-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги щодо передавання даних мережами проводового зв'язку (послуги операційно-диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем будинків комунальної власності Дніпровського району м. Києва) ДК 021:2015 (CPV): 79510000-2 Послуги з приймання телефонних дзвінків
Згідно тендерної документації
Завершена
5 969 814.81
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 59 698.15 UAH
мін. крок: 1% або 59 698.15 UAH
Період оскарження:
04.01.2019 11:48 - 08.03.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
bc113084b5614197b704c8eaf75d9284
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-04-000340-a.b2
Назва:
Вимога
Вимога:
UA-2019-01-04-000340-a
Вимога про усунення порушень
У Додатку 2 до ТД встановлена умова, що учасник повинен надати довідку за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію про досвід виконання аналогічного* договору (договору стосовно даного предмета закупівлі – кількість аналогічних договорів повинна бути не менше 2 (двох), площа обслуговування - не менше 2 500 000,00 кв. м., термін надання послуг по аналогічному договору – не менше 6 місяців), датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, за відповідною формою.
*Аналогічним договором вважається договір про надання послуг операційно-диспетчерського обслуговування ОДС житлових будинків.
На підтвердження зазначеної інформації учасник має надати копії аналогічних договорів та документів, які підтверджують надання послуг по цим аналогічним договорам (копії актів наданих послуг в кількості не менше 6 (шести)), засвідчені підписом службової (посадової) особи учасника та печаткою (в разі наявності печатки).
За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі за оголошенням UA-2019-01-04-000340-a зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають досвід виконання не менше, ніж двох аналогічних договорів з відповідною площею обслуговування – не менше 2 500 000,00 кв. м, та копії актів наданих послуг не менше 6 (шести), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання (потенційних учасників цієї процедури закупівлі).
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії замовника (Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району м. Києва»), а саме в частині встановлення у ТД наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу на практику розгляду АМКУ аналогічних порушень законодавства у сфері закупівель (рішення від 10.01.2019 № 287-р/пк-пз під час проведення процедури закупівлі за оголошенням UA-2018-12-11-000311-b).
Отже, зазначена вимога в ТД може призвести до порушень, які неможливо буде усунути на більш пізньому етапі даного тендеру, а також до накладання штрафів на посадових осіб замовника. Також не є виключеним варіант здійснення перевірки цього тендеру посадовцями ДАСУ.
Керуючись наданим Законом України «Про публічні закупівлі» правом, звертаємось до замовника (Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва») з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі за оголошенням UA-2019-01-04-000340-a, а саме, вимагаємо в порядку та строк, визначені частиною першою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», надати роз'яснення з цього приводу, а також усунути порушення принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» у вищевказаній частині шляхом внесення до тендерної документації відповідних змін. Заздалегідь дякуємо!
Дата подачі:
18.01.2019 15:15
Вирішення:
Доброго дня! Вашу вимогу уважно розглянуто та повідомляється наступне: відповідно до ч. 1 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. Тендерна документація повинна містити перелік складових, визначених ч. 2 ст. 22 Закону.
Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв з тих, що передбачені ст. 16 Закону та відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону вказує в тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Також згідно із ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Одним із кваліфікаційних критеріїв, передбачених ст. 16 Закону є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06, Замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням ч. 3 ст. 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у ст. 3 Закону.
Так, предметом даної закупівлі є послуги щодо передавання даних мережами проводового зв'язку (послуги операційно-диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем будинків комунальної власності Дніпровського району м. Києва) ДК 021:2015 (CPV): 79510000-2 Послуги з приймання телефонних дзвінків .
Неякісне надання вище зазначених послуг, наявність будь-яких збоїв в наданні таких послуг спричинить зупинку функціонування операційно-диспетчерської системи та, як наслідок, зумовить відсутність можливості споживачів Дніпровського району м. Києва повідомляти відповідні служби комунального господарства Дніпровського району м. Києва для оперативного усунення будь-яких несправностей і пошкоджень, особливо щодо аварійних ситуації, що потребуються негайного втручання та вирішення.
В тендерній документації міститься вимога для учасників надати не менше 2 (двох) аналогічних договорів з площею обслуговування - не менше 2 500 000,00 кв. м., термін надання послуг по аналогічному договору – не менше 6 місяців. Дана вимога є обґрунтованою та не порушує принцип недискримінації учасників, так як відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації площа обслуговування становить 4 974 845,67 кв. м.
