• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Обладнання для оснащення кабінету «Захист Вітчизни»

Завершена

309 649.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 548.25 UAH
Період оскарження: 06.03.2019 10:48 - 17.03.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Скасування рішення щодо визначення переможця

Номер: 904a3252669144eb9cad6b95273b8ca0
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-06-000531-a.c3
Назва: Скасування рішення щодо визначення переможця
Вимога:
Відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БІ ПРО» як такої, що не відповідає умовам тендерної документації Згідно Рішення №24 від 28.03.2018 року визначено переможцем ТОВ «БІ ПРО», тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації, а отже підлягає відхиленню згідно п. 4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». 1. Вправи, зазначені в каталозі, не відповідають чинним Курсам стрільб жодної силової структури України, що суперечить вимогам замовника. Запропоновані ТОВ «БІ ПРО» вправи Курсу стрільб втратили чинність, адже відповідають Курсу стрільб 2011 року. Немає жодної вправи, що відповідає чинному курсу Збройних Сил України, всупереч вимогам замовника. 2. Запропонований ТОВ «БІ ПРО» Макет АКМ деактивований (для розбирання) не відповідає вимогам замовника. Замовник вимагав деактивовані макети масогабариті, а ТОВ «БІ ПРО» запропонував макети китайського виробництва, які не можуть бути деактивованими масогабаритними макетами АКМ. Деактивована зброя – це зброя, яка використовувалася раніше, як бойова, але потім в результаті певних маніпуляцій втратила здатність до пострілу. Отже запропоновані макети не можуть розглядатися як еквівалент обладнання, що вимагалося замовником. 3. ТОВ «БІ ПРО» запропонована акустична система виробника Sven моделі SPS, але «SPS» - це не конкретна модель акустичної системи, а позначення модельного ряду, що не дозволяє перевірити відповідність запропонованого обладнання. 4. На офіційному сайті компанії Sinosourse Lab Supplies Ltd. http://www.sinosourcegz.com/ немає жодної інформації щодо запропонованих ТОВ «БІ ПРО» моделей: лс-стд, 7.62х39, ННШ-110С, РГД-5 ММГ, КА-40СН, ХМ 170-180, НС2390, ВА-100сан, РІ-КОМЛ945-18, МР-Електронний, UACAM . Отже яким чином можно перевірити відповідність запропонованого товару вимогам замовника? 5. Тендерна документація (пункт 3.1.1 Розділу ІІІ) містить вимогу про надання довідки щодо строку дії тендерних пропозицій. Пунктом 3.4.1 Розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше ста двадцяти днів З ДАТИ РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ. ТОВ «БІ ПРО» надано довідку, в якій зазначено, що «строк дії тендерної пропозиції складає 120 (сто двадцять) календарних днів». Відповідно, ТОВ «БІ ПРО» стверджує, що його пропозиція дійсна 120 днів. Враховуючи, що пропозиція ТОВ «БІ ПРО» подана 20.0ф3.2019 року, вона втратить силу раніше, ніж через 120 днів З ДАТИ РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ. Ще раз наголошуємо, в довідці ТОВ «БІ ПРО» не зазначено, що пропозиція дійсна 120 днів З ДАТИ РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ. А отже в цій частині тендерна пропозиція ТОВ «БІ ПРО» не відповідає умовам тендерної документації. 6. Відповідно до тендерної документації (пункт 3.5.2 Розділу ІІІ) вимагалося надання довідки в довільній формі із зазначенням в тому числі КІЛЬКОСТІ аналогічних договорів по реалізації товару, що являється предметом закупівлі, які укладені в 2017-2018 роках. Довідка ТОВ «БІ ПРО» не містить відомостей щодо КІЛЬКОСТІ аналогічних договорів по реалізації товару, що являється предметом закупівлі, які укладені в 2017-2018 роках. Враховуючи, що найбільш економічно вигідна пропозиція ФОП Гончаров Д.В. (різниця з пропозицією ТОВ«БІ ПРО» 37 000 гривень) була відхилена виключно через відсутність зазначення в довідці сум договорів (суми наявні в доданих копіях договорів) та через відсутність заповнення сум в специфікації до проекті договору, тобто з формальних підстав, які жодним чином не впливають на конкурентоздатність пропозиції, вважаємо що дана закупівля не відповідає принципам здійснення публічних закупівель і може свідчити про вчинення корупційного правопорушення у сфері державних закупівель. За таких обставин вимагаємо: 1. Скасувати Рішення № 24 від 28.03.2019 року. 2. Відмінити торги через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Відповідно до вимог Замовника в складі технічного завдання не було вказано обов’язкове зазначення року випуску каталогу вправ а також їх актуальність.Задача військового стрілецького тиру відпрацювати загальні навички стрільби, відпрацювати загальноприйняті вправи. Звертаємо Вашу увагу, що вправи відповідають останнім змінам курсу стрільб зі стрілецької зброї для рядового та начальницького складу ОВС України : Наказ МВС України від 07.09.2011 р. № 658. 2. Запропоновані Учасником автомати повністю відповідають вимогам Замовника, і це підтверджено таблицею відповідності. Учасником наданий висновок санітарно-епідеміологічної експертизи в якому об’єкт дослідження входить масо габаритна модель автомату. Так як вказана компанія-виробник є міжнародною компанією та має представництва в більшості країн Європи, запропонована модель є оригінальною, та виготовленою з додержанням принципів деактивації бойової зброї, з внесенням в офіційний каталог компанії під власною торговою маркою. 3. Запропонована Учасником акустична система відповідають вимогам Замовника, і це підтверджено таблицею відповідності наданою Учасником в складі тендерної пропозиції Невідповідність запропонованого обладнання , якщо така буде, буде визначено безпосередньо замовником шляхом наочної звірки під час поставки. Учасник виконав Умови щодо вказання моделі та виробника обладнання. 4. Запропоноване Учасником обладнання відповідають вимогам Замовника, і це підтверджено таблицею відповідності наданою Учасником в складі тендерної пропозиції. Замовником не вимагалося посилання на сайт виробника для звірки технічних характеристик. Невідповідність запропонованого обладнання , якщо така буде, буде визначено безпосередньо Замовником шляхом наочної звірки під час поставки. Зазначаємо що вказаний виробник, а саме SinosourseLabSuppliesLtd є міжнародною компанією що поставляє різноманітне обладнання під власною торговою маркою. Зазначене обладнання є специфічним та не входить в основні каталоги компанії що розміщені у вільному доступі в мережі інтернет. Більш детальні каталоги надаються безпосередньо дистриб’юторам для подальшого розповсюдження пропонованої продукції. 5. Відповідно до тендерної документації п.п. 3.4.1. Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше ста двадцяти днів з дати розкриття тендерних пропозицій, також в Додатку 1 Форма «Тендерна пропозиція» п. 2 передбачений пункт «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 120 днів з дня розкриття тендерних пропозицій. Отже, в тендерній документації передбачено речення ста двадцяти днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Учасником надано Додаток 1 із зазначенням даної інформації, чим погодився із такою вимогою та надано лист щодо строку дії тендерної згідно тендерної документації, отже в замовника відсутні підстави для відхилення учасника 6. Повідомляємо, що учасником надано довідку щодо виконання аналогічних договорів, із перелік таких договорів. Щодо не зазначення нумерації, то повідомляємо що Тендерною документацією передбачено 5.3.3. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Отже відсутність порядкових номерів в довідці не впливає на зміст тендерної пропозиції учасника.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

