• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти (Бензин А-92 (євро-5), Бензин А-95 (Євро-5), дизельне паливо (Євро-5)

Завершена

4 070 024.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 284.00 UAH
Період оскарження: 14.02.2019 16:40 - 25.02.2019 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога стосується ЛОТУ 1

Номер: 6f67e13e68e94dafbaddef28a98388a0
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-14-000784-c.c3
Назва: Вимога стосується ЛОТУ 1
Вимога:
ВИМОГА ТОВ «ВОГ КАРД» як учасник відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92 (Євро-5), Бензин А-95 (Євро-5), дизельне паливо (Євро-5)), (18 лотів) - за лотом 1, оголошених на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-02-14-000784-c, користуючись своїм правом відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає від замовника торгів Комунального закладу "Івано-Франківський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" надати інформацію про тендерну пропозицію переможця торгів за лотом 1 - ПП «ОККО КОНТРАКТ» стосовно її «відповідності», як зазначено в протоколі розгляду тендерних пропозицій № 16 від 11.03.2019 р., умовам тендерної документації. На наш погляд, при прийнятті такого рішення, тендерним комітетом замовника було проведено розгляд тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ» не належним чином тобто не враховуючи всіх умов, ним же і встановлених, у тендерній документації. Шляхом простого співставлення документів наданих ПП «ОККО КОНТРАКТ» в складі тендерної пропозиції з умовами тендерної документації, одразу випливають факти їх невідповідності, а саме: • в порушення вимог Додатку 3 Тендерної документації, у складі пропозиції ПП «ОККО Контракт» надано Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі б/н, б/д, не у стверджувальній формі; • в порушення вимог п.3, Додатку 3.1 Тендерної документації учасником не надано у складі пропозиції оригінал довідки, що містить інформацією про власника (емітента) талонів, що пропонуються до постачання. • в порушення вимог п.4, Додатку 3.1 Тендерної документації учасником не надано у складі пропозиції оригінал гарантійного листа від Учасника з підтвердженням того, що: - у разі переходу на талони нового зразку, Замовнику буде здійснено рівноцінний обмін талонів старого зразку, що залишилися у Замовника та не були використані, на талони нового зразку; - талони, що залишились у Замовника після закінчення строку їх дії, будуть замінені Учасником - власником (емітентом) на талони з новим терміном дії, або Учасник подовжить строк їх дії, у тому числі на 2020 рік. Відповідно до п.2, розділу 5 ТД: у складі тендерної пропозиції учасники процедури закупівлі повинні надати довідку(и), що видана(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточного(их) рахунку(ів), який(і) будуть включений(і) до договору за результатами даної закупівлі, видану не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю. В порушення вимоги п.2, розділу 5 ТД, учасником не надано у складі пропозиції довідку(и), що видана(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточного(их) рахунку(ів). Враховуючи викладене ТОВ «ВОГ КАРД» вимагає: 1. Усунути порушення Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом скасування тендерним комітетом замовника своїх рішень про визнання переможцем торгів за лотом 1 - ПП «ОККО КОНТРАКТ» та про направлення йому повідомлення про намір укласти договір; 2. Провести новий розгляд тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ» за лотом 1, у відповідності до законодавства, тобто врахувавши зазначені невідповідності. У разі не виконання зазначених вимог ТОВ «ВОГ КАРД» скористається своїм правом на оскарження незаконних рішень замовника до Антимонопольного комітету України відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Довідково: згідно з абз. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» термін для надання замовником відповіді на дане звернення становить не більше 5 днів з дня його надходження.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Помилково
Дата скасування: 18.03.2019 19:35
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога стосується ЛОТУ 4

Номер: a5fa4774b52f4c3ab97f3dcaa82d0792
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-14-000784-c.c4
Назва: Вимога стосується ЛОТУ 4
Вимога:
ВИМОГА ТОВ «ВОГ КАРД» як учасник відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92 (Євро-5), Бензин А-95 (Євро-5), дизельне паливо (Євро-5)), (18 лотів) - за лотом 4, оголошених на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-02-14-000784-c, користуючись своїм правом відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає від замовника торгів Комунального закладу "Івано-Франківський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" надати інформацію про тендерну пропозицію переможця торгів за лотом 4 - ПП «ОККО КОНТРАКТ» стосовно її «відповідності», як зазначено в протоколі розгляду тендерних пропозицій № 16 від 11.03.2019 р., умовам тендерної документації. На наш погляд, при прийнятті такого рішення, тендерним комітетом замовника було проведено розгляд тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ» не належним чином тобто не враховуючи всіх умов, ним же і встановлених, у тендерній документації. Шляхом простого співставлення документів наданих ПП «ОККО КОНТРАКТ» в складі тендерної пропозиції з умовами тендерної документації, одразу випливають факти їх невідповідності, а саме: • в порушення вимог Додатку 3 Тендерної документації, у складі пропозиції ПП «ОККО Контракт» надано Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі б/н, б/д, не у стверджувальній формі; • в порушення вимог п.3, Додатку 3.1 Тендерної документації учасником не надано у складі пропозиції оригінал довідки, що містить інформацією про власника (емітента) талонів, що пропонуються до постачання; - в порушення вимог п.4, Додатку 3.1 Тендерної документації учасником не надано у складі пропозиції оригінал гарантійного листа від Учасника з підтвердженням того, що: - у разі переходу на талони нового зразку, Замовнику буде здійснено рівноцінний обмін талонів старого зразку, що залишилися у Замовника та не були використані, на талони нового зразку; - талони, що залишились у Замовника після закінчення строку їх дії, будуть замінені Учасником - власником (емітентом) на талони з новим терміном дії, або Учасник подовжить строк їх дії, у тому числі на 2020 рік. Відповідно до п.2, розділу 5 ТД: у складі тендерної пропозиції учасники процедури закупівлі повинні надати довідку(и), що видана(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточного(их) рахунку(ів), який(і) будуть включений(і) до договору за результатами даної закупівлі, видану не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю. В порушення вимоги п.2, розділу 5 ТД, учасником не надано у складі пропозиції довідку(и), що видана(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточного(их) рахунку(ів). Враховуючи викладене ТОВ «ВОГ КАРД» вимагає: 1. Усунути порушення Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом скасування тендерним комітетом замовника своїх рішень про визнання переможцем торгів за лотом 4 - ПП «ОККО КОНТРАКТ» та про направлення йому повідомлення про намір укласти договір; 2. Провести новий розгляд тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ» за лотом 4, у відповідності до законодавства, тобто врахувавши зазначені невідповідності. У разі не виконання зазначених вимог ТОВ «ВОГ КАРД» скористається своїм правом на оскарження незаконних рішень замовника до Антимонопольного комітету України відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Довідково: згідно з абз. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» термін для надання замовником відповіді на дане звернення становить не більше 5 днів з дня його надходження.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Помилково
Дата скасування: 18.03.2019 19:35
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога стосується ЛОТУ 8

Номер: 255c033c95de437bab41d85df38efc77
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-14-000784-c.c5
Назва: Вимога стосується ЛОТУ 8
Вимога:
ВИМОГА ТОВ «ВОГ КАРД» як учасник відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92 (Євро-5), Бензин А-95 (Євро-5), дизельне паливо (Євро-5)), (18 лотів) - за лотом 8, оголошених на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-02-14-000784-c, користуючись своїм правом відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає від замовника торгів Комунального закладу "Івано-Франківський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" надати інформацію про тендерну пропозицію переможця торгів за лотом 8 - ПП «ОККО КОНТРАКТ» стосовно її «відповідності», як зазначено в протоколі розгляду тендерних пропозицій № 17 від 15.03.2019 р., умовам тендерної документації. На наш погляд, при прийнятті такого рішення, тендерним комітетом замовника було проведено розгляд тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ» не належним чином тобто не враховуючи всіх умов, ним же і встановлених, у тендерній документації. Шляхом простого співставлення документів наданих ПП «ОККО КОНТРАКТ» в складі тендерної пропозиції з умовами тендерної документації, одразу випливають факти їх невідповідності, а саме: • в порушення вимог Додатку 3 Тендерної документації, у складі пропозиції ПП «ОККО Контракт» надано Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі б/н, б/д, не у стверджувальній формі; • в порушення вимог п.3, Додатку 3.1 Тендерної документації учасником не надано у складі пропозиції оригінал довідки, що містить інформацією про власника (емітента) талонів, що пропонуються до постачання; - в порушення вимог п.4, Додатку 3.1 Тендерної документації учасником не надано у складі пропозиції оригінал гарантійного листа від Учасника з підтвердженням того, що: - у разі переходу на талони нового зразку, Замовнику буде здійснено рівноцінний обмін талонів старого зразку, що залишилися у Замовника та не були використані, на талони нового зразку; - талони, що залишились у Замовника після закінчення строку їх дії, будуть замінені Учасником - власником (емітентом) на талони з новим терміном дії, або Учасник подовжить строк їх дії, у тому числі на 2020 рік. Відповідно до п.2, розділу 5 ТД: у складі тендерної пропозиції учасники процедури закупівлі повинні надати довідку(и), що видана(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточного(их) рахунку(ів), який(і) будуть включений(і) до договору за результатами даної закупівлі, видану не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю. В порушення вимоги п.2, розділу 5 ТД, учасником не надано у складі пропозиції довідку(и), що видана(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточного(их) рахунку(ів). Враховуючи викладене ТОВ «ВОГ КАРД» вимагає: 1. Усунути порушення Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом скасування тендерним комітетом замовника своїх рішень про визнання переможцем торгів за лотом 8 - ПП «ОККО КОНТРАКТ» та про направлення йому повідомлення про намір укласти договір; 2. Провести новий розгляд тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ» за лотом 8, у відповідності до законодавства, тобто врахувавши зазначені невідповідності. У разі не виконання зазначених вимог ТОВ «ВОГ КАРД» скористається своїм правом на оскарження незаконних рішень замовника до Антимонопольного комітету України відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Довідково: згідно з абз. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» термін для надання замовником відповіді на дане звернення становить не більше 5 днів з дня його надходження.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Помилково
Дата скасування: 18.03.2019 19:34
Вимога
Є відповідь

Підстава для відхилення

Номер: 192732ac7f09494aa56f1be64f0fd22b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-14-000784-c.a1
Назва: Підстава для відхилення
Вимога:
Доброго дня! Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ", у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції: Ч. 1 Додатку №1, де передбачається вимога щодо надання листа про наявність у користуванні (зберігання палива на АЗС, партнерське обслуговування талонів) або оренді або у власності) не менше ніж до квітня 2020 року розгалуженої мережі автозаправних станцій з цілодобовим режимом роботи по Івано-Франківську та Івано-Франківській області (в містах за місцезнаходженням відділень Е(Ш)МД). В інформації обовʼязково зазначається режим роботи АЗС, назва (бренд) АЗС, місцезнаходження (адреса) АЗС, види палива, правові підстави користування (зберігання, партнерське обслуговування, оренди, володіння тощо) із зазначенням номеру відповідного документу та найменування організації у користуванні (партнер, зберігач, орендодавець, володілець) якої знаходиться мережа АЗС. Однак, керуючись інформаціє, що міститься в складі довідки про матеріальну-технічну базу, партнерському договорі №2/01/2019 від 02.01.2019, в Учасника відсутні АЗС в місті Івано-Франківськ. Це свідчить про невідповідність Учасника вимогам технічного характеру. Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ" .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Наявність мережі АЗС по даному лоту передбачена за місцезнаходженням Коломийської станції Е(Ш)МД, тобто в м. Коломия, а не в м. Івано-Франківську.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Підстава для відхилення

Номер: f0376c3b8c5e45b09636e4e0c4147297
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-14-000784-c.a2
Назва: Підстава для відхилення
Вимога:
Доброго дня! Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ", у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції: Ч. 1 Додатку №1, де передбачається вимога щодо надання листа про наявність у користуванні (зберігання палива на АЗС, партнерське обслуговування талонів) або оренді або у власності) не менше ніж до квітня 2020 року розгалуженої мережі автозаправних станцій з цілодобовим режимом роботи по Івано-Франківську та Івано-Франківській області (в містах за місцезнаходженням відділень Е(Ш)МД). В інформації обовʼязково зазначається режим роботи АЗС, назва (бренд) АЗС, місцезнаходження (адреса) АЗС, види палива, правові підстави користування (зберігання, партнерське обслуговування, оренди, володіння тощо) із зазначенням номеру відповідного документу та найменування організації у користуванні (партнер, зберігач, орендодавець, володілець) якої знаходиться мережа АЗС. Однак, керуючись інформаціє, що міститься в складі довідки про матеріальну-технічну базу, партнерському договорі №2/01/2019 від 02.01.2019, в Учасника відсутні АЗС в місті Івано-Франківськ. Це свідчить про невідповідність Учасника вимогам технічного характеру. Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ" .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Наявність мережі АЗС по даному лоту передбачена за місцезнаходженням Долинського відділення Е(Ш)МД, тобто в м. Долина, а не в м. Івано-Франківську.
Статус вимоги: Відхилено