• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад №30 Вінницької міської ради" по вул. 600-річчя,8 в м. Вінниця

Завершена

14 086 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 140 860.00 UAH
Номер: 6f51fbb485204b578817a6c22fd45e61
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-06-24-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.06.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 24.06.2019 15:20 - 17.07.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.06.2019 №33 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник О. ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 24.06.2019 №33 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1.UA-2019-02-25-001523-c 25.02.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, sovazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу розгляду тендерних пропозицій установлено відхилення тендерної пропозиції ПП «Ладога 77» за відсутності підстав, визначених у частині 1 статті 30 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених у статті 3 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатках), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відхилення тендерної пропозиції КП «Вінницький обласний молодіжний центр праці», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 липня 2019 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Департаменту капітального будівництва Вінницької міської ради (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції учасників торгів ПП «Ладога 77», КП «Вінницький обласний молодіжний центр праці», переможця торгів - ПП «Арка ПТФ», протоколи засідань тендерного комітету від 22 березня 2019 року №17, від 29 березня 2019 №21, від 03 квітня 2019 року №26, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 15 квітня 2019 року №15/1 (далі - Договір), додаткові угоди від 23 квітня 2019 року №1 та від 03 липня 2019 року №2 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору. Відповідно до частини 2 статті 22 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Однак, за результатами моніторингу закупівлі встановлено, що у «Відомостях обсягів робіт» тендерної документації замовника в позиціях 15, 67, 76, 96-97, 101-102, 106-107, 116, 166-167, 177 «Найменування робіт та витрат», міститься посилання на конкретну торговельну марку, а саме: «Cerezit та «Монтерей», без виразу «або еквівалент», чим порушено вимоги частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що замовником відхилено тендерну пропозицію ПП «Ладога 77» у зв’язку з невідповідністю кваліфікаційним критеріям встановленим тендерною документацією (протокол засідання тендерного комітету від 22 березня 2019 року №17). При цьому, замовником визначено спосіб документального підтвердження кваліфікаційним критеріям у Додатку №2 тендерної документації, а саме завантаження окремими файлами документів: інформаційної довідки, складеної в довільній формі про наявність в учасника механізмів та обладнання, необхідного для виконання робіт з реконструкції; інформаційної довідки, складеної в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у проведенні реконструкції. А також, документи, які повинен подати учасник для підтвердження певного виду господарської діяльності: інформація про виконання аналогічних робіт; дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки (роботи на висоті); розрахунок коефіцієнту переходу від нормативно-розрахункової кошторисної трудомісткості робіт, які передбачаються у прямих витратах, до трудовитрат працівників, заробітна плата яких враховується у загальновиробничих витратах; розрахунок показника для визначення коштів на покриття решти статей загальновиробничих витрат, грн./люд-год; розрахунок показника для визначення розміру адміністративних витрат будівельних організацій, грн./люд-год. Водночас, тендерна документація не містить окремих вимог щодо аналогічних робіт. Згідно вимог замовника, визначених у Додатку №2 тендерної документації учасником ПП «Ладога 77» завантажені окремими файлами в електронну систему закупівель наступні документи: довідка про персонал від 7 березня 2019 №3/2, з інформацією про працівників, їх посади, кваліфікацію, досвід роботи будівельних робіт (файл «Довідка про персонал. PDF); довідка про досвід від 7 березня 2019 №3/2, в якій зазначено інформацію про виконання 6-ти договорів щодо капітального ремонту (покрівлі, дахового покриття, фасадів), реконструкції і утеплення даху (файл «Довідка про досвід. PDF) та окремо файлами завантажено договори і акти виконаних робіт; довідка про обладнання від 7 березня 2019 №3/1, в якій зазначено інформацію про обладнання (інструменти, устаткування, прилади) та матеріально-технічно базу (машини і механізмі), які будуть безпосередньо задіяні при виконанні робіт (файл «Довідка про обладнання. PDF); сканована копія дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки №081.17.05 (файл «Дозвіл Ладога. PDF); розрахунок кількості працівників в еквіваленті повної зайнятості за 2018 рік, дані про 3-й блок загальновиробничих витратах за 2018 рік, дані про адміністративні витрати за 2018 рік (файл «Розрахунки показників. PDF). Отже, замовник відхилив тендерну пропозицію ПП «Ладога 77» за відсутності підстав, визначених у частині 1 статті 30 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених у статті 3 Закону, та уклав Договір з ПП «Арка ПТФ» вартістю 9999999,97 грн.
Період усунення порушень: 16.07.2019 18:25 - 31.07.2019 00:00
Дата публікації висновку: 16.07.2019 18:25