-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Нове будівництво їдальні на території ЗОШ I-II ст.. № 4 по площі Шкільна, 1 в м.Калинівка, Вінницької області
Торги не відбулися
6 257 398.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 286.99 UAH
мін. крок: 0.5% або 31 286.99 UAH
Номер:
39266bb9050f41968bea49cb8e60fbd6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-03-20-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.03.2019 00:00
Період моніторингу:
20.03.2019 15:36 - 13.04.2019 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.03.2019 №15
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 20.03.2019 №15
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-02-05-002684-b 05.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані, дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії розкриття тендерних пропозиції, їх розгляду, оцінки - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Відповідно до інформації, розміщеної в інформаційно-телекомунікаційній системі, торги не відбулися у зв"язку із відхиленням всіх тендерних пропозицій.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 квітня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд тендерних пропозицій, відповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік (із змінами) відділу освіти Калинівської міської ради (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції учасників ТОВ «Жил Сіті Буд», ПП «Нане», ФОП «Шевчук Вадим Іванович», ТОВ «БК Пегас», ТОВ «Київцивілбуд», ПП «Тензор», ПП «Рослана», ТОВ «ЖК – Гарант», ФОП «Томашевський І.М.» на відповідність вимогам тендерної документації замовника, протоколи розгляду тендерних пропозицій.
За результатом проведеного моніторингу установлено, що тендерні пропозиції учасників, а саме: ТОВ «Жил Сіті Буд», ПП «Нане», ФОП «Шевчук Вадим Іванович», ТОВ «БК Пегас», ТОВ «Київцивілбуд», ПП «Тензор», ПП «Рослана», ТОВ «ЖК – Гарант» та ФОП «Томашевський І.М.» не відповідали вимогам тендерної документації та відхилені замовником з підстав наведених у протоколах відповідно від 11.03.2019 №24, від 20.03.2019 №б/н, від 20.03.2019 №б/н, від 20.03.2019 №32, від 20.03.2019 №33, від 20.03.2019 №34, від 21.03.2019 №35, від 21.03.2019 №36, від 22.03.2019 №37 правомірно.
Поряд з цим, замовник на звернення учасника за роз’ясненням щодо тендерної документації, яке оприлюднено в інформаційній системі закупівель 11.02.2019, оприлюднив роз’яснення 15.02.2019, чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині несвоєчасного надання роз’яснення щодо тендерної документації та внесення до неї змін.
Період усунення порушень:
08.04.2019 18:06 - 24.04.2019 00:00
Дата публікації висновку:
08.04.2019 18:06
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Процедура була відмінена, оскільки жодна із пропозиції не відповідала тендерній документації.
Дата публікації звіту:
12.04.2019 15:35