• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

Завершена

1 028 160.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 140.80 UAH
Номер: 47f5cbe877f3445b97d80b73889fc41b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-04-01-000170
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.04.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 01.04.2019 11:19 - 25.04.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 01.04.2019 № 65 Миколаїв Про початок моніторингу закупівлі Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі», НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-01-29-000342-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 29 січня 2019 року. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу. Начальник Д. ЯКОВЛЄВ
Адреса: Ukraine, Миколаївська, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.), +38 (0 73) 059-37-47, aleksandrshulga.dasy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Охоронна фірма Арей-Південь» встановлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами проведеного моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 квітня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік Миколаївської обласної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Замовника згідно з протоколом від 24.01.2019 № 5 (далі – ТД); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція ТОВ «Охоронна фірма Арей-Південь» (код в ЄДРПОУ 42058765); повідомлення про намір укласти договір; договір від 05.03.2019 № 012/03-2019; пояснення від 08.04.2019, отримані через електронну систему закупівель; лист представництва ПрАТ «СК «ВУСО» в м. Миколаєві від 10.04.2019 № 17. За результатами аналізу тендерної пропозиції ТОВ «Охоронна фірма Арей-Південь» встановлено наступне. Згідно з частиною 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та додатком 1 до ТД вимогою кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» є наявність в учасника транспорту реагування, що відповідає вимогам частини п’ятої статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність», у кількості не меншій 3-х одиниць, та який знаходиться у користуванні учасника, що підтверджується завіреними у встановленому порядку копіями технічних паспортів на транспортні засоби та/або договорів. Учасник ТОВ «Охоронна фірма Арей-Південь» в складі тендерної пропозиції у файлі «Договір оренди транспортного засобу.pdf» надав фотокопії трьох свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (далі – свідоцтва про реєстрацію ТЗ), а саме: СХІ 169228 на CHEVROLET LACETTI реєстраційний номер ВЕ9596СЕ, власником якого є Мазур Анастасія Сергіївна, СХМ 528998 на VOLKSWAGEN TRANSPORTER реєстраційний номер ВЕ7672ВТ, власником якого є Артеменко Олександр Олександрович, СХІ 185082 на BMW 318I реєстраційний номер ВЕ3469СВ, власником якого є Романюк Владислав Сергійович. Отже, відповідно до наданих свідоцтв про реєстрацію ТЗ учасник ТОВ «Охоронна фірма Арей-Південь» не є власником вищезазначених транспортних засобів. Також, у файлі «Договір оренди транспортного засобу.pdf» учасник ТОВ «Охоронна фірма Арей-Південь» надав фотокопії трьох договорів оренди, а саме: - договору від 01.02.2019 без номера, укладеного з орендодавцем Мазур Анастасією Сергіївною щодо оренди транспортного засобу CHEVROLET LACETTI реєстраційний номер ВЕ9596СЕ; - договору від 01.02.2019 без номера, укладеного з орендодавцем Артеменко Олександром Олександровичем щодо оренди транспортного засобу VOLKSWAGEN TRANSPORTER реєстраційний номер ВЕ7672ВТ; - договору від 01.02.2019 без номера, укладеного з орендодавцем Романюком Владиславом Сергійовичем щодо оренди транспортного засобу BMW 318I реєстраційний номер ВЕ3469СВ. При цьому, зазначені договори на порушення частини другої статті 799 Цивільного кодексу України нотаріально не посвідчені та, як наслідок, згідно положень частини першої статті 220 Цивільного кодексу України є нікчемними. Зважаючи, що в складі тендерної пропозиції учасником на підставі частини 8 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД не надано додаткових документів, що підтверджують визнання судом дійсність вищезазначених договорів, та документів, що підтверджують відповідність вказаних транспортних засобів вимогам частини п’ятої статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність», учасник ТОВ «Охоронна фірма Арей-Південь» не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Таким чином, Замовник на порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Охоронна фірма Арей-Південь» у зв’язку з невідповідністю учасника встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Крім того, відповідно до частини 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та додатку 1 до ТД на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасники мають надати копії медичної довідки про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів (які повинні бути дійсними на момент розкриття тендерних пропозицій) працівників учасника, які будуть залучені для виконання умов Замовника безпосередньо на об’єкті охорони. Згідно з довідкою від 05.02.2019 № 20-02-2019, наданої учасником ТОВ «Охоронна фірма Арей-Південь» в складі тендерної пропозиції у файлі «Довідка працівників кваліфікації.pdf», для виконання умов Замовника безпосередньо на об’єкті охорони учасником буде залучено шість працівників, у тому числі Румянцева Олександра Сергійовича. При цьому, учасник в складі тендерної пропозиції не надав копію медичної довідки про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів Румянцевим Олександром Сергійовичем, що дійсна станом на момент розкриття тендерних пропозицій – 15.02.2019, чим порушено умови додатку 1 до тендерної документації. Також відповідно до пункту 15 додатку 2 до ТД учасники мають надати інформацію про «дотримання вимог з охорони навколишнього середовища при наданні послуг, визначити необхідність застосування заходів із захисту довкілля». При цьому, учасник ТОВ «Охоронна фірма Арей-Південь» в складі тендерної пропозиції не надав інформацію про дотримання вимог з охорони навколишнього середовища при наданні послуг, визначення необхідності застосування заходів із захисту довкілля, чим порушено умови пункту 15 додатку 2 до тендерної документації. Таким чином, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Охоронна фірма Арей-Південь», як таку, що не відповідала умовам тендерної документації, та уклав з ним договір від 05.03.2019 № 012/03-2019 на загальну суму 994818,24 гривні.
Період усунення порушень: 17.04.2019 12:01 - 03.05.2019 00:00
Дата публікації висновку: 17.04.2019 12:01

