-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Завершена
1 028 160.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 140.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 140.80 UAH
Номер:
47f5cbe877f3445b97d80b73889fc41b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-04-01-000170
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.04.2019 00:00
Період моніторингу:
01.04.2019 11:19 - 25.04.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.04.2019 № 65
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі»,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-01-29-000342-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 29 січня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Д. ЯКОВЛЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Охоронна фірма Арей-Південь» встановлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами проведеного моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 квітня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік Миколаївської обласної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Замовника згідно з протоколом від 24.01.2019 № 5 (далі – ТД); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція ТОВ «Охоронна фірма Арей-Південь» (код в ЄДРПОУ 42058765); повідомлення про намір укласти договір; договір від 05.03.2019 № 012/03-2019; пояснення від 08.04.2019, отримані через електронну систему закупівель; лист представництва ПрАТ «СК «ВУСО» в м. Миколаєві від 10.04.2019 № 17.
За результатами аналізу тендерної пропозиції ТОВ «Охоронна фірма Арей-Південь» встановлено наступне.
Згідно з частиною 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та додатком 1 до ТД вимогою кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» є наявність в учасника транспорту реагування, що відповідає вимогам частини п’ятої статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність», у кількості не меншій 3-х одиниць, та який знаходиться у користуванні учасника, що підтверджується завіреними у встановленому порядку копіями технічних паспортів на транспортні засоби та/або договорів.
Учасник ТОВ «Охоронна фірма Арей-Південь» в складі тендерної пропозиції у файлі «Договір оренди транспортного засобу.pdf» надав фотокопії трьох свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (далі – свідоцтва про реєстрацію ТЗ), а саме: СХІ 169228 на CHEVROLET LACETTI реєстраційний номер ВЕ9596СЕ, власником якого є Мазур Анастасія Сергіївна, СХМ 528998 на VOLKSWAGEN TRANSPORTER реєстраційний номер ВЕ7672ВТ, власником якого є Артеменко Олександр Олександрович, СХІ 185082 на BMW 318I реєстраційний номер ВЕ3469СВ, власником якого є Романюк Владислав Сергійович.
Отже, відповідно до наданих свідоцтв про реєстрацію ТЗ учасник ТОВ «Охоронна фірма Арей-Південь» не є власником вищезазначених транспортних засобів.
Також, у файлі «Договір оренди транспортного засобу.pdf» учасник ТОВ «Охоронна фірма Арей-Південь» надав фотокопії трьох договорів оренди, а саме:
- договору від 01.02.2019 без номера, укладеного з орендодавцем Мазур Анастасією Сергіївною щодо оренди транспортного засобу CHEVROLET LACETTI реєстраційний номер ВЕ9596СЕ;
- договору від 01.02.2019 без номера, укладеного з орендодавцем Артеменко Олександром Олександровичем щодо оренди транспортного засобу VOLKSWAGEN TRANSPORTER реєстраційний номер ВЕ7672ВТ;
- договору від 01.02.2019 без номера, укладеного з орендодавцем Романюком Владиславом Сергійовичем щодо оренди транспортного засобу BMW 318I реєстраційний номер ВЕ3469СВ.
При цьому, зазначені договори на порушення частини другої статті 799 Цивільного кодексу України нотаріально не посвідчені та, як наслідок, згідно положень частини першої статті 220 Цивільного кодексу України є нікчемними.
Зважаючи, що в складі тендерної пропозиції учасником на підставі частини 8 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД не надано додаткових документів, що підтверджують визнання судом дійсність вищезазначених договорів, та документів, що підтверджують відповідність вказаних транспортних засобів вимогам частини п’ятої статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність», учасник ТОВ «Охоронна фірма Арей-Південь» не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази».
Таким чином, Замовник на порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Охоронна фірма Арей-Південь» у зв’язку з невідповідністю учасника встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази».
Крім того, відповідно до частини 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та додатку 1 до ТД на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасники мають надати копії медичної довідки про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів (які повинні бути дійсними на момент розкриття тендерних пропозицій) працівників учасника, які будуть залучені для виконання умов Замовника безпосередньо на об’єкті охорони.
Згідно з довідкою від 05.02.2019 № 20-02-2019, наданої учасником ТОВ «Охоронна фірма Арей-Південь» в складі тендерної пропозиції у файлі «Довідка працівників кваліфікації.pdf», для виконання умов Замовника безпосередньо на об’єкті охорони учасником буде залучено шість працівників, у тому числі Румянцева Олександра Сергійовича. При цьому, учасник в складі тендерної пропозиції не надав копію медичної довідки про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів Румянцевим Олександром Сергійовичем, що дійсна станом на момент розкриття тендерних пропозицій – 15.02.2019, чим порушено умови додатку 1 до тендерної документації.
Також відповідно до пункту 15 додатку 2 до ТД учасники мають надати інформацію про «дотримання вимог з охорони навколишнього середовища при наданні послуг, визначити необхідність застосування заходів із захисту довкілля».
При цьому, учасник ТОВ «Охоронна фірма Арей-Південь» в складі тендерної пропозиції не надав інформацію про дотримання вимог з охорони навколишнього середовища при наданні послуг, визначення необхідності застосування заходів із захисту довкілля, чим порушено умови пункту 15 додатку 2 до тендерної документації.
Таким чином, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Охоронна фірма Арей-Південь», як таку, що не відповідала умовам тендерної документації, та уклав з ним договір від 05.03.2019 № 012/03-2019 на загальну суму 994818,24 гривні.
Період усунення порушень:
17.04.2019 12:01 - 03.05.2019 00:00
Дата публікації висновку:
17.04.2019 12:01
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
В рамках оголошення «Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку»
Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-01-29-000342-c
Інформація про усунення порушень, виявлених під час моніторингу.
1. Замовник Миколаївська обласна рада зазначає, що предметом укладеного між обласною радою (далі – Замовник) та ТОВ «Охоронна фірма Арей –Південь» (далі – Виконавець) договору від 05.03.2019 № 12/03-2019 (далі – договір) є послуги з охорони адміністративної будівлі Миколаївської обласної ради, а також прилеглих і внутрішніх прибудинкових територій та розташованих на них споруд і майна. Замовником відповідно до визначеної частиною першою статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) методикою оцінки, зазначеної Замовником у розділі 5 Тендерної документації, також з метою запобігання втрат бюджету при визначенні переможця закупівлі «Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку» застосовано єдиний критерій оцінки тендерних пропозицій учасників: ціна пропозиції – 100%. Відповідно до умов договору охорона здійснюється цілодобово, двома охоронцями згідно з дислокацією шляхом виставлення посту охорони. Послуги надаються відповідно до умов договору якісно та вчасно.
1.1. Транспортні засоби охорони використовуються за умовами договору за викликом у окремих випадках. Скан копії техпаспортів, нотаріально посвідчених договорів та актів приймання-передачі на транспортні засоби, що використовуються Виконавцем для надання послуг за договором, додаються.
1.2. Трудові відносини з працівниками та загальна кількість охоронців, що задіяні у виконанні договору, є внутрішньою компетенцією юридичної особи Виконавця. Листом від 22.04.2019 № 48/04/19 Виконавець повідомив Замовника про заміну охоронця Румянцева Олександра Сергійовича на охоронця Левчука Олега Валентиновича. Скан копії відповідних сертифікату про проходження профілактичного наркологичного огляду від 20.02.2019 серії 12ЯЯУ № 9093781978, медичної довідки про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів від 20.02.2019 серії 12ЯЯУ № 3933272244, сторінок трудової книжки, свідоцтва про освіту, наказу про призначення на посаду охоронця від 05.03.2019 № 4/5, посвідчення №8, виданого 06.03.2019, додаються.
1.3. Виконавець листом від 18.04.2019 № 45/04/19 (додається) повідомив Замовника, що при наданні ним охоронних послуг будуть передбачені та застосовані в межах його компетенції та повноважень усі необхідні заходи із захисту довкілля.
2. Відповідно до статті 525 Цивільного Кодексу України (далі – ЦКУ) одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Пунктом 6.3.1. договору визначено, що Замовник має право достроково в односторонньому порядку розірвати договір у разі невиконання або неналежного виконання Виконавцем визначених цим договором зобов’язань. Враховуючи, що Виконавець якісно та сумлінно виконує свої обов’язки за договором, також на підставі частини першої статті 651 ЦКУ: зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом; - Замовник звернувся до Виконавця з пропозицією достроково припинити дію договору від 05.03.2019 № 012/03-2019 за взаємною згодою сторін. Скан копія листа від 24.04.2019 № 322-18/05-19 додається.
