• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги щодо передавання даних мережами проводового зв'язку (послуги операційно-диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем будинків комунальної власності Дніпровського району м. Києва) ДК 021:2015 (CPV): 79510000-2 Послуги з приймання телефонних дзвінків

Згідно тендерної документації

Завершена

5 969 814.81 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 59 698.15 UAH
Номер: d8622a217dd04c47b905bcb318b915f1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-04-25-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.04.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 25.04.2019 17:50 - 22.05.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 25.04.2019 № 90 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається). 2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку. 3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник О. КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 25.04.2019 № 90 Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі 3 UA-2019-01-04-000340-a 04.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 241-37-36, zabolotnyajulia@email.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимоги п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону. За результатами аналізу дотримання замовником законодавства у сфері закупівель під час оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимоги ч. 1 ст. 10 Закону. За результатами аналізу дотримання замовником законодавства у сфері закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимоги п. 4 ч. 1 ст. 30, п. 6 ч. 1 ст. 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час внесення змін до договору встановлено порушення ч. 4 ст. 36 Закону, що призвело до нікчемності договору, в частині внесених змін, відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону. За результатами аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, визначенні предмету закупівлі та укладенні договору, порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), допущення до аукціону тендерних пропозицій, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, відповідність умов договору умовам тендерній пропозиції переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 04.03.2019 № 49 (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «Дельта-пак сістемс Україна», ТОВ «СЕА ОДС», протоколи засідання тендерного комітету від 13.03.2019 № 64 та від 21.03.2019 № 86, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 01.04.2019 № 123, додаткову угоду від 01.04.2019 № 1. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що згідно з пунктом 1 Розділу 4 ТД кінцевий строк для подання тендерних пропозицій визначається електронною системою закупівель. Відповідно до п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону ТД повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, в порушення п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Крім того, відповідно до проекту договору (додаток 5 до ТД) перелік адрес будинків в м. Києві, їх площа та вартість обслуговування, перелік телефонних номерів, за якими буде здійснюватись зв’язок, адреси приміщень замовника для розміщення обладнання виконавця, його кількість та специфікація, калькуляція вартості обслуговування одного квадратного метра, що відповідає тендерній пропозиції виконавця та регламент роботи центральної-диспетчерської служби та взаємодії зі структурними підрозділами замовника є невід’ємними частинами договору. При цьому, аналізом встановлено, що вищезазначені додатки, які є невід’ємними частинами проекту договору (додаток № 5 до ТД) не опубліковано Замовником в електронній системі закупівель Prozorro, чим порушено норми ч. 1 ст. 10 Закону. Згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 04.03.2019 № 49 Замовником допущено до аукціону пропозиції ТОВ «Дельта-пак сістемс Україна» та ТОВ «СЕА ОДС». Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноважено органу, встановлено, що тендерні пропозиції ТОВ «Дельта-пак сістемс Україна» та ТОВ «СЕА ОДС» не відповідають умовам ТД, оскільки кваліфікаційними критеріями, встановленими Замовником в Додатку № 2 до ТД, передбачено подання учасником довідки про наявність засобів зв’язку (із зазначенням кількості, технічних характеристик, номерів та електронних адрес), довідки про обладнання (із зазначенням переліку та марки), що буде розміщено, налаштовано учасником для надання послуг, в тому числі обладнання апаратної частини ПАК (із зазначенням кількості та специфікації обладнання) та довідки про наявність діючого або дослідного зразку аналого-цифрового перетворювача сигналів ОДС для системи «Еталон-1», «Еталон-2», «Комфорт», «Промінь», який дозволяє працювати зі стійкою ОДС віддалена за допомогою мережі Internet. Однак, у складі пропозицій ТОВ «Дельта-пак сістемс Україна» та ТОВ «СЕА ОДС» надано довідки про наявність засобів зв’язку, які не містять інформації щодо технічних характеристик та електронних адрес засобів зв’язку, довідки про обладнання апаратної частини ПАК, які не містять специфікації обладнання та довідки про наявність діючого або дослідного зразку аналого-цифрового перетворювача сигналів ОДС, які не містять інформації щодо системи «Промінь», яка дозволяє працювати зі стійкою ОДС, чим не дотримано вимоги Додатку № 2 до ТД. Крім того, у складі пропозиції ТОВ «СЕА ОДС» не міститься інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі, згідно переліку документів, що викладені в Додатку № 3 до ТД та гарантійного листа про застосування заходів із захисту довкілля під час постачання товару, чим не дотримано п. 1 та п. 6 Розділу 3 ТД. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерні пропозиції в разі якщо вони не відповідають умовам тендерної документації. Крім того, згідно з п. 6 ч. 1 ст. 31 Закону Замовник відміняє торги в зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій. Однак, в порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовником не відхилено тендерні пропозиції ТОВ «Дельта-пак сістемс Україна» та ТОВ «СЕА ОДС» як такі, що не відповідають вимогам ТД Замовника, а допущено до аукціону. За результатами проведених торгів між Замовником та ТОВ «Дельта-пак сістемс Україна» (далі – Переможець) укладено договір про закупівлю від 01.04.2019 № 123 про надання послуг загальною вартістю 5 964 840,00 грн. Додатковою угодою від 01.04.2019 № 1 внесено зміни до переліку адрес будинків та загальної площі їх обслуговування (Додаток № 1 (1/2) цього договору), що призвело до зміни предмету договору та є порушенням вимоги ч. 4 ст. 36, в частині внесення змін до умов договору, що відрізняються від змісту тендерної пропозиції Переможця. Отже, відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону договір про закупівлю від 01.04.2019 № 123 укладений з порушенням вимоги ч. 4 ст. 36 Закону, в частині внесених змін є нікчемним.
Період усунення порушень: 03.05.2019 13:16 - 22.05.2019 00:00
Дата публікації висновку: 03.05.2019 13:16

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання п. 5 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі», надалі – Закон, з метою надання пояснень у межах проведення моніторингу по предмету закупівлі: Послуги щодо передавання даних мережами проводового зв'язку (послуги операційно-диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем будинків комунальної власності Дніпровського району м. Києва) ДК 021:2015 (CPV): 79510000-2 Послуги з приймання телефонних дзвінків, № закупівлі UA-2019-01-04-000340-a, повідомляємо наступне: 1. Відносно не зазначення в тендерній документації кінцевого строку подання тендерних пропозицій: Відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 21 Закону, оголошення про проведення процедури відкритих торгів безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. В оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються, зокрема, кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Згідно ч. 1 та п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. Тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. В тендерній документації замовника, а саме в п. 1 Розділу 4 зазначено, що кінцевий строк для подання тендерних пропозицій визначається електронною системою закупівель. Враховуючу ту обставин, що чинним законодавством України передбачено оскарження умов тендерної документації, то відповідно строки подання тендерних пропозицій, у випадку оскарження, переносяться, а тому, якщо замовник буде в тендерній документації прописувати конкретну дату для подання тендерних пропозицій, то у випадку переносу, така дата буде не актуальною та не вірною. А тому, замовником, визначено в тендерній документації, що кінцевий строк для подання тендерних пропозицій визначається електронною системою закупівель. 2. Щодо не опублікування замовником в електронній системі закупівель Prozorro додатків до проекту договору (додаток №5 до тендерної документації), то це є технічною помилкою. Враховуючи те, що відкриті торги вже відбулись, договір укладено та виконується належним чином, виявлене порушення не може бути усунено у зв’язку з неможливістю внесення змін до тендерної документації. В подальшому Ваші рекомендації будуть враховані в роботі. 3. Відносно надання у складі тендерних пропозицій ТОВ «ДЕЛЬ-ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА» та ТОВ «СЕА ОДС» довідок про наявність засобів зв’язку, які не містять інформації щодо технічних характеристик та електронних адрес засобів зв’язку повідомляємо наступне: В складі тендерних пропозицій ТОВ «ДЕЛЬ-ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА» та ТОВ «СЕА ОДС» наявні: Довідка ТОВ «ДЕЛЬ-ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА» № 2-1.6 від 22.01.2019 р. та Довідка ТОВ «СЕА ОДС» № 5 від 25.01.2019 р. Зазначення електронних адрес у даних довідках необхідне у випадку, якщо послуги по предмету закупівлі плануються надаватись за допомогою електронних адрес. А так як, в даному випадку під час надання послуг операційно-диспетчерського зв’язку об’єднаних диспетчерських систем зв’язок із мешканцями не буде здійснюватися за допомогою засобів електронної пошти, то і зазначати електронні адреси не є обов’язковим. Щодо не зазначення технічних характеристик засобів зв’язку, визнаємо, що під час розгляду тендерних пропозицій учасників замовник не проявив достатню уважність та зобов’язуємось не допускати дану помилку при подальших закупівлях. 4. Щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції довідок про обладнання апаратної частини ПАК, які не містять специфікації обладнання: Відповідно до вимог тендерної документації у складі тендерних пропозицій учасників надано довідки про обладнання із зазначення переліку та марки, що буде розміщено, налаштовано учасником для надання послуг, в тому числі обладнання апаратної частин ПАК із зазначенням кількості та специфікації обладнання. У ТОВ «ДЕЛЬ-ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА» на виконання вимог тендерної документації у змісті Довідки № 2-1.7 від 22.01.2019 р. містяться дані про специфікацію (в довідці названо - найменування) та кількість обладнання апаратної частини ПАК, однак не зазначено саме слово «Специфікація», що не впливає на самий зміст даної Довідки та не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Так, в даній Довідці зазначена наступна інформація про кількість та специфікацію (найменування) обладнання: - Система Управління ОДС Коллвей Е-2, що є скороченою назвою (специфікацією) Системи Управління операційно-диспетчерською системою Коллвей «Е-2» («Еталон-2»), у кількості 27 шт. - Система Управління ОДС Коллвей П-1, що є скороченою назвою (специфікацією) Системи Управління операційно-диспетчерською системою Коллвей «П-1» («Промінь»), у кількості 4 шт. - Система Управління ОДС Коллвей К-1, що є скороченою назвою (специфікацією) Системи Управління операційно-диспетчерською системою Коллвей «К-1» («Комфорт»), у кількості 10 шт. - Система Управління ОДС Коллвей Е-2М, що є скороченою назвою (специфікацією) Системи Управління операційно-диспетчерською системою Коллвей «Е-2М» («Еталон-2М»), у кількості 4 шт. - Система Управління ОДС Коллвей Е-1, що є скороченою назвою (специфікацією) Системи Управління операційно-диспетчерською системою Коллвей «Е-1» («Еталон-1»), у кількості 7 шт. У ТОВ «СЕА ОДС» на виконання вимог тендерної документації у змісті Довідки № 6 від 25.01.2019 р. також містяться дані про специфікацію обладнання апаратної частини ПАК (в довідці названо - найменування), однак не зазначено саме слово «Специфікація», що не впливає на зміст даної довідки та не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Так, в даній Довідці зазначена наступна інформація про кількість та специфікацію (найменування) обладнання: - Система управління ОДС Колвей «Е-2», що є скороченою назвою (специфікацією) Системи Управління операційно-диспетчерською системою Колвей «Е-2» («Еталон-2»), у кількості 36 шт. - Система управління ОДС Колвей «Комфорт», що є скороченою назвою (специфікацією) Системи Управління операційно-диспетчерською системою Колвей «К-1» («Комфорт»), у кількості 8 шт. - Система управління ОДС Колвей «П-1», що є скороченою назвою (специфікацією) Системи Управління операційно-диспетчерською системою Колвей «П-1» («Промінь»), у кількості 4 шт. 5. Відносно наявності в складі тендерних пропозицій ТОВ «ДЕЛЬ-ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА» та ТОВ «СЕА ОДС» довідок про наявність діючого або дослідного зразку аналого-цифрового перетворювача сигналів ОДС, які не містять інформації щодо системи «Промінь», яка дозволяє працювати зі стійкою ОДС, чим не дотримано вимоги Додатку № 2 до Тендерної документації: В складі тендерних пропозицій учасників наявні: Довідка ТОВ «ДЕЛЬ-ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА» № 2-1.8 від 22.01.2019 р. та Довідка «СЕА ОДС» № 7 від 25.01.2019 р. В даних довідках в переліку систем, для яких наявний діючий зразок аналого-цифрового перетворювача сигналів ОДС, який дозволяє працювати зі стійкою ОДС віддалено за допомогою Internet не зазначено Систему Управління операційно-диспетчерською системою Коллвей «П-1» («Промінь»). Відповідно до Тендерної документації замовник може передбачити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, технічні помилки та описки. Вважаємо це формальною (несуттєвою помилкою), так як інформація про Систему Управління операційно-диспетчерською системою Коллвей «П-1» («Промінь») міститься у Довідці ТОВ «СЕА ОДС» № 6 від 25.01.2019 р. та у Довідці ТОВ «ДЕЛЬ-ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА» № 2-1.7 від 22.01.2019 р. у складі тендерних пропозицій даних учасників. 6. Щодо відсутності у складі пропозиції ТОВ «СЕА ОДС» інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі, згідно переліку документів, що викладені в Додатку № 3: У складі тендерної пропозиції ТОВ «СЕА ОДС» наявна інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі, згідно переліку документів, що викладені в Додатку № 3 до тендерної документації, а саме: Довідка № 18 від 25.01.2019 р., якою ТОВ «СЕА ОДС» підтверджує те, що надання послуг буде здійснюватися відповідно до технічного завдання, наведеного в Додатку № 3 тендерної документації. 