-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Запасні частини до колійної техніки»
Завершена
3 734 752.44
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
Номер:
af7c1822d3c14e74a132f01527de1dc0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-12-02-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.12.2020 00:00
Період моніторингу:
02.12.2020 13:48 - 24.12.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.12.2020 № 262
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: «Запасні частини до колійної техніки (фільтруючі елементи)», (код ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху), ID: UA-2019-04-01-000711-b, яка проводиться ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин".
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю, додаткових угод до договору, та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо недопущення таких порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: « 17 » грудня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, додаткових угод до договору, та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - тендерна документація, ТД), затверджену рішенням тендерного комітету Філії «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин» АТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) (від «01» квітня 2019 року № 56/19-ТК), тендерна пропозиція переможця - Товариства з обмеженою відповідальністю «Мантікор», повідомлення про намір укласти договір, укладений договір від 08.05.2019 №ЦРЕКМ/В-19077 (далі - договір), додаткова угода до договору від 18.12.2020 №2 (далі – додаткова угода).
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що строк дії за договором, враховуючи зміни внесені додатковою угодою, до 31 березня 2020 року, проте звіт про виконання договору про закупівлю даної процедури закупівлі сформований та оприлюднений Замовником 16 грудня 2020 року, чим порушено вимоги частини першої статті 10 Закону, де вказано, що звіт про виконання договору оприлюднюється Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу протягом трьох днів з дня закінчення строку його дії.
Період усунення порушень:
17.12.2020 17:02 - 05.01.2021 00:00
Дата публікації висновку:
17.12.2020 17:02
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Добрий день. У зв'язку з незрозумілою ситуацією звітування про договір в електронній системі закупівель, надаємо додаткову інформацію, що звіт про виконання договору про закупівлю було оприлюднено в електронній системі закупівель після проведення оплати та надання інформації про оплату за проведені послуги. На майбутнє повідомляємо, що будуть вжиті належні заходи, щодо надання інформації, що стосується окремо взятої процедури закупівлі.
Дата публікації звіту:
23.12.2020 13:31
Запити/Пояснення
Номер:
8d3bb43000a84d32b207f416df08b7b4
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
09.12.2020 14:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.12.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-04-01-000711-b),я ка проводиться ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин" (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до інформації, яка міститься в електронній системі закупівель, процедура закупівлі розпочата відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, у редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі – Закон). Згідно з частиною 5 Прикінцевих та перехідних положень Закону у новій редакції, процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію змін до цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. З огляду на зазначене просимо надати пояснення з наступного питання:
Під час моніторингу встановлено, що до договору укладеного за результатами даної процедури закупівлі, шляхом укладення додаткової угоди від 18.12.2020 №2, вносились зміни в частині терміну дії договору, а саме: в частині поставки товару до 31.03.2020, в частині оплати до повного виконання.
Враховуючи зазначене вище просимо надати, через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, інформацію та документи, які свідчать про стан виконання договору поставки від 08.05.2019 №ЦРЕКМ/В-19077, як в частині поставки товару, так і в частині його оплати, станом на дату надання даної інформації.
Номер:
c32e76fa3d1b4954a7e6427518710ac5
Назва:
Прохання роз'яснити
Дата опублікування:
12.12.2020 16:05
Опис:
Доброго дня. Філія ЦРЕКМ звертається до Вас з проханням роз'яснити, які саме необхідно надати документи, або виписки з документів. В зв'язку з тим, що різні документи знаходяться у різних підрозділах АТ "Укрзалізниця". Дякуємо за розуміння.
Номер:
c749be9308f74aea8385d7655ea627ad
Назва:
Відповідь про запит на роз'яснення
Дата опублікування:
14.12.2020 12:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.12.2020 00:00
Опис:
Доброго дня. Під час моніторингу встановлено, що до договору укладеного за результатами даної процедури закупівлі, шляхом укладення додаткової угоди від 18.12.2020 №2, вносились зміни в частині терміну дії договору, а саме: в частині поставки товару до 31.03.2020, в частині оплати до повного виконання. Враховуючи зазначене,просимо надати інформацію у вигляді довідки (на фірмовому бланку підписану посадовою особою Замовника) із зазначенням інформації про стан виконання договору (станом на дату надання інформації враховуючи внесені зміни) в частині поставки товару та оплати. В разі, якщо договір виконанний в повному обсязі, в інформації просимо зазначити дату його виконання та оплати. В разі, якщо договір не виконаний, просимо в інформації зазначити причини його невиконання та стан заборгованості.
Заздалегідь вдячні за співпрацю.