Дата публікації звіту:
24.04.2019 16:54
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Не усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Ні
Опис:
-
Дата публікації:
06.05.2019 15:08
Запити/Пояснення
Номер:
d294b1900fbb433ca86913f75416320e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.04.2019 16:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.04.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг за предметом «ДК 021:2015: 75240000-0 – Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Відповідно до додатку 1 до тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету Миколаївської обласної ради (далі – Замовник) згідно з протоколом від 24.01.2019 № 5 (далі – ТД), на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасники мають надати копії «посвідчень, в яких зазначаються посада, прізвище, ім’я, по батькові працівника, фотокартка особи, якій видано посвідчення».
Учасник ТОВ «Охоронна фірма Арей-Південь» в складі тендерної пропозиції у файлі «Посвідчення.pdf» надав 6 фотокопій посвідчень, в яких не зазначена посада осіб, яким видано посвідчення.
У зв’язку з вищенаведеним пропонуємо пояснити, яким чином відсутність інформації щодо посади в наданих посвідченнях узгоджується з умовами ТД?
2. Відповідно до додатку 1 до ТД на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасники мають підтвердити наявність «транспорту реагування, що відповідає вимогам частини 5 статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність», у кількості не меншій 3-х одиниць, який знаходиться у користуванні Учасника», що підтверджується завіреними у встановленому порядку копіями технічних паспортів на транспортні засоби та/або договорів.
Учасник ТОВ «Охоронна фірма Арей-Південь» в складі тендерної пропозиції у файлі «Договір оренди транспортного засобу.pdf» надав фотокопії трьох свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, а саме: СХІ 169228 на CHEVROLET LACETTI реєстраційний номер ВЕ9596СЕ, власником якого є Мазур Анастасія Сергіївна, СХМ 528998 на VOLKSWAGEN TRANSPORTER реєстраційний номер ВЕ7672ВТ, власником якого є Артеменко Олександр Олександрович, СХІ 185082 на BMW 318I реєстраційний номер ВЕ3469СВ, власником якого є Романюк Владислав Сергійович.
У зв’язку з вищенаведеним пропонуємо пояснити, яким чином надані свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів підтверджують відповідність учасника ТОВ «Охоронна фірма Арей-Південь» кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» в частині наявності у учасника трьох одиниць транспорту реагування, що відповідає вимогам частини п’ятої статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність»?
3. Відповідно до додатку 1 до ТД на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасники мають надати «копії медичної довідки про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів (які повинні бути дійсними на момент розкриття тендерних пропозицій) працівників Учасника, які будуть залучені для виконання умов Замовника безпосередньо на об’єкті охорони».
Учасник ТОВ «Охоронна фірма Арей-Південь» в складі тендерної пропозиції у файлі «Сертифікати Нарк Психіатр.pdf» надав фотокопію медичної довідки про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів Румянцевим Олександром Сергійовичем, яка дійсна до 13.11.2018.
У зв’язку з вищенаведеним пропонуємо пояснити, як зазначена медична довідка працівника Румянцева Олександра Сергійовича, яка не є дійсною на момент розкриття тендерних пропозицій, узгоджується з умовами ТД?
4. Відповідно до пунктів 5 та 6 додатку 2 до ТД учасники мають надати копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копію витягу з реєстру платників ПДВ (при наявності) та копію Свідоцтва про право сплати єдиного податку суб’єктом малого підприємництва-юридичною особою (при наявності).
Поряд з тим, в пункті 8.2 частини 8 «Інша інформація» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД зазначено, що «у разі, якщо тендерною документацією вимагається надання документів, що не передбачені в діяльності Учасника, він надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на нормативні документи, що його підтверджують».
У зв’язку з вищенаведеним пропонуємо пояснити, в яких файлах, завантажених учасником ТОВ «Охоронна фірма Арей-Південь» в складі тендерної пропозиції надано документи, передбачені пунктами 5 та 6 додатку 2 до ТД та пунктом 8.2 частини 8 «Інша інформація» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД?
5. Відповідно до пункту 14 додатку 2 до ТД учасники мають надати копію «договору добровільного страхування цивільної відповідальності (фінансових ризиків) чинного (діючого) на дату розкриття пропозицій конкурсних торгів».
Статтею 16 Закону України «Про страхування» визначено основні вимоги до договорів страхування. Зокрема, договір страхування повинен містити строк дії договору.
Учасник ТОВ «Охоронна фірма Арей-Південь» в складі тендерної пропозиції у файлі «Договорів страхування.pdf» надав фотокопію договору добровільного страхування відповідальності від 13.02.2019 № 6764125-05-15-01, який не містить інформації щодо строку його дії.