7. Відносно відсутності у складі пропозиції ТОВ «СЕА ОДС» гарантійного листа про застосування заходів із захисту довкілля під час постачання товару, чим не дотримано п. 1 та п. 6 Розділу 3 тендерної документації: У складі тендерної пропозиції ТОВ «СЕА ОДС» наявна Довідка № 19 від 25.01.2019 р., в якій ТОВ «СЕА ОДС» повідомляє, що надання послуг буде провадити із врахуванням екологічних вимог, що викладені у Законі України від 25 червня 1991 р. № 1264-XII «Про охорону навколишнього природного середовища», а також розроблених відповідно до нього Земельного, Водного, Лісового кодексів Законів «Про охорону атмосферного повітря», «Про відходи», «Про поводження з радіоактивними відходами» та зобов’язується вживати усі заходи, що спрямовані на захист довкілля, лише не зазначена назва «Гарантійний лист», але це не свідчить про те, що даним учасником не дотримано п.1 та п.6 Розділу 3 тендерної документації та не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. 8. Відносно нікчемності внесених змін до Договору про закупівлю від 01.04.2019 р. № 123 про надання послуг, надалі – Договір, на підставі Додаткової угоди № 1 від 01.04.2019 р. до Договору: Відповідно до ч. 1 та ч. 4. ст. 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі; 5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); 6) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті. Крім того, згідно п. 4.5. Договору, обсяги закупівлі та сума Договору може бути змінена Замовником у разі зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу інфляції, зміни курсу іноземної валюти у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни залежно від зміни такого курсу, зміни біржових котирувань, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовані в даному Договорі. Так, відповідно до п. 4.1.1. Договору вартість Послуг за обслуговування одного квадратного метра по даному Договору становить 0,1332 грн. з ПДВ та включає вартість усіх необхідних погоджень, зборів, мит та інших платежів, що підлягають оплаті при наданні Послуг, зазначених у п. 1.1. цього Договору. Згідно до п. 2 Додаткової угоди № 1 від 01.04.2019 р. до Договору до п. 4.1.1. Договору було внесено зміни, а саме зменшена вартість обслуговування одного квадратного метра до 0,1199 грн. з ПДВ. Щодо виключення з Договору Додатку № 1, та доповнення Договору Додатком № ½ повідомляємо, що під час складання Додатку № 1 до Договору була допущена помилка, у зв’язку з чим його було виключено, та укладено Додаток № ½ з вірним переліком адрес будинків та загальної площі їх обслуговування. Дані зміни до Договору ніяким чином не зміцніють предмет закупівлі та якість надання послуг по Договору. Враховуючи, те, що по-перше, зміна вартості послуг по Договору відбулась у зв’язку зі зміною регульованих цін, по-друге, зміна вартості послуг відбулась у бік зменшення, по-трете, внесення змін до переліку адрес будинків та загальної площі їх обслуговування відбулось у зв’язку з помилкою при складанні Додатку № 1 до Договору, положення внесених змін до Договору на підставі Додаткової угоди № 1 від 01.04.2019 р. до Договору не є нікчемними. Крім того, хочемо відмітити, що предметом даної закупівлі є послуги щодо передавання даних мережами проводового зв'язку (послуги операційно-диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем будинків комунальної власності Дніпровського району м. Києва). Відкриті торги вже відбулися і з переможцем процедури закупівлі укладений договорів, який він виконує своєчасно, якісно та відповідно до прописаних умов. У випадку розірвання договору та оголошення нової процедури закупівлі відбудеться зупинка функціонування всієї операційно-диспетчерської системи Дніпровського району міста Києва та, як наслідок, у споживачів Дніпровського району м. Києва, а це приблизно 400 000,00 мешканців, буде відсутня можливість повідомляти відповідні служби комунального господарства Дніпровського району м. Києва для оперативного усунення будь-яких несправностей і пошкоджень, особливо щодо аварійних ситуації, що потребують негайного втручання та вирішення. Враховуючи викладене вище та зважаючи на несуттєві порушення, які в цілому не могли вплинути на визначення переможця торгів, усунути встановлені під час моніторингу порушення не має неможливості. Однак на майбутнє, при здійснення публічних закупівель, ми обов’язково врахуємо всі Ваші зауваження та рекомендації, та зобов’язуємось надалі дотримуватись вимог і норм чинного законодавства України, та не допускати повторних порушень.
Дата публікації звіту: 10.05.2019 16:24