• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція будівлі (заміна вікон та дверей) Славутицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Славутицької міської ради Київської області за адресою: Київська область, м. Славутич, пр-т Др. Народів, 19

Завершена

6 820 329.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 6 820.33 UAH
Номер: 13f12be7c29f49fbb56a1a8d7b4a267d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-06-05-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.06.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 05.06.2019 17:45 - 27.06.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 04.06.2019 №111 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається). 2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку. 3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 04.06.2019 № 111 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі 6 UA-2019-02-25-001962-b 25.02.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 241-37-36, zabolotnyajulia@email.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Саліт» встановлено порушення вимоги п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, визначенні предмету закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розгляді тендерних пропозицій ТОВ «БК КБР», ТОВ «Будівельна компанія «Новий дім»», ТОВ «ВКФ Атлант-плюс», ТОВ «Монтаж Буденерго», ТОВ «Атлант-плюс» та ТОВ «Діора», укладенні договору порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розкриття та розгляд тендерних пропозицій, відповідність умов договору умовам тендерній пропозиції переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 25.02.2019 № 26 (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «БК КБР», ТОВ «Будівельна компанія «Новий дім»», ТОВ «ВКФ Атлант-плюс», ТОВ «Монтаж Буденерго», ТОВ «Атлант-плюс», ТОВ «Діора» та ТОВ «Саліт» (далі – Переможець), протоколи засідання тендерного комітету від 20.03.2019 № 49, № 50, № 51, № 52, № 53, № 54 та № 55, повідомлення про намір укласти договір від 20.03.2019, договір про закупівлю від 09.04.2019 № 5-19. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Саліт» не відповідає умовам ТД, оскільки п. 2 Розділу 5 ТД передбачено, що загальна вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко та остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень, про що в складі пропозиції має міститься письмове інформаційне повідомлення від учасника. При цьому, у складі пропозиції Переможця не міститься вищезазначеного інформаційного повідомлення, чим не дотримано вимоги п. 2 Розділу 5 ТД. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак, на порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію Переможця як таку, що не відповідає вимогам ТД, та уклав з ним договір від 09.04.2019 № 5-19 на виконання робіт з реконструкції, загальною вартістю 6 819 618,00 гривень.
Період усунення порушень: 25.06.2019 15:48 - 11.07.2019 00:00
Дата публікації висновку: 25.06.2019 15:48

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ЗАПЕРЕЧЕННЯ на висновок Північного офісу ДАСУ про результати моніторингу закупівлі UA-2019-02-25-001962-b Реконструкція будівлі (заміна вікон та дверей) Славутицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Славутицької міської ради Київської області за адресою: Київська область, м. Славутич, пр-т Др. Народів, 19 Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі Департамент) не погоджується з інформацією, що міститься у висновку Північного офісу ДАСУ про результати моніторингу закупівлі UA-2019-02-25-001962-b виходячи з наступного. Під час проведення процедури закупівлі «Реконструкція будівлі (заміна вікон та дверей) Славутицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Славутицької міської ради Київської області за адресою: Київська область, м. Славутич, пр-т Др. Народів, 19» Департамент керувався виключно вимогами чинного законодавства з питань публічних закупівель, а тому всі рішення прийняті в ході проведення даної процедури є правомірними. А викладена у Вашому висновку інформація не відповідає дійсності. У констатуючій частині Вашого висновку зазначено, що «За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Саліт» встановлено порушення вимоги п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону. » Однак, вказана Вами інформація не відповідає дійсності. Відповідно до протоколу розгляду тендерної пропозиції ТОВ «САЛІТ» № 55 від 20 березня 2019 року, було встановлено, що тендерна пропозиція даного учасника повністю відповідала вимогам тендерної документації департаменту, а тому і було прийнято рішення про намір укласти з ним договір. В тендерній документації департаменту по предмету закупівлі: «Реконструкція будівлі (заміна вікон та дверей) Славутицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Славутицької міської ради Київської області за адресою: Київська область, м. Славутич, пр-т Др. Народів, 19» дійсно було зазначено, що «Загальна вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко та остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень, про що в складі пропозиції має міститися письмове інформаційне повідомлення від учасника.» Звертаємо Вашу увагу на той факт, що форма подання такої інформації в тендерній документації встановлена не була, тож остання могла міститися в будь-якому документі пропозиції Учасників. Поданими в складі тендерної пропозиції учасника-переможця документами, а саме: гарантійний лист за формою додатку 4 до тендерної документації (п. 1,9,21) дана інформація повністю підтверджується, тобто міститься в документах його тендерної пропозиції. Це і є подане в складі тендерної пропозиції письмове інформаційне повідомлення. З позицією АМКУ по аналогічному питанню можете ознайомитися у витягу з рішення (копія надається). Окрім того звертаємо Вашу увагу на те, що жоден із документів тендерної пропозиції учасника-переможця не містить будь-які посилання, обмеження чи застереження щодо загальної вартості тендерної пропозиції та всіх інших цін. Тож, в даному випадку тендерним комітетом департаменту тендерну пропозицію ТОВ «САЛІТ» було визначено як таку, що відповідає вимогам тендерної документації правомірно. Враховуючи все вище зазначене та беручи до уваги інформацію по процедурі закупівлі UA-2019-02-25-001962-b, яка міститься в загальному доступі в системі PROZORRO, Ваш висновок про те, що За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Саліт» встановлено порушення вимоги п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону. » - являється не обгрунтованим, таким, що не відповідає дійсності та містить недостовірну інформацію, чим порушує права Департаменту, оскільки відповідно до Статті 12 ЗУ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» - службові особи органів державного фінансового контролю в ході проведення моніторингу зобов'язані суворо додержуватися Конституції України, законів України, прав та інтересів громадян, підприємств, установ і організацій, що охороняються законом. Голова тендерного комітету А.В. Бондар
Дата публікації звіту: 26.06.2019 15:44