• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

реактиви

Завершена

2 183 390.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 6.15 UAH
Період оскарження: 15.02.2019 22:30 - 27.02.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог

Номер: 59134dd2db5a47959821c0b1ca7cb2d9
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-15-002760-b.b1
Назва: Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Вимога надання оригіналу авторизаційного листа виробника, яким підверджується можливість поставки предмету закупівлі зі строками придатності та в терміни визначені замовником торгів є такою, що порушує вимоги ст.ст. 3 та 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", оскільки є дискримінаційною, щодо потенційних учасників, які не мають прямих договірних відносин з виробником, проте мають можливість поставки товару відповідно до вимог до предмету закупівлі, і такою, що порушує добросовісну конкуренцію серед учасників. Таким чином, зважаючи на сказане вище просимо змінити згадану вимогу та надати можливість подавати такі гарантійні листи не тільки від виробника товару, а й від дистрибюторів, дилерів чи інших юридичних або фізичних осіб, які займаються продажем і постачанням товару, що є предметом закупівлі. Така правова позиція підтверджується рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівлі № 9702-р/пк-пз від 19.09.2018.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ви вказуєте, що вимога про забезпечення учасником оригіналів листів авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні) про передачу повноважень на продаж (реалізацію), котра зазначена в умовах тендерної документації вище вказаної закупівлі перешкоджає суб’єктам господарювання, що не є виробниками продукції або не мають відповідних договірних відносин із такими виробниками або їх представниками, взяти участь у тендері та звужує ти самим коло потенційних учасників. Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вправі вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Згідно ч. 3 ст. 22 даного Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до неї. Замовник є закладом охорони здоров’я, який надає спеціалізовану медичну допомогу. Також, закупівля реактивів здійснюється з метою недопущення зниження рівня надання медичної допомоги для населення, тож дана закупівля вимагає від Замовника, як розпорядника бюджетних коштів, забезпечення максимальних та безумовних гарантій щодо майбутнього отримання реактивів. Як засвідчує практика, без надання учасниками торгів гарантій виконання майбутніх поставок товарів у формі листів авторизації від виробників чи офіційних дистриб’юторів, ризики невиконання учасниками-переможцями торгів суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими. Вищенаведене підтверджується позиціями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених в рішеннях № 4651-р/пк-пз від 16.05.2018 року та № 4681-р/пк-пз від 17.05.2018 року (додано до листа). Тому, вимога про надання листів авторизації (гарантійних листів) не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість гарантовано поставляти якісні товари, що є предметом зазначеної процедури закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено