• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Яловичина 1 кат. в напівтушах заморожена, свинина корейка (балик) заморожена, свинина напівфабрикат без кості заморожена, сало свине без шкіри бокове, печінка яловича заморожена, нирки яловичі заморожені, філе куряче охолоджене, чверть куряча охолоджена

Завершена

800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
Номер: 6455950ff83e4ea8ac57691320f8f82e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-03-14-000297
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.03.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 15.03.2019 12:39 - 06.04.2019 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.03.2019 № 65 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник С. КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від _14.03.2019_ №_65___ Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 36 UA-2019-02-15-000077-c 15.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Перший заступник начальника Північно-східного офісу Держаудитслужби В.КАЛІННІКОВ
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 99) 663-68-36, olgagrebenik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини третьої статті 17 Закону та пункту 3 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, визначення переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 березня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідність тендерних пропозицій умовам тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Харківського національного університету радіоелектроніки (далі – Замовник) від 15.02.2019 №19-ТМ; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції ТОВ " Охтирська м’ясна компанія" та ФОП Ільєнко Віта Володимирівна; протокол розгляду тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір від 18 березня 2019 року; За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника містить вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції та учасником - переможцем інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме інформації визначеної у пункті 2 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 29.03.2019 16:59 - 17.04.2019 01:00
Дата публікації висновку: 29.03.2019 16:59

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Харківський національний університет радіоелектроніки (далі - Замовник), на виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, повідомляє Північно-східний офіс Держаудитслужби про аргументовані заперечення до висновку та інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення, щодо виявленого порушення в закупівлі товару, ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-15-000077-c (далі – Закупівля). За результатами моніторингу (аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону), відповідно до констатуючої частини висновку про результати моніторингу закупівлі, встановлено, що тендерна документація Замовника містить вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції та учасником - переможцем інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме інформації визначеної у пункті 2 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), чим порушено норми частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Відповідно до п.1 ч.3 ст.17 Закону, Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Разом з тим, відповідно до п.2 ч.3 ст.17 Закону, Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Таким чином, відповідно до п.2 ч.3 ст.17 Закону надання підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону є обов’язковим та виключним. Відповідно до п.4 ч.3 ст.17 Закону, Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. На виконання вищезазначеної вимоги, Мінекономрозвитку листом №3304-04/1983-06 від 17.01.2019 року «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» на офіційному веб-сайті повідомило про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, відповідно до якого Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення не значився. Додатково листом № 3304-04/6186-06 від 12.02.2019 р. «Щодо інформації про функціонування Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення» було повідомлено про початок функціонування відповідного реєстру. Враховуючи те, що тендерну документацію на закупівлю за даною закупівлею, було затверджено рішенням тендерного комітету протоколом № 19 -ТМ від «15» лютого 2019 року, на момент розробки та затвердження не було доступу до офіційно оприлюдненого листа № 3304-04/6186-06 від 12.02.2019 р. Ґрунтуючись на вищезазначеному, Замовником визначено спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та листом Мінекономрозвитку №3304-04/1983-06 від 17.01.2019 року «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним». Зауваження Північно-східний офіс Держаудитслужби прийняті до уваги та будуть використані при розробці та затверджені тендерних документацій у подальшому.
Дата публікації звіту: 02.04.2019 16:08