-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти (Бензин А-92 (євро-5), Бензин А-95 (Євро-5), дизельне паливо (Євро-5)
Завершена
4 070 024.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 284.00 UAH
мін. крок: 0% або 284.00 UAH
Номер:
2a9681d34d3d44478af3237ffd690d99
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-10-29-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.10.2019 00:00
Період моніторингу:
29.10.2019 17:19 - 20.11.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.10.2019 № 57
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Богдан ГРИЦАК
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 29.10.2019 №57
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-02-14-000784-c 14.02.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій ПП "ОККО КОНТРАКТ" по лотах 1, 4, 68 установлено порушення вимог пункту 2 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання вимог законодавства при оприлюдненні інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 05 листопада 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу "Івано-Франківський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" (далі - Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, протокол засідання тендерного комітету від 11.03.2019 №16, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ПП "ОККО КОНТРАКТ" (лоти 1, 4, 6, 8) та ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ" (лоти 6, 8), договори про закупівлю товарів за державні кошти (далі – Договір), а саме: від 29 березня 2019 року №30ТЛ-4254/19 з додатковими угодами №1 від 04.04.2019, №2 від 19.04.2019, №3 від 21.20.2019 (лот 1), від 29 березня 2019 №30ТЛ-4257/19 з додатковими угодами №1 від 04.04.2019, №2 від 19.04.2019, №3 від 21.10.2019 (лот 4), від 29 березня 2019 №30ТЛ-4275/19 з додатковими угодами №1 від 04.04.2019, №2 від 19.04.2019, №3 від 21.10.2019 (лот 6), від 29 березня 2019 №30ТЛ-4278/19 з додатковими угодами №1 від 04.04.2019, №2 від 19.04.2019, №3 від 22.05.2019, №4 від 21.10.2019 (лот 8).
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник у пункті 1 розділу 5 тендерної документації визначив критерій оцінки тендерних пропозицій за ціною (з ПДВ, у разі якщо учасник є платником ПДВ), проте не зазначив питомої ваги цього критерію, чим порушив вимоги пункту 9 частини другої статті 22 Закону, яким передбачено, що тендерна документація, окрім іншого, повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв.
За результатами моніторингу встановлено, що у пункті 5 розділу 3 тендерної документації та у Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що переможець повинен подати в електронному вигляді через електронну систему закупівель та на поштову адресу Замовника торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, інформацію та документи для підтвердження відповідності переможця вимогам статті 17 Закону. Однак, переможцем торгів ПП "ОККО КОНТРАКТ" відповідних документів в електронному вигляді через електронну систему закупівель у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, по лотах 1, 4, 8 не надано.
Таким чином, Замовником на порушення пункту 2 частини першої статті 30 Закону не відхилено тендерну пропозицію ПП "ОККО КОНТРАКТ" по лотах 1, 4, 8, якими не надано документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону.
За результатами моніторингу питання дотримання вимог законодавства при оприлюдненні інформації щодо закупівлі встановлено, що на порушення частини першої статті 10 Закону Замовник не оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу Додаток «Перелік АЗС постачальника» до Договорів від 29 березня 2019 року №30ТЛ-4254/19 (лот 1), №30ТЛ-4257/19 (лот 4), №30ТЛ-4275/19 (лот 6), №30ТЛ-4278/19 (лот 8), який, відповідно до пункту 14.1 Розділу 14 відповідних Договорів є його невід’ємною частиною.
Період усунення порушень:
05.11.2019 15:16 - 20.11.2019 00:00
Дата публікації висновку:
05.11.2019 15:16