• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги їдалень(послуги гарчого харчування)

Завершена

3 843 152.50 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.2% або 9 607.88 UAH
Номер: 2c08016b2aff4a31a62e663f5e0b4fc0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-05-20-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.05.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 20.05.2019 17:26 - 13.06.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 20.05.2019 № 95 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник О. ВАСИЛЬЄВ Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника UA-2019-02-05-003095-b 05.02.2019 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат № 8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу Т.ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, fintisov@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено. За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення Замовником вимог частини четвертої статті 36 Закону. У ході проведення моніторингу Замовник надав пояснення, що з метою виправлення технічної помилки в специфікації, Сторони внесли зміни до договору № 003095-в від 01.04.2019 р. шляхом підписання додаткової угоди № 1 від 01.04.2019 р. Згідно з нею додаток № 1 (специфікація) викладений в новій редакції, яка відповідає кількості діто-днів, встановленій остаточною редакцією тендерної документації від 06.02.2019 р. Додаткова угода № 1 оприлюднена Замовником в електронній системі в строки, встановлені законом України «Про публічні закупівлі». Крім того, додатковою угодою № 3 від 23 травня 2019 року пункт 6.3.3. договору № 003095-в від 01.04.2019 року приведений у відповідність до норм чинного законодавства, а саме: з тексту зазначеного пункту виключене посилання на наказу Міністерства економіки України від 01.08.2006 № 265 «Про затвердження методичних рекомендацій з організації харчування учнів у загальноосвітніх навчальних закладах». Додатковою угодою № 4 від 03 червня 2019 року внесені зміни до додатку № 1 (специфікація) договору № 003095-в від 01.04.2019 року щодо зменшення вартості харчування по вікових групах учнів закладу.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на те, що в процесі моніторингу Замовником внесені зміни до договору, які відповідають умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця встановлені порушення законодавства у сфері закупівель вважаються усунутими. Порушення усунуті у ході проведення моніторингу.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 червня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: предмет закупівлі, річний план закупівель на 2019 рік, тендерну документацію Замовника від 05.02.2019 зі змінами, тендерну пропозицію переможця торгів, договір про надання послуг від 01.04.2019 №003095-b, пояснення Замовника від 23.05.2019. Крім того, в процесі моніторингу проаналізовано: скаргу ФОП Головченко Дмитро Олександрович від 10.03.2019 UA-2019-02-05-003095-b.a3, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.03.2019 № 2816 та від 25.03.2019 № 3431. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. Моніторингом тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ фірма «Арт Синтез» встановлено наступне. Згідно з Додатком 5 (Форма «Ціна тендерної пропозиції») тендерної документації замовником були встановлені вимоги щодо кількості діто-днів харчування в залежності від вікових груп учнів комунального закладу. Аналізом інформації розміщеною в системі електронних закупівель PROZORRO встановлено, що на підтвердження вимог тендерної документації учасник-переможець торгів ТОВ фірма «Арт Синтез» за результатами аукціону надав оновлену цінову пропозицію, яка не відповідала кількісним умовам ( щодо діто-днів харчування) тендерної документації замовника. Відповідно до ч.4 ст.36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Проте, між Замовником та Виконавцем (переможець торгів - ТОВ фірма «Арт Синтез») укладено договір про надання послуг від 01.04.2019 №003095-b на суму 2 901 998,00 грн., (із специфікацією, кількісні характеристики якої не відповідали умовам тендерної документації). Крім того, п.6.3.3 договору містить посилання на нормативні акти щодо якості харчування, які втратили чинність.
Період усунення порушень: 07.06.2019 16:51 - 22.06.2019 00:00
Дата публікації висновку: 07.06.2019 16:51

Запити/Пояснення