• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«КОД ДК 021:2015 – 79810000-5 - ДРУКАРСЬКІ ПОСЛУГИ; (ПОСЛУГИ ЩОДО ВИДАВАННЯ ДРУКОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ (ДРУК ПОВІДОМЛЕНЬ ЗІ ЗМІННИМИ ДАНИМИ З НАНЕСЕННЯМ ІНФОРМАЦІЙНОГО (РЕКЛАМНОГО) МАТЕРІАЛУ З ПОДАЛЬШОЮ ПОРІЗКОЮ)»

Завершена

1 287 936.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 439.68 UAH
Номер: 410926c232ad4a95b1dbc7a9ef037059
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-08-01-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.07.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 01.08.2019 11:36 - 23.08.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 31.07.2019 № 147 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 31.07.2019 № 147 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3 UA-2019-02-08-002396-b 08.02.2019 Комунальне підприємство «Дніпроводоканал» Дніпровської міської ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, novobranec1204@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення роз’яснення до тендерної документації встановлено порушення вимог частини 1 статті 23 Закону про закупівлі. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону про закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон про закупівлі), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення закупівлі, річний план закупівель на 2019 рік, тендерну документацію, повідомлення про намір укласти договір, договір від 26.04.2019 №125, звернення громадської організації «Платформа Громадський Контроль», пояснення Замовника, які оприлюднені в електронній системі закупівель, скарги ФОП Пилипенко Жанна Миколаївна від 12.03.2019 та Товариства з обмеженою відповідальністю «Український мейлінговий центр» від 22.03.2019, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.03.2019 № 2914-р/пк-пз та від 09.04.2019 №4251-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. За результатами моніторингу та з урахуванням пояснень Замовника, які оприлюднені в електронній системі закупівель установлено, що на питання учасника від 08.02.2019 та від 09.02.2019 роз’яснення до тендерної документації надано 25.02.2019. Зважаючи на зазначене, Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель роз’яснення до тендерної документації з перевищенням трьохденного строку з дня оприлюднення звернення, чим порушив вимоги частини 1 статті 23 Закону про закупівлі.
Період усунення порушень: 19.08.2019 16:54 - 05.09.2019 00:00
Дата публікації висновку: 19.08.2019 16:54

Оскарження висновку в суді

Опис: Позов про визнання протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу закупівлі.
Дата публікації: 02.09.2019 11:40

Запити/Пояснення