Крім того, частиною четвертою статті 18 Закону України «Про страхування» визначено, що договір страхування набирає чинності з моменту внесення першого страхового платежу.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, учасник ТОВ «Охоронна фірма Арей-Південь» в складі тендерної пропозиції не надав документ, що підтверджує оплату страхового платежу за договором.
У зв’язку з вищенаведеним пропонуємо пояснити, яким чином тендерним комітетом Замовника встановлено, що договір добровільного страхування відповідальності від 13.02.2019 № 6764125-05-15-01 є діючим на дату розкриття тендерних пропозицій?
6. Відповідно до пункту 15 додатку 2 до ТД учасники мають надати інформацію про «дотримання вимог з охорони навколишнього середовища при наданні послуг, визначити необхідність застосування заходів із захисту довкілля».
У зв’язку з вищенаведеним пропонуємо пояснити, в яких файлах, завантажених учасником ТОВ «Охоронна фірма Арей-Південь» в складі тендерної пропозиції (з зазначенням номера аркушу та абзацу), надано інформацію про «дотримання вимог з охорони навколишнього середовища при наданні послуг, визначити необхідність застосування заходів із захисту довкілля»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
d0b4bcdee76a4fcfadd33bbfa79cfb92
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби у межах проведення моніторингу
Дата опублікування:
08.04.2019 16:47
Опис:
В рамках оголошення «Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку»
Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-01-29-000342-c
08.04.2019: ПОЯСНЕННЯ на запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу.
На ваш запит від 03.04.2019 року повідомляємо таке:
У Тендерній документації закупівлі з додатками далі (ТД) пунктом 1.4 визначено, що «під формальними (несуттєвими) розумітимуться помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на суть змісту пропозиції, а саме: описки, орфографічні та граматичні помилки, незначні текстуальні помилки, допущені Учасником, або помилково вказана інформація з певних питань, відповідність якої можна встановити з інших документів пропозиції учасника.
Приклади:
- граматичні помилки та орфографічні помилки у документах, що підготовлені безпосередньо Учасником та надані у складі тендерної пропозиції (помилки у правописі, у розділових знаках тощо, які не впливають на зміст тендерної пропозиції).
- недотримання форми документа, що встановлена тендерною документацією, у разі, якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації (наприклад: замість вимоги надати Довідку в табличній формі учасник надав лист в довільній формі);
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, надання якої передбачено вимогами тендерної документації, у разі, якщо така інформація в повній мірі відображена у складі іншого документа тендерної пропозиції;
- надання в складі тендерної пропозиції документів, що містять інформацію або складені не у відповідності до вимог тендерної документації у разі, якщо такі документи не вимагались умовами тендерної документації (наприклад: сертифікат відповідності, ліцензія, патент тощо, який не вимагався документацією, з закінченим строком дії або з іншими недоліками).»
Учасником у складі тендерної документації надано лист-згоду від 05.02.2019 № 3 / 4 на виправлення формальних помилок, виявлених у поданій тендерній пропозиції під час проведення її оцінки.
1.На підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасники мали надати копії «посвідчень, в яких зазначаються посада, прізвище, ім’я, по батькові працівника, фотокартка особи, якій видано посвідчення». Учасник ТОВ «Охоронна фірма Арей-Південь» у складі тендерної пропозиції у файлі «Посвідчення.pdf» надав 6 фотокопій посвідчень.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про особовий склад працівників Виконавця, задіяних у виконанні Договору, від 05.02.2019 № 31-02-2019, у якій зазначено ПІБ кожного працівника, посада, № виданого посвідчення тощо, також надано трудові договори №№1-6, укладені з усіма працівниками, посвідчення яких надані у складі тендерної пропозиції, а саме: Бобчинець В.І., Румянцев О.С., Амуров Е.Р., Фітіщенко О.В., Рубльовський М.С., Синьогуб І.В. Пунктом 2.1. кожного трудового договору визначено: «2.1. Працівник приймається на роботу на посаду охоронця». Таким чином, відсутня інформація щодо посади працівника у посвідченнях учасника ТОВ «Охоронна фірма «АРЕЙ-ПІВДЕНЬ» відображена у складі інших документів тендерної пропозиції, а саме у довідці про особовий склад працівників Виконавця, задіяних у виконанні Договору, та трудових договорах, отже підпадає під визначення формальної (несуттєвої) помилки і у зв’язку з цим не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
2. Згідно Додатку 1 тендерної документації «1. Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації», учасники повинні підтвердити «наявність у Учасника не менше 3 груп реагування в м. Миколаєві та можливість їх виклику для запобігання правопорушенням або затриманням правопорушників, також транспорту реагування, що відповідає вимогам частини 5 статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність», у кількості не меншій 3-х одиниць, та який знаходиться у користуванні Учасника (підтверджується завіреними у встановленому порядку копіями технічних паспортів на транспортні засоби та/ або договорів)».
На підтвердження відповідності вимогам Замовника Учасником ТОВ «Охоронна фірма Арей-Південь» надано довідку від 05.02.2019 № 3-02-2019 про наявність у Учасника 3 груп реагування в м. Миколаєві та можливість їх виклику для запобігання правопорушенням або затриманням правопорушників, також транспорту реагування, що відповідає вимогам Закону України «Про охоронну діяльність» у кількості не меншій 3-х одиниць, та який знаходиться у користуванні Учасника.
3. Пунктом 4 «Переліку медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), що можуть становити безпосередню небезпеку для особи, яка провадить цю діяльність, або оточуючих», затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 27.09.2000 р. № 1465 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 10.10.2012 р. № 924) (далі – Постанова 1465), визначено, що «працівники, які для виконання своїх професійних завдань і обов’язків повинні мати дозвіл на право придбання, зберігання, носіння, перевезення і використання зброї, спеціальних засобів індивідуального захисту та активної оборони, боєприпасів, вибухових речовин і матеріалів» повинні проходити обов’язковий попередній та періодичний психіатричний огляд один раз на три роки. Дата видачі медичної довідки 10ААІ 792466 Румянцеву Олександру Сергійовичу 14.11.2017 року. Відповідно до вимог Постанови 1465 дата наступного психіатричного огляду для виконання їм професійних обов’язків має бути не пізніше 14.11.2020 року.
4. Відповідно до пунктів 5 та 6 додатку 2 до ТД учасники мають надати копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копію витягу з реєстру платників ПДВ (при наявності) та копію Свідоцтва про право сплати єдиного податку суб’єктом малого підприємництва-юридичною особою (при наявності). Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку від 05.02.2019 № 13-02-2019 Загальні відомості про учасника. Пунктом 8 цієї довідки визначено, що учасник не є платником ПДВ.
Державною фіскальною службою України забезпечено функціонування у режимі реального часу електронних сервісів «Дані про взяття на облік платників», «Дані реєстру платників ПДВ», «Реєстр платників єдиного податку», «Інформація про РРО» та «Інформація про книги ОРО», «Реєстр страхувальників», «Дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального», «Реєстр осіб, які здійснюють операції з товарами». Інформацію з цих реєстрів вільно і безперешкодно можливо отримати в режимі «Інформація з реєстрів» відкритої частини електронного сервісу «Електронний кабінет платника», а також у вкладці «Інформація з реєстрів» у меню електронних сервісів на головній сторінці веб-порталу ДФС. Замовником було перевірено за даними відкритих реєстрів «Дані реєстру платників ПДВ» та «Реєстр платників єдиного податку» учасника ТОВ «Охоронна фірма Арей-Південь», ЄДРПОУ 42058765. За даними перевірки встановлено, що у реєстрах «Дані реєстру платників ПДВ» та «Реєстр платників єдиного податку» інформація про ТОВ «Охоронна фірма Арей-Південь», ЄДРПОУ 42058765, відсутня. Згідно з частиною 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». Також згідно з абзацом другим частини четвертої статті 16 Закону «відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником».
5. Відповідно до пункту 14 додатка 2 ТД учасники мають надати копію договору добровільного страхування цивільної відповідальності (фінансових ризиків) чинного (діючого) на дату розкриття пропозицій конкурсних торгів (об’єктом страхування є майнові інтереси Охоронного підприємства - Учасника, пов’язані з його відповідальністю по відшкодуванню збитку, заподіяного майну підприємств (осіб), що є споживачами охоронних послуг Учасника). Учасником ТОВ «Охоронна фірма Арей-Південь» в складі тендерної пропозиції надано фотокопію договору добровільного страхування відповідальності від 13.02.2019 № 6764125-05-15-01. За юридичною ознакою моменту укладення договір страхування загалом є реальним договором. Правовстановлювальним фактом, з настанням якого виникають цивільні правовідносини за цим договором, зазвичай є внесення страхувальником першого страхового платежу. Форма внесення грошових коштів, які становлять плату за послугу із страхування, Законом "Про страхування" не встановлена і визначається правилами страхування або договором. Замовник у складі тендерної документації не вимагав від учасників надання платіжних документів, які б підтверджували здійснення страхових платежів за договором. Разом з тим згідно з частиною 7 статті 28 Закону «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції». За інформацією, отриманою від Страхової компанії «ВУСО», з якою учасником 13.02.2019 року укладено договір добровільного страхування відповідальності № 6764125-05-15-01 (далі – Договір страхування), встановлено, що страховий платіж в сумі 500,00 грн за Договором страхування було дійсно сплачено учасником 13.02.2019 року на поточний рахунок страхової компанії 26506010825003 в АТ «Альфа-Банк». Договір укладено на період з 13.02.2019 по 12.02.2020 року включно. Отже, Замовник не має повноважень щодо визнання нечинним такого договору та відхилення пропозиції учасника на підставі відсутності у складі тендерної пропозиції документів, вимога щодо надання яких відсутня у складі тендерної документації.
