПрАТ «Вінницяоблпаливо» у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність складських приміщень для зберігання вугілля від 20.05.2019 № 386/3, у якій учасник зазначив, що Джулинський паливний склад (складське приміщення та майданчик для зберігання вугілля), який знаходиться у власності ПрАТ «Вінницяоблпаливо» та розміщений за адресою: Вінницька область, Бершадський район, с. Джулинка, вулиця Залізнична, 1. Також, у складі тендерної пропозиції у файлі «Додаток 2 «Кваліфікаційні критерії», учасником ПрАТ «Вінницяоблпаливо» надано наступні документи: «Перелік майна, переданого до статутного фонду відкритого акціонерного товариства «Вінницяоблпаливо» (Джулинський паливний склад), «Витяг про реєстрацію права власності на нерухоме майно», «Технічний паспорт на майновий комплекс». Таким чином, з огляду на вищевикладене слідує, що надані у складі тендерної пропозиції ПрАТ «Вінницяоблпаливо» документи підтверджують вимогу Замовника, встановлену у пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та у підпункті 1.3 пункту 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 2 до тендерної документації. Отже, з огляду на вищевикладене слідує, що ПрАТ «Вінницяоблпаливо» підтверджено вимоги встановлені у пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та у підпункті 1.3 пункту 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 2 до тендерної документації. Таким чином, з огляду на вищевикладене, слідує, що замовником неправомірно відхилено тендерну пропозицію ПрАТ «Вінницяоблпаливо» з підстав, визначених у протоколі засідання тендерного комітету від 15.07.2019 № 41, чим порушено пункт 4 частини 1 статті 30 Закону. Також, за результатом аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція переможця процедури ТОВ «КАРБОНІКА ГРУПП» не відповідає вимогам тендерної документації. Так, відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, та пункту 2 «Інші документи (для учасників – юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців)» Додатку 3 передбачається надати наступні документи: витяг з Реєстру платників податку на додану вартість; витяг з Реєстру платників єдиного податку. Згідно роз’яснень до Додатку 3 до тендерної «в разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, такий учасник надає лист - роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів на кожен документ окремо». Проте, на виконання вищезазначеної вимоги ТОВ «КАРБОНІКА ГРУПП» у своїй тендерній пропозиції надано витяг з Реєстру платників податку на додану вартість, однак витяг з Реєстру платників єдиного податку або лист – роз’яснення у довільній формі щодо відсутності зобов’язань подавати даний документ у складі тендерної пропозиції даного учасника - відсутні, чим не підтверджено вимогу пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації. Отже, Замовник за результатами процедури закупівлі на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону, визнав переможцем учасника ТОВ «КАРБОНІКА ГРУПП». Слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини першої статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися.
Період усунення порушень: 13.08.2019 17:50 - 30.08.2019 00:00
Дата публікації висновку: 13.08.2019 17:50

Запити/Пояснення