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: В рамках оголошення «Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку» Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-01-29-000342-c Інформація про усунення порушень, виявлених під час моніторингу. 1. Замовник Миколаївська обласна рада зазначає, що предметом укладеного між обласною радою (далі – Замовник) та ТОВ «Охоронна фірма Арей –Південь» (далі – Виконавець) договору від 05.03.2019 № 12/03-2019 (далі – договір) є послуги з охорони адміністративної будівлі Миколаївської обласної ради, а також прилеглих і внутрішніх прибудинкових територій та розташованих на них споруд і майна. Замовником відповідно до визначеної частиною першою статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) методикою оцінки, зазначеної Замовником у розділі 5 Тендерної документації, також з метою запобігання втрат бюджету при визначенні переможця закупівлі «Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку» застосовано єдиний критерій оцінки тендерних пропозицій учасників: ціна пропозиції – 100%. Відповідно до умов договору охорона здійснюється цілодобово, двома охоронцями згідно з дислокацією шляхом виставлення посту охорони. Послуги надаються відповідно до умов договору якісно та вчасно. 1.1. Транспортні засоби охорони використовуються за умовами договору за викликом у окремих випадках. Скан копії техпаспортів, нотаріально посвідчених договорів та актів приймання-передачі на транспортні засоби, що використовуються Виконавцем для надання послуг за договором, додаються. 1.2. Трудові відносини з працівниками та загальна кількість охоронців, що задіяні у виконанні договору, є внутрішньою компетенцією юридичної особи Виконавця. Листом від 22.04.2019 № 48/04/19 Виконавець повідомив Замовника про заміну охоронця Румянцева Олександра Сергійовича на охоронця Левчука Олега Валентиновича. Скан копії відповідних сертифікату про проходження профілактичного наркологичного огляду від 20.02.2019 серії 12ЯЯУ № 9093781978, медичної довідки про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів від 20.02.2019 серії 12ЯЯУ № 3933272244, сторінок трудової книжки, свідоцтва про освіту, наказу про призначення на посаду охоронця від 05.03.2019 № 4/5, посвідчення №8, виданого 06.03.2019, додаються. 1.3. Виконавець листом від 18.04.2019 № 45/04/19 (додається) повідомив Замовника, що при наданні ним охоронних послуг будуть передбачені та застосовані в межах його компетенції та повноважень усі необхідні заходи із захисту довкілля. 2. Відповідно до статті 525 Цивільного Кодексу України (далі – ЦКУ) одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Пунктом 6.3.1. договору визначено, що Замовник має право достроково в односторонньому порядку розірвати договір у разі невиконання або неналежного виконання Виконавцем визначених цим договором зобов’язань. Враховуючи, що Виконавець якісно та сумлінно виконує свої обов’язки за договором, також на підставі частини першої статті 651 ЦКУ: зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом; - Замовник звернувся до Виконавця з пропозицією достроково припинити дію договору від 05.03.2019 № 012/03-2019 за взаємною згодою сторін. Скан копія листа від 24.04.2019 № 322-18/05-19 додається.
Дата публікації звіту: 24.04.2019 16:54

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Не усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Ні
Опис: -
Дата публікації: 06.05.2019 15:08

Запити/Пояснення