6. Частиною 6 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено інформацію та документи, які учасникам необхідно надати на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до додатків 4, 5 тендерної документації.
Відповідно до пункту 15 Додатка 2 до ТД учасники мають надати «інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з Додатком 4 до Тендерної документації, у тому числі підтвердження якості, дотримання вимог з охорони навколишнього середовища при наданні послуг, визначити необхідність застосування заходів із захисту довкілля.» Згідно Додатку 2 тендерної документації, п.15 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з Додатком 4 до Тендерної документації», ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА АРЕЙ - ПІВДЕНЬ" надано інформацію про відповідність технічним вимогам Замовника щодо надання послуг з охорони адміністративної будівлі Миколаївської обласної ради, а також прилеглих і внутрішніх прибудинкових територій та розташованих на них споруд і майна. Суттєвих невідповідностей такої інформації, що могли б вплинути на визначення результатів проведення процедури закупівлі та якість надання таких послуг, не встановлено. Також Учасником надано гарантійний лист від 05.02.2019 № 11-02-2019 щодо надання безумовної згоди на разі визначення його переможцем, укласти договір в редакції Замовника та забезпечити Замовнику надання послуг відповідної якості та в установлені терміни. Пунктом 2.1. Розділу ІІ «Якість послуг» визначено, що «Виконавець повинен надати Замовнику передбачені цим Договором послуги, якість яких відповідає умовам чинного законодавства України, зокрема, в галузі надання охоронних послуг».
Номер:
0db627ac21bf4972a0f3c20ff7cffbbd
Назва:
Роз'яснення щодо висновку
Дата опублікування:
22.04.2019 15:58
Опис:
В рамках оголошення «Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку»
Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-01-29-000342-c
22.04.2019: Звернення до Державної аудиторської служби України щодо роз’яснення змісту висновку проведеного моніторингу та зобов’язань Замовника Миколаївської обласної ради, визначених у висновку.
Висновком від 17.04.2019 за результатами проведеного моніторингу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області (далі – ДАСУ) зобов’язує Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених під час здійснення моніторингу порушень.
На підставі частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) просимо надати роз’яснення, чи будуть вважатися ДАСУ необхідними та/ або достатніми заходами щодо усунення порушень такі дії Замовника:
1) Завантаження до електронної системи закупівель відповідних доопрацьованих документів, визначених пунктом 1 частини ІІ «Констатуюча частина» Висновку про результати моніторингу закупівлі.
2) Вжиття заходів щодо дострокового припинення договору від 05.03.2019 № 012/03-2019.
Також просимо подовжити строк, визначений пунктом 3 частини ІІ «Констатуюча частина» Висновку про результати моніторингу закупівлі, на строк, необхідний для отримання роз’яснень, та повідомити Замовника через електронну систему про прийняте рішення щодо подовження строку.
Номер:
d92da35491ad4b0ca5f90fc32b963784
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
23.04.2019 17:39
Опис:
Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області на звернення за роз’ясненням щодо висновку повідомляє наступне.
1. Відповідно до частини першої статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Також виходячи із змісту статті 25 Закону учасник має право подати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або її відкликати лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
2. Дострокове розірвання договору від 05.03.2019 № 012/03-2019, укладеного з ТОВ «Охоронна фірма Арей-Південь», є заходом щодо усунення порушень, встановлених моніторингом.
Крім того, повідомляємо, що строк для оприлюднення через електронну систему закупівель інформації та/або документів, що свідчать про усунення порушень, викладених у висновку, або аргументованих заперечень до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень визначений абзацом другим частини восьмої статті 7-1 Закону та складає п’ять робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку.