-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Обладнання для оснащення кабінету «Захист Вітчизни»
Завершена
309 649.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 548.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 548.25 UAH
Номер:
45368967f6c64cdfa1d19a631ee484a3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-04-17-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.04.2019 00:00
Період моніторингу:
17.04.2019 15:51 - 14.05.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.04.2019 №16
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби А. МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 17.04.2019 №16
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-03-06-000531-a 06.03.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Н. МЕЛЬНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції переможця торгів встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон).
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель при внесенні змін до тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу 2 частини другої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання термінів при укладанні та оприлюдненні договору про закупівлю, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 травня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету Кам’янець – Подільського ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою Хмельницької області (далі – Замовник) від 13.03.2019 №22, рішення уповноваженої особи від 28.03.2019 №23 про розгляд тендерної пропозиції, тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ Бі-Про, рішення уповноваженої особи від 28.03.2019 №24 про розгляд тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 10.04.2019 №10, пояснення, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Проведеним моніторингом встановлено, що Замовником в порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону не відхилено пропозицію ТОВ «Бі-Про» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Всупереч вимогам пункту 2.6 розділу «Загальні вимоги» Додатку 2 «Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації учасником ТОВ «Бі-Про» не надано документи, які підтверджують якість пропонованого товару, а саме: висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або сертифікат відповідності та/або паспорт на запропоноване обладнання на весь запропонований товар, а саме: акустичну систему виробництва Sven; модель: SPS.
Водночас Замовник 10.04.2019 уклав договір про закупівлю товару №10 з ТОВ «Бі-Про» вартістю 306 000,00 грн. з ПДВ.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель при внесенні змін до тендерної документації встановлено, що в порушення вимог абзацу 2 частини другої статті 23 Закону, положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, не відображені у вигляді закреслених даних.
Крім цього, Замовником при складанні тендерної документації не враховано вимоги Указу Президента України від 21.06.2018 № 176/2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)».
Період усунення порушень:
08.05.2019 15:45 - 24.05.2019 00:00
Дата публікації висновку:
08.05.2019 15:45
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами висновку моніторингу можемо повідомити наступне:
Замовником, Кам’янець-Подільським ліцеєм з посиленою військово-фізичною підготовкою Хмельницької області проведено процедуру закупівлі «код ДК 021:2015 - 39160000-1 «Шкільні меблі» (Обладнання для оснащення кабінету «Захист Вітчизни»)».
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 21 березня 2019 17:00. Аукціон відбувся 22 березня 2019 14:45.
Протягом строку подання тендерних пропозицій замовником було внесено зміни до Тендерної документації та опубліковано в системі Тендерну документацію зі змінами та таблицю змін згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо не відображення у вигляді закреслених даних внесених змін замовником буде враховано в подальшій роботі у проведені процедур закупівель, оскільки процедура закупівлі завершена та технічно замовником не можливо усунути таке порушення.
Учасником-переможцем надано усі документи згідно вимог тендерної документації, пропозиція відповідає тендерній документації, учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, визначених у ст. 16 Закону, та в замовника відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі учаснику, відповідно до ст. 17 Закону.
Також, слід зазначити, що 10 квітня 2019 року між замовником та учасником переможцем був укладений договір про закупівлю товарів, учасником здійснено поставку обладнання відповідно до встановленого переліку та встановлених технічних вимог замовника.
Оскільки замовником неможливо усунути певні порушення у зв’язку із завершення процедури закупівлі та виконанням договору, повідомляємо, що усі зауваження щодо проведення процедури закупівлі будуть враховані в подальшій роботі.
Дата публікації звіту:
16.05.2019 15:49
Запити/Пояснення
Номер:
46eee9d626e84b89be03b30aaf8082f9
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
19.04.2019 15:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.04.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі обладнання для оснащення кабінету «Захист Вітчизни» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2019-03-06-000531-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
1) Згідно Додатку 2 «Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації до процедури закупівлі обладнання для оснащення кабінету «Захист Вітчизни», інформація про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним та якісним вимогам Замовника, підтверджується наданням у складі тендерної пропозиції документів, які підтверджують якість пропонованого товару а саме: висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або сертифікат відповідності та/або паспорт на запропоноване обладнання.
В складі тендерної пропозиції учасника-переможця торгів ТОВ Бі-Про (ЄДРПОУ 40274333) запропоновано акустичну систему (Виробник: Sven; модель: SPS). Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме: яким (-ми) документом (-ами) учасник-переможець торгів ТОВ Бі-Про підтвердив якість запропонованого товару?
2) В складі тендерної пропозиції учасника-переможця торгів ТОВ Бі-Про на підтвердження якості запропонованого товару надано Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 17.01.2018 №602-123-20-3/1096, згідно якого об’єктом експертизи є навчальне обладнання для кабінетів початкової школи, трудового навчання та захисту вітчизни згідно додатку. ТОВ Бі-Про також надало у складі тендерної пропозиції Додаток до висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 17.01.2017 №602-123-20-3/1096.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме: чому Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 17.01.2018 №602-123-20-3/1096 та Додаток до висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 17.01.2017 №602-123-20-3/1096, надані ТОВ Бі-Про, мають різні дати видачі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом ТРЬОХ робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.
Номер:
2ef86a1b52f84b3baa8981e3df193981
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
25.04.2019 11:27
Опис:
Замовником, Кам’янець-Подільським ліцеєм з посиленою військово-фізичною підготовкою Хмельницької області, в Додатку 2 Технічного завдання передбачено надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або сертифікат відповідності та/або паспорт на запропоноване обладнання.
Учасником надано висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на комплекс Інтерактивний стрілецький тренажер «Захисник вітчизни», окремо на акустичну систему дані документи не вимагались замовником, тому були відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника з цієї підстави.
Також, щодо Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 17.01.2018 №602-123-20-3/1096, слід зазначити, що при розгляді пропозиції учасника було встановлено що дата 17.01 та вихідний номер даного документу є ідентичними, проте рік в Додатку до висновку вказано 2017.
Оскільки, уповноважена особа не має таких повноважень щодо встановлення причин не відповідності Висновку та додатку до нього, тому дану не відповідність було розглянуто як формальну помилку, що не впливає на зміст пропозиції, а саме на виконання вимог викладених в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах.
Номер:
e3a2ef37223d465b8c6e32ba17cf543e
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
24.04.2019 15:21
Опис:
Замовником, Кам’янець-Подільським ліцеєм з посиленою військово-фізичною підготовкою Хмельницької області, в Додатку 2 Технічного завдання передбачено надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або сертифікат відповідності та/або паспорт на запропоноване обладнання.
Учасником надано висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на комплекс Інтерактивний стрілецький тренажер «Захисник вітчизни», окремо на акустичну систему дані документи не вимагались замовником, тому були відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника з цієї підстави.
Також, щодо Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 17.01.2018 №602-123-20-3/1096, слід зазначити, що при розгляді пропозиції учасника було встановлено що дата 17.01 та вихідний номер даного документу є ідентичними, проте рік в Додатку до висновку вказано 2017.
Оскільки, уповноважена особа не має таких повноважень щодо встановлення причин не відповідності Висновку та додатку до нього, тому дану не відповідність було розглянуто як формальну помилку, що не впливає на зміст пропозиції, а саме на виконання вимог викладених в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах.