• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

реактиви

Завершена

2 183 390.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 6.15 UAH
Номер: b0ac94978ab041928355c28c281de094
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-07-24-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.07.2019 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 25.07.2019 10:42 - 16.08.2019 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.07.2019 № 121 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 24.07.2019 № 121 Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-02-15-002760-b 15.02.2019. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України № 922. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 734-46-22, kristina-ivaskevich@meta.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог норми пунктів 1 і 4 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, визначення предмета закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, вибір процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції учасників, повідомлення про намір укласти договір від 12.03.2019, договори закупівлі від 25.03.2019 № 64,65 пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 06.08.2019. За результатами моніторингу встановлено, що учасник ПП «Біола» на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів по Лотах 3,10 у складі тендерної пропозиції надано лист-відгук про співпрацю, оформлений з недотриманням умов, визначених у тендерній документації (пункт 3 Додатку № 2), зокрема, не зазначено вихідний номер та дата видачі документу, даний лист-відгук не містить посади та прізвища особи, яка підписала цей лист. Отже, Замовником на порушення пунктів1 і 4 частини 1 статті 30 Закону не відхилено тендерну пропозицію ПП «Біола», яка не відповідала кваліфікаційним критеріям та тендерній документації. За результатами проведеної із порушенням норм законодавства у сфері закупівель процедури Замовник уклав з переможцем торгів – ПП «Біола» договір про закупівлю від 25.03.2019 №64,65.
Період усунення порушень: 08.08.2019 17:45 - 23.08.2019 00:00
Дата публікації висновку: 08.08.2019 17:45

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до ч. 8 ст. 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" повідомляємо, що нами здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку Західного офісу Держаудитслужби, а саме припинено дію договорів про закупівлю №64 та №65 від 25.03.19р. укладених з ПП "Біола" шляхом їх розірвання за згодою сторін. Також інформуємо, що за даними договорами не проводилися господарські операції з поставки та оплати товару.
Дата публікації звіту: 14.08.2019 13:11

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Порушення усунено повністю, шляхом розірвання договору
Дата публікації: 03.02.2020 17:07

Запити/Пояснення