-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Легкові автомобілі (Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості, марки RENAULT , МОДЕЛЬ-DUSTER або еквівалент)
Завершена
8 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 8 500.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 8 500.00 UAH
Номер:
83a0ac2924cc4427820d301e47720e37
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-10-17-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.10.2019 00:00
Період моніторингу:
17.10.2019 17:34 - 07.11.2019 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
НАКАЗ
17.10.2019 № 172
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі інформації, отриманої від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону, моніторинг закупівель, які проводяться Комунальною установою «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради, відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 17.10.2019 № 172
Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу
5. UA-2019-01-28-002097-b, код ДК 021:2015 34110000-1 - Легкові автомобілі (Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості, марки RENAULT , МОДЕЛЬ-DUSTER або еквівалент)
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Порушень не установлено
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Комунальної установи «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради (далі - Замовник), що оформлено протоколом засідання тендерного комітету від 20.03.2019 року № 65 (зі змінами); протоколи засідання тендерного комітету від 08.04.2019 № 83 та від 15.04.2019 № 93; реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ДП ТОВ "ДЕВЕЛОПМЕНТ МАКС ЛЛС" "АВТОІНВЕСТСТРОЙ-ЧЕРНІГІВ" та ТОВ "НАРА"; повідомлення про намір укласти договір від 15.04.2019; договір від 30.04.2019 № 2/3110 та додаткову угоду до нього від 14.05.2019 № 1; пояснення замовника, отримані 28.10.2019.
Порушень не установлено.
Період усунення порушень:
01.11.2019 14:23 - 07.11.2019 00:00
Дата публікації висновку:
01.11.2019 14:23
Запити/Пояснення
Номер:
90343aca00d04d9ab258dfa2144a08f8
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
23.10.2019 16:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.10.2019 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Легкових автомобілів (Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості, марки RENAULT , МОДЕЛЬ-DUSTER або еквівалент) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-28-002097-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
1. Відповідно до п. 1.1 Додатку 1 тендерної документації на підтвердження кваліфікаційним критеріям, учасником у складі тендерної пропозиції повинна надаватися Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору або у 2016 році, або у 2017 році, або у 2018 році,в якій повинна бути зазначена інформація щодо обсягів (кількості) поставки, замовник, стан належного виконання договору стосовно якості та строків. Для підтвердження надається скан копія аналогічного договору з додатками в разі їх наявності, та оригінал листа-відгуку про співпрацю та виконання договору від покупця, який вказаний в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Учасником ТОВ "НАРА" надано довідку № 24 без дати - файл "28.Довідка про аналогічні договори.pdf", в якому зазначено два виконаних договори, а також вказано, що додатками до цієї довідки є:
- копія договору № 60 від 10.09.2018, видаткової накладної та акту приймання-передачі
- копія договору № 05/03-01 від 05.03.2018, видаткових накладних та актів приймання-передачі.
При цьому, у складі тендерної пропозиції ТОВ "НАРА" не надано ані копії договору № 60 від 10.09.2018, ані листа-відгуку про співпрацю та виконання вказаного договору від покупця.
При цьому, тендерну пропозицію ТОВ "НАРА" Замовником визнано як таку, що відповідає умовам тендерної документації та допущено до аукціону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
0c6d4e04598048e6950ed09b7d1fd880
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
28.10.2019 09:40
Опис:
ДК 021:2015 34110000-1 - Легкові автомобілі (Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості, марки RENAULT , МОДЕЛЬ-DUSTER або еквівалент)