-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги їдалень(послуги гарчого харчування)
Завершена
3 843 152.50
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.2% або 9 607.88 UAH
мін. крок: 0.2% або 9 607.88 UAH
Номер:
2c08016b2aff4a31a62e663f5e0b4fc0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-05-20-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.05.2019 00:00
Період моніторингу:
20.05.2019 17:26 - 13.06.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
20.05.2019 № 95
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАСИЛЬЄВ
Витяг з переліку
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
UA-2019-02-05-003095-b 05.02.2019 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат № 8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Т.ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення Замовником вимог частини четвертої статті 36 Закону.
У ході проведення моніторингу Замовник надав пояснення, що з метою виправлення технічної помилки в специфікації, Сторони внесли зміни до договору № 003095-в від 01.04.2019 р. шляхом підписання додаткової угоди № 1 від 01.04.2019 р. Згідно з нею додаток № 1 (специфікація) викладений в новій редакції, яка відповідає кількості діто-днів, встановленій остаточною редакцією тендерної документації від 06.02.2019 р. Додаткова угода № 1 оприлюднена Замовником в електронній системі в строки, встановлені законом України «Про публічні закупівлі». Крім того, додатковою угодою № 3 від 23 травня 2019 року пункт 6.3.3. договору № 003095-в від 01.04.2019 року приведений у відповідність до норм чинного законодавства, а саме: з тексту зазначеного пункту виключене посилання на наказу Міністерства економіки України від 01.08.2006 № 265 «Про затвердження методичних рекомендацій з організації харчування учнів у загальноосвітніх навчальних закладах». Додатковою угодою № 4 від 03 червня 2019 року внесені зміни до додатку № 1 (специфікація) договору № 003095-в від 01.04.2019 року щодо зменшення вартості харчування по вікових групах учнів закладу.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на те, що в процесі моніторингу Замовником внесені зміни до договору, які відповідають умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця встановлені порушення законодавства у сфері закупівель вважаються усунутими. Порушення усунуті у ході проведення моніторингу.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 червня 2019 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: предмет закупівлі, річний план закупівель на 2019 рік, тендерну документацію Замовника від 05.02.2019 зі змінами, тендерну пропозицію переможця торгів, договір про надання послуг від 01.04.2019 №003095-b, пояснення Замовника від 23.05.2019.
Крім того, в процесі моніторингу проаналізовано: скаргу ФОП Головченко Дмитро Олександрович від 10.03.2019 UA-2019-02-05-003095-b.a3, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.03.2019 № 2816 та від 25.03.2019 № 3431.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Моніторингом тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ фірма «Арт Синтез» встановлено наступне.
Згідно з Додатком 5 (Форма «Ціна тендерної пропозиції») тендерної документації замовником були встановлені вимоги щодо кількості діто-днів харчування в залежності від вікових груп учнів комунального закладу. Аналізом інформації розміщеною в системі електронних закупівель PROZORRO встановлено, що на підтвердження вимог тендерної документації учасник-переможець торгів ТОВ фірма «Арт Синтез» за результатами аукціону надав оновлену цінову пропозицію, яка не відповідала кількісним умовам ( щодо діто-днів харчування) тендерної документації замовника.
Відповідно до ч.4 ст.36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Проте, між Замовником та Виконавцем (переможець торгів - ТОВ фірма «Арт Синтез») укладено договір про надання послуг від 01.04.2019 №003095-b на суму 2 901 998,00 грн., (із специфікацією, кількісні характеристики якої не відповідали умовам тендерної документації).
Крім того, п.6.3.3 договору містить посилання на нормативні акти щодо якості харчування, які втратили чинність.
Період усунення порушень:
07.06.2019 16:51 - 22.06.2019 00:00
Дата публікації висновку:
07.06.2019 16:51
Запити/Пояснення
Номер:
099c25ebebc9405ea42b72e5903019e3
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
21.05.2019 17:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.05.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг за ДК 021:2015:55510000-8 – Послуги їдалень (послуги гарячого харчування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-05-003095-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Згідно з Додатком 5 (Форма «Ціна тендерної пропозиції») тендерної документації замовником були встановлені вимоги щодо кількості діто-днів харчування в залежності від вікових груп учнів комунального закладу. Аналізом інформації розміщеною в системі електронних закупівель PROZORRO встановлено, що на підтвердження вимог тендерної документації учасник-переможець торгів ТОВ фірма «Арт Синтез» за результатами аукціону надав оновлену цінову пропозицію, яка не відповідала кількісним умовам тендерної документації замовника.
Відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Просимо пояснити, чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ фірма «Арт Синтез» у зв’язку з невідповідністю її умовам тендерної документації?
2. Відповідно до ч.4 ст.36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Проте, між Замовником та Виконавцем (переможець торгів - ТОВ фірма «Арт Синтез») укладено договір про надання послуг від 01.04.2019 №003095-b на суму 2 901 998,00 грн., (із специфікацією, кількісні характеристики якої не відповідали умовам тендерної документації).
Отже, відповідно до п.1 ст.37 Закону вищевказаний договір є нікчемним оскільки укладений з порушенням ч.4 ст.36 Закону.
Крім того, п.6.3.3 договору містить посилання на нормативні акти щодо якості харчування, які втратили чинність.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
d88bd1b4ecac4f3daf5b8e65e889cfe7
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.05.2019 13:42
Опис:
Тендерний комітет за результатами розгляду звернення від 21.05.2019 р. від Східного офісу Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) надає пояснення за ДК 021:2015:55510000-8 – Послуги їдалень (послуги гарячого харчування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-05-003095-b).
25.02.2019 р. відбувся електронний аукціон в процедурі закупівлі послуг їдалень (послуги гарячого харчування) ДК 021:2015: 55510000-8 очікуваною вартістю 3 843 152,50 грн без ПДВ. За результатами оцінки пропозицій, проведеної електронною системою закупівель, найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначена пропозиція ТОВ фірма «АРТ-СИНТЕЗ» вартістю 2 901 998,00 грн без ПДВ.
Згідно з рішенням тендерного комітету Замовника, оформленим протоколом № 21 від 01.03.2019 р., тендерна пропозиція ТОВ фірма «АРТ-СИНТЕЗ» була визнана такою, що відповідає вимогам тендерної документації на закупівлю ДК 021:20152015 -55510000-8 Послуги їдалень, ТОВ фірма «АРТ-СИНТЕЗ» обрано переможцем.
Відповідність тендерної пропозиції ТОВ фірма «АРТ-СИНТЕЗ» вимогам тендерної документації, крім іншого, підтверджена рішенням №3431-р/пк-пз від 25.03.2019 р. Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
01.03.2019 р. на сайті електронних закупівель Замовник оприлюднив повідомлення про намір укласти договір з переможцем торгів - ТОВ фірма «АРТ-СИНТЕЗ».
Підстави відхилення Замовником тендерної пропозиції Переможця встановлені пунктом 2 частини 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
якщо переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
якщо переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону.
Згідно з умовами тендерної документації Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, повинен оприлюднити в електронній системі документи відповідно до Додатку 3 тендерної документації. Ця вимога виконана Переможцем в повному обсязі шляхом завантаження 05.03.2019 р. документів, що вимагались. Це видно з інформації, наведеної в таблиці:
Документ, який вимагався згідно з Додатком 3 тендерної документації Документ, який наданий переможцем торгів
Документ, який підтверджує, що відомості про учасника-юридичну особу не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення Довідка НАЗК від 04.03.19 на юрособу (папка в форматі rar)
Довідка НАЗК від 04.03.19 на директора (папка в форматі rar)
Оригінал/ нотаріально завірена копія довідки, виданої управлінням МВС України, не більше 30-денної давнини відносно дати оприлюднення про те, що службову (посадову) особу учасника – керівника не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено
Довідка МВС від 04.03.19 на директора – документ формату JPG
оригінал довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів, яка дійсна на дату оприлюднення документального підтвердження Довідка ДФС від 04.03.2019 про відсутність заборгованості – документ формату pdf
остаточна ціна тендерної пропозиції за результатами аукціону Цінова пропозиція (№ 65 від 04.03.19) - документ формату pdf.
остаточна орієнтовна калькуляція основних статей витрат загальної суми пропозиції, визначеної за результатами аукціону
калькуляція за результатами аукціону (№ 66 від 04.03.19) – документ формату pdf.
Крім того, переможцем завантажена повна інформаційна довідка № 372374 від 04.03.2019 з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. Таким чином, висновок про те, що Замовник акцептував учасника, пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації, є помилковим і спростовується наявними в електронній системі документами.
Технічна помилка, яка міститься в пропозиції Переможця за результатами аукціону (зазначення в пропозиції кількості діто-днів згідно з первісною редакцією тендерної документації від 05.02.2019), не може бути підставою для відхилення пропозиції Переможця, оскільки відхилення пропозиції Переможця з цих підстав пунктом 2 частини 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено.
Водночас, з метою виправлення технічної помилки в специфікації, Сторони внесли зміни до договору № 003095-в від 01.04.2019 р. шляхом підписання додаткової угоди № 1 від 01.04.2019 р. Згідно з нею додаток № 1 (специфікація) викладений в новій редакції, яка відповідає кількості діто-днів, встановленій остаточною редакцією тендерної документації від 06.02.2019 р. Додаткова угода № 1 оприлюднена Замовником в електронній системі в строки, встановлені законом України «Про публічні закупівлі».
Згідно із ст. 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Стаття 651 Цивільного кодексу України встановлює, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом, або за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною. Таким чином, Замовник не має законних підстав для розірвання договору № 003095-b від 01.04.2019 р.
Крім того, додатковою угодою № 3 від 23 травня 2019 року пункт 6.3.3. договору № 003095-в від 01.04.2019 року приведений у відповідність до норм чинного законодавства, а саме: з тексту зазначеного пункту виключене посилання на наказу Міністерства економіки України від 01.08.2006 № 265 «Про затвердження методичних рекомендацій з організації харчування учнів у загальноосвітніх навчальних закладах».
Враховуючи викладене, керуючись ст. ст. 29, 30, 36 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляю, що:
1. Висновки, викладені в зверненні, не знайшли підтвердження під час перевірки.
2. Оформлене протоколом № 21 від 01.03.2019 року рішення про обрання переможцем
ТОВ фірма «АРТ-СИНТЕЗ» не підлягає скасуванню.
3. Законні підстави для розірвання договору № 003095-b від 01.04.2019 року відсутні.
Заступник голови тендерного комітету Р.В.Остапенко