-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
М'ясо
Завершена
557 040.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 308.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 308.00 UAH
Номер:
c5aac8cc57054ccca651e236a6f53910
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-03-18-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.03.2019 00:00
Період моніторингу:
18.03.2019 15:57 - 11.04.2019 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.03.2019 Одеса № 84
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 18.03.2019.
Начальник О. МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 18.03.2019 № 84
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2019-02-08-001258-b 08.02.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі».
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу установлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 березня 2019 року. Предметом аналізу були питання дотримання Березівським вищим професійним училищем Одеського національного політехнічного університету (далі – Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення; розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка; укладання та виконання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, тендерна документація замовника, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Сервісгруп ЛТД» (код за ЄДРПОУ 42470093), протокол засідання тендерного комітету від 26.02.2019 № 7, повідомлення про намір укласти договір, договори від 11.03.2019 № 2 та № 9. За результатами аукціону ціна пропозиції ТОВ «Сервісгруп ЛТД» є найнижчою. Відповідно до повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене Замовником 26.02.2019 в електронній системі закупівель, за результатом розгляду тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації Замовника, переможцем торгів по лоту № 1 та лоту № 2 визнано ТОВ «Сервісгруп ЛТД».
При цьому, проведеним моніторингом закупівлі встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Сервісгруп ЛТД» такому кваліфікаційному критерію, визначеному статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), як наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: у складі тендерної пропозиції не завантажено довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару (виконання робіт, надання послуг), що є предметом закупівлі, що не відповідає умовам п. 1 Додатку № 1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» до тендерної документації.
Крім цього, встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Сервісгруп ЛТД» умовам тендерної документації, а саме: у складі тендерної пропозиції не завантажено інформацію в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності) щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з пунктами 4 та 10 частини 1 статті 17 Закону, що не відповідає умовам п. 3 та п. 8 Додатку № 2 «Документальне підтвердження учасника вимогам ст. 17 Закону» до тендерної документації.
Також, у складі тендерної пропозиції не завантажено інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в Додатку 4 до тендерної документації, що не відповідає умовам п. 6 Розділу «Інформація з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації.
Таким чином, керуючись вимогами пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону тендерна пропозиція ТОВ «Сервісгруп ЛТД» підлягає відхиленню. Однак, замовник за результатами процедури закупівель на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону визнав переможцем ТОВ «Сервісгруп ЛТД» і уклав з ним договори по лоту № 1 від 11.03.2019 № 2 та по лоту № 2 від 11.03.2019 № 9.
Період усунення порушень:
25.03.2019 11:35 - 11.04.2019 01:00
Дата публікації висновку:
25.03.2019 11:35
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Протокол №8 тендерного комітету від 29.03.2019 р.
Додаткова угода від 29.03.2019 р. до договору №9 від 11.03.2019 р.
Додаткова угода від 29.03.2019 р. до договору №2 від 11.03.2019 р.
Дата публікації звіту:
29.03.2019 10:52
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договорів.
Дата публікації:
01.04.2019 10:48
Запити/Пояснення
Номер:
526d66368303495e8dd13a326df8f23b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.03.2019 13:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.03.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Сервісгруп ЛТД» умовам п. 1 Додатку № 1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не завантажено довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару (виконання робіт, надання послуг), що є предметом закупівлі?
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Сервісгруп ЛТД» умовам п. 3 та п. 8 Додатку № 2 «Документальне підтвердження учасника вимогам ст. 17 Закону» до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не завантажено інформацію в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності) щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п. 4 та п. 10 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»?
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Сервісгруп ЛТД» умовам п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не завантажено лист-згоду з проектом договору про закупівлю?
З огляду на вищезазначене та з метою якісного проведення моніторингу закупівлі, виконання наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 18.03.2019 № 84 прошу погодити оприлюднення вказаних вище питань (текст для оприлюднення додається).
Номер:
ebe65b0588c34dc2b943c1a37f31106d
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
22.03.2019 12:50
Опис:
На Ваш запит про надання пояснень від 19.03.2019 р. тендерний комітет Березівського ВПУ ОНПУ повідомляє.
