• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

М'ясо

Завершена

557 040.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 308.00 UAH
Номер: c5aac8cc57054ccca651e236a6f53910
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-03-18-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.03.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 18.03.2019 15:57 - 11.04.2019 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.03.2019 Одеса № 84 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В. Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 18.03.2019. Начальник О. МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 18.03.2019 № 84 Перелік процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1. UA-2019-02-08-001258-b 08.02.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі». Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І. Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, sgi820921@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу установлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 березня 2019 року. Предметом аналізу були питання дотримання Березівським вищим професійним училищем Одеського національного політехнічного університету (далі – Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення; розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка; укладання та виконання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, тендерна документація замовника, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Сервісгруп ЛТД» (код за ЄДРПОУ 42470093), протокол засідання тендерного комітету від 26.02.2019 № 7, повідомлення про намір укласти договір, договори від 11.03.2019 № 2 та № 9. За результатами аукціону ціна пропозиції ТОВ «Сервісгруп ЛТД» є найнижчою. Відповідно до повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене Замовником 26.02.2019 в електронній системі закупівель, за результатом розгляду тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації Замовника, переможцем торгів по лоту № 1 та лоту № 2 визнано ТОВ «Сервісгруп ЛТД». При цьому, проведеним моніторингом закупівлі встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Сервісгруп ЛТД» такому кваліфікаційному критерію, визначеному статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), як наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: у складі тендерної пропозиції не завантажено довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару (виконання робіт, надання послуг), що є предметом закупівлі, що не відповідає умовам п. 1 Додатку № 1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» до тендерної документації. Крім цього, встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Сервісгруп ЛТД» умовам тендерної документації, а саме: у складі тендерної пропозиції не завантажено інформацію в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності) щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з пунктами 4 та 10 частини 1 статті 17 Закону, що не відповідає умовам п. 3 та п. 8 Додатку № 2 «Документальне підтвердження учасника вимогам ст. 17 Закону» до тендерної документації. Також, у складі тендерної пропозиції не завантажено інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в Додатку 4 до тендерної документації, що не відповідає умовам п. 6 Розділу «Інформація з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації. Таким чином, керуючись вимогами пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону тендерна пропозиція ТОВ «Сервісгруп ЛТД» підлягає відхиленню. Однак, замовник за результатами процедури закупівель на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону визнав переможцем ТОВ «Сервісгруп ЛТД» і уклав з ним договори по лоту № 1 від 11.03.2019 № 2 та по лоту № 2 від 11.03.2019 № 9.
Період усунення порушень: 25.03.2019 11:35 - 11.04.2019 01:00
Дата публікації висновку: 25.03.2019 11:35

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Протокол №8 тендерного комітету від 29.03.2019 р. Додаткова угода від 29.03.2019 р. до договору №9 від 11.03.2019 р. Додаткова угода від 29.03.2019 р. до договору №2 від 11.03.2019 р.
Дата публікації звіту: 29.03.2019 10:52

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договорів.
Дата публікації: 01.04.2019 10:48

Запити/Пояснення