• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт доріг

Завершена

4 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 4 000.00 UAH
Номер: 4cc0110a6fff4aaf8a2a454a0473dbcd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-05-16-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.05.2019 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 16.05.2019 15:27 - 11.06.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.05.2019 № 25 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о. начальника Б.ГРИЦАК ДОДАТОК до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 16.05.2019 №25 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2019-01-31-003840-b 31.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області О. ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.), +38 (0 96) 724-16-51, spasivoleksij@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії оприлюднення інформації про закупівлю та укладання договору установлено порушення вимог частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю. За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОТРАНСБУД», ПП «РЕМДОРБУД СЕРВІС», ТОВ «КАРПАТ-БУД», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено. Виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK1-5-2 не підтверджено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 27 травня 2019 року. Предметом аналізу були питання: відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік з змінами до них, оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури, тендерну документацію (далі – ТД), протоколи тендерного комітету, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОТРАНСБУД», Приватне підприємство «РЕМДОРБУД СЕРВІС», ТОВ «КАРПАТ-БУД», повідомлення про намір укласти договір, договір від 29.03.2019 №104. За результатами моніторингу установлено, що замовник уклав договір 29.03.2019 №104 (далі – Договір) з ТОВ «КАРПАТ-БУД», про закупівлю послуг з поточного ремонту доріг. Водночас замовник не оприлюднив додатку до договору, який відповідно до пункту 12.8 Розділу XII Договору складають його невід’ємну частину (Договірна ціна з усіма розрахунками, які є її складовими та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни згідно з нормами діючих державних стандартів України (ДСТУ) та стандартів організації України (СОУ) з урахуванням змін та доповнень) на веб-порталі Уповноваженого органу, чим порушив вимоги частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 27.05.2019 15:23 - 12.06.2019 00:00
Дата публікації висновку: 27.05.2019 15:23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Лист - відповідь № 04-10/791 від 28.05.2019 р.
Дата публікації звіту: 28.05.2019 15:31