Таким чином, наявність договорів у учасників з надання аналогічних послуг з площею обслуговування 100 000,00 кв. м. або 200 000,00 кв. м., тощо, не може свідчити про наявний досвід надання послуг саме в таких розмірах, які необхідні замовнику, та не може гарантувати те, що послуги операційно-диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем можуть бути надані належним чином та їх несвоєчасне надання, ненадання в повному обсязі, надання неналежної якості не спричинить зупинку роботи операційно-диспетчерської систем Дніпровського району.
А тому, вимоги викладені у даній вимозі про усунення порушень не є підставою для внесення відповідних змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
02880c51ac814e7abc8bef2002359d13
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-04-000340-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
UA-2019-01-04-000340-a
Вимога про усунення порушень
У Додатку 2 до ТД встановлена умова, що учасник що учасник, пропозиція якого за результатами автоматичної оцінки тендерних пропозицій електронною системою визначена найбільш економічно вигідною, повинен протягом трьох робочих днів з дня проведення аукціону надати Замовнику для випробування зразок аналого-цифрового перетворювача сигналів ОДС для систем «Еталон-1», «Еталон-2», «Комфорт» та «Промінь», який дозволяє працювати зі стійкою ОДС віддалено за допомогою Ethernet.
Слід зазначити, що відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах.
Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота). Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру, форма якого встановлюється Уповноваженим органом.
Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Згідно зі статтею 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи викладене, зразок зазначеного обладнання, який вимагається після кінцевого строку подання тендерних пропозицій, не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону.
Разом з тим, Законом не передбачено наявності умови про зразки, а також таку підставу відхилення тендерної пропозиції, як ненадання або несвоєчасне надання зразків, а також невідповідність наданих зразків умовам тендерної документації.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дії замовника (Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва»), а саме в частині встановлення у ТД наведеної вище вимог порушують принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням, передбачені статтею 3 Закону, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Звертаємо Вашу увагу на практику розгляду органом оскарження подібних порушень законодавства у сфері закупівель (рішення від 19.12.2017 № 8941-р/пк-пз під час проведення процедури закупівлі за оголошенням UA-2017-11-01-000444-а; рішення від 10.10.2018 № 10445-р/пк-пз під час проведення процедури закупівлі за оголошенням UA-2018-09-06-001149-а).
Отже, зазначена вимога в ТД може призвести до порушень, які неможливо буде усунути на більш пізньому етапі даного тендеру, а також до накладання штрафів на посадових осіб замовника. Також не є виключеним варіант здійснення перевірки цього тендеру посадовцями ДАСУ.
Керуючись наданим Законом України «Про публічні закупівлі» правом, звертаємось до замовника (Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва») з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі за оголошенням UA-2019-01-04-000340-a, а саме, вимагаємо в порядку та строк, визначені частиною першою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», надати роз'яснення з цього приводу, а також усунути порушення принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» у вищевказаній частині шляхом внесення до тендерної документації відповідних змін. Заздалегідь дякуємо!
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 18.01.2019 13:26
Дата подачі:
18.01.2019 13:27
Вирішення:
Доброго дня! Ваша вимога уважно розглянута та повідомляється наступне: в даній вимозі про усунення порушень вами не підтверджена неможливість виконання вказаних умов тендерної документації та не доведено, яким чином наведені умови тендерної документації порушують ваші права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі та перешкоджають вам взяти участь у дані процедурі закупівлі та подати свою тендерну пропозицію, у зв’язку з чим відсутні підстави для внесення змін, яких ви вимагаєте.
Така ж позиція викладена і у рішенні від 10.10.2018 р. № 10445-р/пк-пз під час проведення процедури закупівлі за оголошенням UA-2018-09-06-001149-a на яке ви посилаєтесь у своїй вимозі про усунення порушень.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
31099bea77ae45a0ab78c606945a51e9
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-04-000340-a.c3
Назва:
Скарга
Скарга:
На виконання умов закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення1 30.01.2019 17:21
- Рішення2 30.01.2019 17:21
- Договір 30.01.2019 17:21
- Скарга.doc 30.01.2019 17:21
- Скарга.pdf 30.01.2019 17:21
- Скан-копія платіжного доручення 30.01.2019 17:21
- Скарга.док 30.01.2019 17:27
- Рішення від 01.02.2019 № 1085 + лист Замовнику.pdf 01.02.2019 17:18
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.02.2019 № 1705.pdf 19.02.2019 18:21
- Рішення від 18.02.2019 № 1705.pdf 21.02.2019 17:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.01.2019 17:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.02.2019 17:47
Дата виконання рішення Замовником:
04.03.2019 10:38
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення АМКУ від 18.02.2019 № 1705-р/пк-пз внесені зміни у тендерну документацію.