• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки

Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки

Прекваліфікація (період оскарження)

від початку періоду пройшло 2 305 днів

20 165 536.66 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 41 036.68 UAH
Номер: ea68b1c6333342568f5ba7c22779356e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-08-29-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.08.2019 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 29.08.2019 19:29 - 20.09.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 29.08.2019 № 249 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 29.08.2019 № 249 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 15 UA-2019-03-06-001681-b 06.03.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, voloshchuk.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Західземлепроект» установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Добробут-Земвпоряд», ТОВ «Терразем», КТ НВФ «Нові технології», ТОВ «Земельне Кадастрове Бюро», ТОВ «Ленд.Ком», АТ «MGGP S.A.», ТОВ «Юнекс Консалтінг» та ТОВ «Лінккор» – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 вересня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 21.05.2019, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.07.2019 № 9175-р/пк-пз, № 9176-р/пк-пз, від 22.07.2019 № 9844-р/пк-пз, № 9846-р/пк-пз, № 9847-р/пк-пз, тендерні пропозиції (за лотами 1, 2) товариства з обмеженою відповідальністю «Добробут-Земвпоряд» (далі – ТОВ «Добробут-Земвпоряд»), товариства з обмеженою відповідальністю «Терразем» (далі – ТОВ «Терразем»), командитного товариства науково-впроваджувальної фірми «Нові технології» (далі – КТ НВФ «Нові технології»), товариства з обмеженою відповідальністю «Західземлепроект» (далі – ТОВ «Західземлепроект»), товариства з обмеженою відповідальністю «Земельне Кадастрове Бюро» (далі – ТОВ «Земельне Кадастрове Бюро»), товариства з обмеженою відповідальністю «Ленд.Ком» (далі – ТОВ «Ленд.Ком»), акціонерного товариства «MGGP S.A.» (далі – АТ «MGGP S.A.»), товариства з обмеженою відповідальністю «Юнекс Консалтінг» (далі – ТОВ «Юнекс Консалтінг») та товариства з обмеженою відповідальністю «Лінккор» (далі – ТОВ «Лінккор»), пояснення, отримані 10.09.2019 через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що Замовником у тендерній документації не передбачено необхідності застосування заходів із захисту довкілля у складі технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, чим порушено норми пункту 3 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу тендерної пропозиції ТОВ «Західземлепроект» (лоти 1 та 2) установленої її невідповідність умовам підпункту 3.1. пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації в частині ненадання інформації у довільній формі про відсутність підстав визначених пунктом 3 частини першої статті 17 Закону. Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник допустив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Західземлепроект» до аукціону. Слід зазначити, що відповідно до пояснень наданих Замовником на запит від 05.09.2019, на вебпорталі Уповноваженого органу відсутня інформація щодо електронного аукціону у зв’язку з тим, що Замовник не виконав рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Період усунення порушень: 13.09.2019 19:38 - 28.09.2019 00:00
Дата публікації висновку: 13.09.2019 19:38

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Державна аудиторська служба України ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-03-06-001681-b Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 13 вересня 2019 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-03-06-001681-b послуг землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки. Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення норм пункту 3 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), та норми пункту 3 частини другої статті 22 Закону. Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля». Предметом закупівлі є послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки. Мета Послуги: Розроблення документації із землеустрою, необхідної для формування земельних ділянок та державної реєстрації права постійного користування земельними ділянками АТ «Укрзалізниця» в установленому законом порядку (технічні характеристики предмету закупівлі, Додаток №1). Правові та організаційні основи діяльності у сфері землеустрою регулюються, зокрема, Законом України «Про землеустрій» (стаття 1). Цим законом передбачено, що землеустрій — сукупність соціально-економічних та екологічних заходів, спрямованих на регулювання земельних відносин та раціональну організацію території адміністративно-територіальних одиниць, суб’єктів господарювання, що здійснюються під впливом суспільно-виробничих відносин і розвитку продуктивних сил. А сам землеустрій забезпечує, в тому числі, й функції щодо охорони земель (стаття 2). Одним із принципів землеустрою є організація використання та охорони земель із врахуванням конкретних зональних умов, узгодженості екологічних, економічних і соціальних інтересів суспільства, які забезпечують високу економічну і соціальну ефективність виробництва, екологічну збалансованість і стабільність довкілля та агроландшафтів (стаття 6). Отже, предмет закупівлі прямо передбачає необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Замовник дотримався вимог законодавства в цій частині. 2. У висновку ДАСУ зазначено, що учасник ТОВ «Західземлепроект» не надав інформацію про відсутність підстав для відхилення, визначених у пункті 3 частини першої статті 17 Закону, що не відповідає вимогам пункту 3.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Додаток № 5 до тендерної документації Замовника містить примірну форму надання інформації щодо відсутності підстав для відхилення пропозиції учасника на підставі частини першої статті 17 Закону. Зазначені вище учасники в складі своїх тендерних пропозицій надали довідку довільної форми, що відповідає формі, яка встановлена у зазначеній частині тендерної документації. Одночасно звертаємо увагу на те, що відповідно до частини третьої статті 17 Закону Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам. Пункти 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону говорять, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, якщо: (3) службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; (8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура; (9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Згідно з інформацією Уповноваженого органу, яка, зокрема, міститься на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України в розділі Публічні закупівлі » Консультації з питань закупівель » Узагальнені відповіді, відкритими єдиними державними реєстрами, доступ до яких є вільним, зокрема є: - Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення; - Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; - Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Таким чином, інформація, яка стосується пунктів 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, та, згідно із цією ж статтею, Замовник не вимагає її документального підтвердження. Отже, Замовник дотримався вимог Закону в частині підтвердження учасником відповідності вимогам, встановлених статтею 17 Закону. Голова тендерного комітету філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» В.С. Шергін
Дата публікації звіту: 20.09.2019 20:19

Запити/Пояснення