По-перше, учасником ТОВ «СЕРВІСГРУП ЛТД» в наданих кваліфікаційних документах прикріплений договір оренди нежитлового приміщення №01/02 від 01.02.2019 року, в п.1.1. якого прописано про наявність та стан матеріально-технічної бази та обладнання.
По-друге, згідно з частиною третьою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частині першій і другій статті 17, надається у довільній формі. Разом з тим замовник може також самостійно перевірити таку інформацію у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним (Зведених відомостях про рішення органів АМКУ щодо визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів (тендерів), а також щодо можливого подальшого судового розгляду цих рішень, їх перевірки, перегляду органами Антимонопольного комітету України (www.amc.gov.ua в розділі «Діяльність у сфері державних закупівель»)).
По-третє, учасником ТОВ «СЕРВІСГРУП ЛТД» надана тендерна пропозиція у форматі PDF, завірена печаткою та підписом директора, в якій прописані всі необхідні зобов’язання щодо умов договору.
Таким чином, відповідно до частини шостої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатом розгляду та оцінки членами тендерного комітету Березівського ВПУ ОНПУ тендерна пропозиція учасника ТОВ «СЕРВІСГРУП ЛТД» визначена найбільш економічно вигідною, кваліфікаційні документи відповідають тендерній документації і тому прийнято рішення оголосити даного учасника переможцем з подальшим підписанням договору.
Номер:
da178d16a1e24348885e36ca7fc971a4
Назва:
Відповідь на висновок
Дата опублікування:
27.03.2019 16:42
Опис:
На Ваш висновок від 25.03.2019 р. тендерний комітет Березівського ВПУ ОНПУ повідомляє.
ТОВ «СЕРВІСГРУП ЛТД» в кваліфікаційних документах додав скановані та завірені печаткою, підписом директора договори оренди приміщень, а також договір надання послуг автоперевезень вантажу.
В п.1.1. договору оренди нежитлового приміщення №43/2019 від 01.02.2019р. вказано нежитлове приміщення (9,0 кв.м.), що надається в оренду.
В п.1 договору оренди нежитлового приміщення №01/02 від 01.02.2019 р. наведено перелік приміщень та обладнання, наданого в оренду (нежитлове приміщення – 150 кв.м., складських приміщень з холодильним устаткуванням -35 м куб; морозильне устаткування – 40 м куб., приміщення під офіс – 10 кв.м., столи – 3 шт., стільці – 3 шт., комп’ютерне обладнання – 1 ком., принтер – 1 шт.). А в акті приймання-передачі до договору № 01/02 від 01.02.2019 р. підтверджений належний стан обладнання та приміщень.
Розглянувши надані документи учасника ТОВ «СЕРВІСГРУП ЛТД», тендерний комітет визнав наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Також у п.6 розділу тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено надання учасниками інформації, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Тендерний комітет розглянув кваліфікаційні документи учасника ТОВ «СЕРВІСГРУП ЛТД» і визначив.
По-перше, учасником ТОВ «СЕРВІСГРУП ЛТД» у відповідності до Закону «Про основні принципи безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997р. надана сканована декларація виробника № 24 від 02.02.2019р. на готову м’ясну продукцію, в якій під артикулом 37708 наведена інформація про предмет закупівлі (курка домашня напівфабрикат у вакуумній упаковці, яка зберігається при t 0-+6 С з терміном зберігання до 6 діб за ДСТУ 3143:2013).
По-друге, учасником ТОВ «СЕРВІСГРУП ЛТД» у відповідності до Закону «Про основні принципи безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997р. надана сканована декларація виробника №Ф2-0000194 від 01.02 2019 р на якісне посвідчення, в якій наведена інформація про предмет закупівлі (філе яловичини у вакуумній упаковці з терміном зберігання до 15 діб при температурному режимі t 0-1С ТУ 446 38.031-95; яловичина блочна термін зберігання 1 рік поліетиленова упаковка при t -18 С ГОСТУ 46. 019-2002; вирізка яловичини у вакуумній упаковці з терміном зберігання до 15 діб при температурному режимі t -1+1 С ТУ 446 36.38.031-95).
Враховуючи вищевказане, учасником ТОВ «СЕРВІСГРУП ЛТД» була надана інформація, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Голова тендерного комітету Л.Г. Янченко