• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Тверде паливо (брикети Pini Kay)

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 2 305 днів назад

960 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.2% або 2 000.00 UAH
Номер: 3a7d2e477d9047328c22fd954abbfdd3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-02-21-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.02.2019 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 21.02.2019 09:30 - 16.03.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 20.02.2019 № 12 Чернівці Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник П. ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 20 лютого 2019 року №12 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 3. UA-2019-02-19-000003-b від 19.02.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель К.СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, innamoshuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог частини третьої статті 17, статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо правильності визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 лютого 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію КЗ «Вижницька спеціалізована школа-інтернат І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів художньо-естетичного циклу імені Назарія Яремчука» (далі – Замовник), затверджену рішення уповноваженої особи від 19.02.2019 №1. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовником в пункті 4 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів. Проте, не зазначено термін, з якого вони вважаються дійсними, чим не дотримано вимоги пункту 10 частини другої статті 22 Закону. Крім цього, за результатами проведеного моніторингу установлено, що в порушення частини 3 статті 17 Закону, Замовником у тендерній документації визначено надання переможцем інформації про відсутність підстав, визначених пунктами 5 і 6 частини 1 та частини 2 статті 17 Закону у вигляді довідок виданих уповноваженими органами або довідок довільної форми. При цьому, відповідно до частини третьої статті 17 Закону для переможця процедури закупівлі відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 цієї статті має документально підтверджуватися згідно із законодавством, а не в довільній формі. Крім того, встановлено невідповідність інформації, викладеної в тендерній документації з інформацією в додатках до тендерної документації та річному плані, а саме: у Додатку №3 зазначено, що товар повинен бути поставлений однією партією, а у проекті договору – однією, або окремими партіями; у проекті договору зазначається оплата за КЕКВ 3110, а у Додатку №4 тендерної документації та у річному плані закупівель – за КЕКВ 2275.
Період усунення порушень: 21.02.2019 15:23 - 08.03.2019 00:00
Дата публікації висновку: 21.02.2019 15:23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Добрий день. Реагуючи на результати моніторингу закупівлі, нами прийнято рішення внести зміни в тендерну документацію з метою усунення всіх виявлених порушень. При необхідності строки подачі пропозицій будуть подовжені. Дякуємо за проведений моніторинг.
Дата публікації звіту: 27.02.2019 20:35

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом внесення змін до тендерної документації.
Дата публікації: 01.04.2019 10:17