-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«КОД ДК 021:2015 – 79810000-5 - ДРУКАРСЬКІ ПОСЛУГИ; (ПОСЛУГИ ЩОДО ВИДАВАННЯ ДРУКОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ (ДРУК ПОВІДОМЛЕНЬ ЗІ ЗМІННИМИ ДАНИМИ З НАНЕСЕННЯМ ІНФОРМАЦІЙНОГО (РЕКЛАМНОГО) МАТЕРІАЛУ З ПОДАЛЬШОЮ ПОРІЗКОЮ)»
Завершена
1 287 936.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 439.68 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 439.68 UAH
Номер:
410926c232ad4a95b1dbc7a9ef037059
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-08-01-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.07.2019 00:00
Період моніторингу:
01.08.2019 11:36 - 23.08.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
31.07.2019 № 147
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 31.07.2019 № 147
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2019-02-08-002396-b 08.02.2019
Комунальне підприємство «Дніпроводоканал» Дніпровської міської ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення роз’яснення до тендерної документації встановлено порушення вимог частини 1 статті 23 Закону про закупівлі.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону про закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон про закупівлі), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення закупівлі, річний план закупівель на 2019 рік, тендерну документацію, повідомлення про намір укласти договір, договір від 26.04.2019 №125, звернення громадської організації «Платформа Громадський Контроль», пояснення Замовника, які оприлюднені в електронній системі закупівель, скарги ФОП Пилипенко Жанна Миколаївна від 12.03.2019 та Товариства з обмеженою відповідальністю «Український мейлінговий центр» від 22.03.2019, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.03.2019 № 2914-р/пк-пз та від 09.04.2019 №4251-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
За результатами моніторингу та з урахуванням пояснень Замовника, які оприлюднені в електронній системі закупівель установлено, що на питання учасника від 08.02.2019 та від 09.02.2019 роз’яснення до тендерної документації надано 25.02.2019.
Зважаючи на зазначене, Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель роз’яснення до тендерної документації з перевищенням трьохденного строку з дня оприлюднення звернення, чим порушив вимоги частини 1 статті 23 Закону про закупівлі.
Період усунення порушень:
19.08.2019 16:54 - 05.09.2019 00:00
Дата публікації висновку:
19.08.2019 16:54
Оскарження висновку в суді
Опис:
Позов про визнання протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу закупівлі.
Дата публікації:
02.09.2019 11:40
Запити/Пояснення
Номер:
739ab958df874d1f80fc6aa2761f60bd
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.08.2019 12:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.08.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 79810000-5 - друкарські послуги (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-08-002396-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Відповідно до частини 1 статті 23 Закону про закупівлі фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Аналізом інформації в електронній системі закупівель встановлено, що на звернення від 08.02.2019 та від 09.02.2019 Замовником надано відповідь 25.02.2019.
Чому Замовником надано відповідь з недотриманням терміну, визначеного частиною 1 статті 23 Закону про закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
39180022e7e04f1cab3d1af701eca317
Назва:
Щодо закупівлі «КОД ДК 021:2015 – 79810000-5 - ДРУКАРСЬКІ ПОСЛУГИ; (ПОСЛУГИ ЩОДО ВИДАВАННЯ ДРУКОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ (ДРУК ПОВІДОМЛЕНЬ ЗІ ЗМІННИМИ ДАНИМИ З НАНЕСЕННЯМ ІНФОРМАЦІЙНОГО (РЕКЛАМНОГО) МАТЕРІАЛУ З ПОДАЛЬШОЮ ПОРІЗКОЮ)» очікуваною вартістю 1 287 936,00 грн. за процедурою відкритих торгів (UA-2019-02-08-002396-b).
Дата опублікування:
08.08.2019 10:07
Опис:
Щодо закупівлі «КОД ДК 021:2015 – 79810000-5 - ДРУКАРСЬКІ ПОСЛУГИ; (ПОСЛУГИ ЩОДО ВИДАВАННЯ ДРУКОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ (ДРУК ПОВІДОМЛЕНЬ ЗІ ЗМІННИМИ ДАНИМИ З НАНЕСЕННЯМ ІНФОРМАЦІЙНОГО (РЕКЛАМНОГО) МАТЕРІАЛУ З ПОДАЛЬШОЮ ПОРІЗКОЮ)» очікуваною вартістю 1 287 936,00 грн. за процедурою відкритих торгів (UA-2019-02-08-002396-b).
Щодо закупівлі «КОД ДК 021:2015 – 79810000-5 - ДРУКАРСЬКІ ПОСЛУГИ; (ПОСЛУГИ ЩОДО ВИДАВАННЯ ДРУКОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ (ДРУК ПОВІДОМЛЕНЬ ЗІ ЗМІННИМИ ДАНИМИ З НАНЕСЕННЯМ ІНФОРМАЦІЙНОГО (РЕКЛАМНОГО) МАТЕРІАЛУ З ПОДАЛЬШОЮ ПОРІЗКОЮ)» очікуваною вартістю 1 287 936,00 грн. за процедурою відкритих торгів (UA-2019-02-08-002396-b) повідомляємо наступне. Згідно ч.1 ст.23 Закону Україн "Про публічні закупівлі" (далі -Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Разом з тим, відповідно до абз.3 та 4 п.2 ст.23 Закону: у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону. Відповідно до ч.1 ст.10 Закону: зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) оприлюднюються протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень. Оскільки Замовником було прийнято рішення про надання роз’яснень щодо тендерної документації 25.02.2019, то Замовник відповідно до Закону і оприлюднив відповідь на запитання 25.02.2019, а саме: протягом одного дня з дня прийняття такого рішення. Але, зважаючи на те, що система електронних закупівель автоматично (як того вимагається абз.3 п.2 ст.23 Закону) не продовжує строк подання тендерних пропозицій не менше як на сім днів, то Замовник самостійно переніс строк подання тендерних пропозицій не менше як на сім днів у відповідності з Законом.
Номер:
27d705f4d4814e5d86be579798c2ad85
Назва:
Щодо закупівлі «КОД ДК 021:2015 – 79810000-5 - ДРУКАРСЬКІ ПОСЛУГИ; (ПОСЛУГИ ЩОДО ВИДАВАННЯ ДРУКОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ (ДРУК ПОВІДОМЛЕНЬ ЗІ ЗМІННИМИ ДАНИМИ З НАНЕСЕННЯМ ІНФОРМАЦІЙНОГО (РЕКЛАМНОГО) МАТЕРІАЛУ З ПОДАЛЬШОЮ ПОРІЗКОЮ)» очікуваною вартістю 1 287 936,00 грн. за процедурою відкритих торгів (UA-2019-02-08-002396-b).
Дата опублікування:
06.08.2019 22:27
Опис:
Щодо закупівлі «КОД ДК 021:2015 – 79810000-5 - ДРУКАРСЬКІ ПОСЛУГИ; (ПОСЛУГИ ЩОДО ВИДАВАННЯ ДРУКОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ (ДРУК ПОВІДОМЛЕНЬ ЗІ ЗМІННИМИ ДАНИМИ З НАНЕСЕННЯМ ІНФОРМАЦІЙНОГО (РЕКЛАМНОГО) МАТЕРІАЛУ З ПОДАЛЬШОЮ ПОРІЗКОЮ)» очікуваною вартістю 1 287 936,00 грн. за процедурою відкритих торгів (UA-2019-02-08-002396-b) повідомляємо наступне.
Згідно ч.1 ст.23 Закону Україн "Про публічні закупівлі" (далі -Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Разом з тим, відповідно до абз.3 та 4 п.2 ст.23 Закону: у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону. Відповідно до ч.1 ст.10 Закону: зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) оприлюднюються протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень. Оскільки Замовником було прийнято рішення про надання роз’яснень щодо тендерної документації 25.02.2019, то Замовник відповідно до Закону і оприлюднив відповідь на запитання 25.02.2019, а саме: протягом одного дня з дня прийняття такого рішення. Але, зважаючи на те, що система електронних закупівель автоматично (як того вимагається абз.3 п.2 ст.23 Закону) не продовжує строк подання тендерних пропозицій не менше як на сім днів, то Замовник самостійно переніс строк подання тендерних пропозицій не менше як на сім днів у відповідності з Законом.
Номер:
72684de02dcb44b8b113517a9372ea3f
Назва:
Заперечення щодо висновку по закупівлі «КОД ДК 021:2015 – 79810000-5 - ДРУКАРСЬКІ ПОСЛУГИ; (ПОСЛУГИ ЩОДО ВИДАВАННЯ ДРУКОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ (ДРУК ПОВІДОМЛЕНЬ ЗІ ЗМІННИМИ ДАНИМИ З НАНЕСЕННЯМ ІНФОРМАЦІЙНОГО (РЕКЛАМНОГО) МАТЕРІАЛУ З ПОДАЛЬШОЮ ПОРІЗКОЮ)» очікуваною вартістю 1 287 936,00 грн. за процедурою відкритих торгів (UA-2019-02-08-002396-b).
Дата опублікування:
23.08.2019 12:41
Опис:
КП «ДНІПРОВОДОКАНАЛ» (далі – Замовник) заперечує результати висновку щодо закупівлі «КОД ДК 021:2015 – 79810000-5 - ДРУКАРСЬКІ ПОСЛУГИ; (ПОСЛУГИ ЩОДО ВИДАВАННЯ ДРУКОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ (ДРУК ПОВІДОМЛЕНЬ ЗІ ЗМІННИМИ ДАНИМИ З НАНЕСЕННЯМ ІНФОРМАЦІЙНОГО (РЕКЛАМНОГО) МАТЕРІАЛУ З ПОДАЛЬШОЮ ПОРІЗКОЮ)» очікуваною вартістю 1 287 936,00 грн. за процедурою відкритих торгів (UA-2019-02-08-002396-b). Згідно ч.1 ст.23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі -Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. В зв’язку з тим, що рішення про надання відповіді на запитання по вказаній закупівлі було прийняте не в строк трьох робочих днів з дня опублікування запитань, то виникає запитання: що мав робити Замовник, щоб не порушити вимоги Закону? Згідно ст.31 Закону: Замовник відміняє торги в тому числі з наступної підстави: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. З цього приводу повідомляємо наступне: Замовник не міг скасувати закупівлю керуючись абз.2 част.1 ст.31 Закону, адже Законом передбачений механізм (порядок) усунення даного порушення, а саме: відповідно до абз.3 п.2 ст.23 Закону: у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Отже, Замовник усунув дане порушення в порядку, визначене Законом, а саме: Замовник переніс строк подання тендерних пропозицій не менше як на сім днів у відповідності з Законом та оприлюднив в системі електронних закупівель відповіді протягом одного дня з дня прийняття рішення про надання таких роз’яснень.