-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Деревинна тріска
Завершена
3 932 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 300.00 UAH
мін. крок: 0% або 300.00 UAH
Номер:
71f5bb0fba954385b19ac1efcdfd34e6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-05-14-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.05.2019 00:00
Період моніторингу:
14.05.2019 17:57 - 07.06.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.05.2019 № 132
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.05.2019 № 132
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-03-01-002525-a 01.03.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Є. РУДЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 травня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету державного підприємства України «Міжнародний дитячий центр «Артек» (далі – Замовник) від 01.03.2019 № 31 та зміни до неї, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 25.03.2019 № 54 та № 56, від 26.03.2019 № 58 та № 59, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Старгруп», товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія Ліспостач», товариства з обмеженою відповідальністю «ЧАРІВНИЙ СВІТАНОК ІНВЕСТ», товариства з обмеженою відповідальністю «ОРЮС», повідомлення про намір укласти договір, договір постачання товару від 03.05.2019 № 169/2019, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.04.2019 № 5058-р/пк-пз.
За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пункті 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої цієї статті та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
04.06.2019 21:19 - 19.06.2019 00:00
Дата публікації висновку:
04.06.2019 21:19
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено перелік підстав за наявності яких замовник може або зобов’язаний відмовити в участі у процедурі закупівлі. Відповідно до частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Так, пунктом 9 Додатку 2 до Тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету № 41 від «13» березня 2019 року на закупівлю «Деревинна тріска» (код ДК 021:2015 : 03410000-7 Деревина) визначено, що Інформація буде перевірена шляхом пошуку Замовником відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; у разі відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, яка є учасником, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку/пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Дата публікації звіту:
11.06.2019 14:47
Рішення про призначення перевірки
Номер:
f3eadb12c5f446f090065b68db950b4b
Ідентифікатор перевірки:
UA-I-2019-07-10-000001
Дата створення:
10.07.2019 09:24
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.07.2019 № 211
Київ
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 10 липня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2018-09-06-000372-a, UA-2018-09-17-002248-c,
UA-2018-09-17-002305-c, UA-2018-11-05-000774-c, UA-2018-11-01-001746-b, UA-2019-03-01-002525-a, здійснених Державним підприємством України «Міжнародний дитячий центр «Артек».
2. Створити групу державних аудиторів для проведення перевірки закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу, у складі:
МИХАЙЛОВ Олександр Юрійович
– начальник відділу моніторингу закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки держави, Управління моніторингу закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель (керівник групи);
НАЗАРЕНКО Ірина Федорівна – головний державний аудитор відділу моніторингу закупівель у бюджетній сфері Управління моніторингу закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель;
МЕТУЛИНСЬКА Лідія Олександрівна – головний державний аудитор відділу перевірок закупівель у бюджетній сфері Управління перевірок закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