-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
(Сміттєвоз з боковим завантаженням АТ-2122 на базі шасі МАЗ-4371N2 (або еквівалент); Сміттєвоз з системою змінних кузовів (портального типу) АТ-2034 на базі шасі МАЗ-4371N2 (або еквівалент)) згідно коду ДК 021:2015 – 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби
Завершена
19 496 048.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 97 480.24 UAH
мін. крок: 0.5% або 97 480.24 UAH
Номер:
11fabdde06ce473cbc0df14c4c5ec7c8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-02-01-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.01.2019 00:00
Період моніторингу:
01.02.2019 17:59 - 23.02.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
31.01.2019 № 5
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління І. САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 31.01.2019 № 5
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2019-01-25-004503-b 25.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління І. САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено порушення пункту 10, пункту 16 частини другої, а також абзацу першого частини 3 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, порядку вибору процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-¹ Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 лютого 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, порядок вибору процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Полтавського комунального автотранспортного підприємства 1628 на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 25.01.2019 № 2 та головою тендерного комітету Бедах П.М. (далі – тендерна документація).
За результатом аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено наступне.
Замовником в тендерній документації не зазначено адресу посадової особи, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками, чим порушено пункт 16 частини другої статті 22 Закону.
Так, тендерна документація окрім іншого повинна містити адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками, на що вказує пункт 16 частини другої статті 22 Закону.
Нормами пункту 10 частини другої статті 22 Закону передбачено зокрема, що «Тендерна документація повинна містити… строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій».
Водночас, у тендерній документації замовника (пункт 4 Розділу ІІІ) вказано, що «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 робочих днів».
Отже, тендерна документація не вказує дати, з якої починається строк дії тендерної пропозиції учасника, що суперечить нормам пункту 10 частини другої статті 22 Закону. При цьому, виходячи зі змісту статті 22 Закону, замовник визначає переможця строк дії тендерної пропозиції якого не минув.
Встановлено, що замовником в тендерній документації вказано наступне «Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасників, до яких застосовано санкції відповідно до Законодавства України «Про санкції»…» (пункт 3 Розділу V тендерної документації).
При цьому, вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначено в статті 30 Закону.
Отже, тендерна документація замовника не відповідає нормам абзацу першого частини 3 статті 22 Закону в частині включення іншої інформації відповідно до законодавства.
Крім того, замовник застосовує до переможця процедури закупівлі зобов’язання понад визначені Законом.
Зокрема, в пункті 2 Розділу V тендерної документації передбачено оплату в сумі 30000,00 грн без ПДВ на користь третіх осіб за консультаційні послуги надані замовнику. Зазначена сума сплачується переможцем торгів протягом 3 робочих днів з моменту підписання договору замовника з переможцем на рахунок консультанта торгів, відповідно до укладеної між замовником та консультантом угоди.
За таких обставин замовником встановлена вимога до переможця щодо здійснення оплати за витрати з надання консультаційних послуг за договором на користь третьої особи.
Вказане є передумовою, що впливає на принципи здійснення публічних закупівель, закріплені в ст. 3 вказаного Закону та не відповідає меті Закону.
Також тендерна документація не встановлює чітких норм щодо подання пропозицій за лотами.
Зокрема, замовником в пункті 4.2. Розділу І тендерної документації зазначено опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції, і в цьому ж пункті 4.2 вказано, що подання пропозиції окремими лотами не передбачено.
Тендерна документація замовника містить розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій відповідно до пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
Згідно з пунктом 2 Розділу ІІI тендерної документації замовником встановлено вимоги щодо забезпечення тендерних пропозицій.
Так, замовником встановлено, що в електронній банківській гарантії обов’язково зазначити предмет закупівлі, а саме: «(Сміттєвоз з боковим завантаженням АТ-2122 на базі шасі МАЗ-4371N2 (або еквівалент); Сміттєвоз з системою змінних кузовів (портального типу) АТ-2034 на базі шасі МАЗ-4371N2 (або еквівалент)) згідно коду ДК 021:2015 – 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби; згідно Код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 43210000-8 Машини для земляних робіт».
При цьому за даними оголошення про проведення відкритих торгів код ДК 021:2015 вказаний тільки один – «34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби».
З урахуванням зазначеного умови тендерної документації суперечать інформації, розміщеній в оголошенні про проведення відкритих торгів та не встановлюють єдиних умов щодо оформлення забезпечення тендерної пропозиції.
Крім того, додатком № 4 до тендерної документації замовником передбачено, що додатки до договору є його невід’ємною частиною (пункт 10.16 проекту договору), а саме: специфікація; технічні характеристики товару, що поставляються; заявка на поставку Товару.
При цьому, заявка на поставку товару встановленої форми, а інші додатки (специфікація; технічні характеристики товару, що поставляються) містять виключно назву та не встановлюють форми, у якій має бути поданий документ учасником.
Вказане не встановлює для учасників єдиного підходу при підготовці тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
07.02.2019 09:47 - 22.02.2019 00:00
Дата публікації висновку:
07.02.2019 09:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до рішення тендерного комітету замовника від 12.02.2019р. Протокол №3 внесено зміни до тендерної документації Висновку ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 7 лютого розміщеного у системі електронних закупівель було прийнято рішення внести зміни до тендерної документації у рамках проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі (Сміттєвоз з боковим завантаженням АТ-2122 на базі шасі МАЗ-4371N2 (або еквівалент); Сміттєвоз з системою змінних кузовів (портального типу) АТ-2034 на базі шасі МАЗ-4371N2 (або еквівалент)) згідно коду ДК 021:2015 – 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби.
Дата публікації звіту:
12.02.2019 18:37
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Частково усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Ні
Опис:
Замовником розміщено інформацію в електронній системі закупівель
Дата публікації:
15.02.2019 09:52