ВИМОГА

Номер: 3cbb98d2577b4416a1477ac03490f640
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-06-000531-a.a2
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Відповідно до умов тендерної документації учасник повинен надати копію чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України на Програмний комплекс Інтерактивний стрілецький тренажер "Захисник Вітчизни" для освітнього курсу старшої середньої школи «ЗАХИСНИК ВІТЧИЗНИ». При цьому, відповідно санітарно-епідеміологічна експертиза не є обов'язковою як така, що підтверджує безпечність предмету закупівлі. Учасник може мати висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на окрему складову предмету закупівлі, а саме на тир і це теж буде підтвердженням належної якості товару. Окрім цього, зазначена у тендерній документації вимога ставить у нерівне становище учасників закупівлі та приводить до дискримінації. Більш того, зазначення даної вимоги може також свідчити про те, що замовник прописує кваліфікаційні умови під конкретного учасника. Вимагаємо виключити вимогу щодо надання копії чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України на Програмний комплекс Інтерактивний стрілецький тренажер "Захисник Вітчизни" для освітнього курсу старшої середньої школи «ЗАХИСНИК ВІТЧИЗНИ». Замість цього, пропонуємо замінити відповідну вимогу на надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на тир, що є складовою предмета закупівлі
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимогами тендерної документації передбачено надання копії чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України на Програмний комплекс Інтерактивний стрілецький тренажер "Захисник Вітчизни" для освітнього курсу старшої середньої школи «ЗАХИСНИК ВІТЧИЗНИ». Відповідно до ч. 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, відповідності предмета закупівлі технічним, якісним характеристикам. Відповідно до Наказу №704 від 22 червня 2016 року - Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладі, повинні мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, технічний паспорт на виріб, декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Оскільки дане обладнання закуповується для навчального процесу учнів Кам’янець - Подільського ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою, замовником встановлено дану вимогу згідно чинного законодавства.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

ЩОДО ДЕАКТИВОВАНОЇ ЗБРОЇ

Номер: 9f6f2516db4546e4b02d127df49c6909
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-06-000531-a.b1
Назва: ЩОДО ДЕАКТИВОВАНОЇ ЗБРОЇ
Вимога:
Відповідно до умов тендерної документації учасник у складі своєї пропозиції повинен надати підтверджуючий документ СБУ на деактивовану модель бойової зброї. При цьому, норми чинного законодавства не містять вимоги щодо отримання відповідного документа саме в СБУ. Більш того, відповідно до Закону України "Про службу безпеки України", до її виключної компетенції не належить видача документів, які підтверджують те, що зброя є деактивована. Таким чином, виконання вашої вимоги не є можливим. Відповідні документи щодо підтвердження статусу деактивованої зброї видаються спеціально уповноваженими на те підрозділами МВС, однак аж ні як не СБУ. Враховуючи наведене вимагаємо виключити відповідну вимогу або привести її у відповідність до норм чинного законодавства України, з посиланням на нормативно-правовий акт, який передбачає видачу документів на деактивовану зброю.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В Додатку 2 Технічного завдання передбачено Макет масогабаритний. Оснащений цiлевказiвниками червоного кольору, що спрацьовують безпосередньо при натисканнi на спусковий гачок. Деактивована модель бойової зброї що має мати підтверджуючі документи СБУ. Дана вимогам встановлена згідно Наказу № 427/784 від 12.08.2016 Служби Безпеки України Про затвердження Інструкції з придбання у Службі безпеки України вогнепальної зброї невійськового призначення, бойових припасів до неї, холодної і пневматичної зброї та деяких інших предметів і матеріалів, на які поширюється дозвільна система. Щодо даного документу будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено