• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О041010 Вільне – Гвардійське – /М-18/ км 0+000 – км 0+900; км 1+000 – км 20+940 Новомосковського району Дніпропетровської області

Завершена

262 873 490.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 314 367.45 UAH
Номер: e8770cebbe7f4371b8b6769d5dc2af35
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-06-03-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.05.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 03.06.2019 12:12 - 25.06.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 31.05.2019 №104 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник О. ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 31.05.2019№ 104 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг UA-2018-11-20-000800-с 20.11.2018 Департамент житлово-комунального господарства та капітального будівництва Дніпропетровської ОДА інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, novobranec1204@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення норм статті 27 Закону про закупівлі, як наслідок, недотримано вимоги частини 1 статті 31 Закону про закупівлі в частині не відміни замовником торгів через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Слід зазначити, що порушення, викладені у висновку, рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1132-р/пк-пз від 01.02.2019 – не розглядалися. Крім того, під час проведення моніторингу питання, що розглядалися Постійно діючою адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель моніторингом охоплені не були. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону про закупівлі – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7¹ Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 07 червня 2019 року. Під час моніторингу проаналізовано: визначення предмета закупівлі, оголошення про проведення процедури закупівлі, річний план закупівель на 2019 рік, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій від 08.01.2019, тендерна пропозиція ТОВ «Будінвест Інжиніринг», пояснення замовника, отримані 06.07.2019 через електронну систему закупівель. Згідно з частиною 1 статті 27 Закону про закупівлі у разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Відповідно до інформації про закупівлю кінцевий термін подання тендерних пропозицій 02.01.2019 о 18:00, аукціон призначено на 11.02.2019 на 13:47. Під час проведення моніторингу встановлено, що файл 10 «розрахунок вартості робіт» з зазначенням вартості робіт у сумі 262 826 593,13 грн та файл 11 «календарний графік, pdf» визначеного переможця ТОВ «Будінвест Інжиніринг» з зазначенням вартості робіт у сумі 218 454 326,13 грн було розкрито на етапі прекваліфікації, 02.01.2019 о 18-00 год.00 хв, що не відповідає вимогам частини 1 статті 27 Закону. Інформацію щодо розкриття вищевказаних файлів підтверджує лист Державного підприємства «ПРОЗОРРО» від 18.03.2019 №206/980/10. Згідно статті 844 Цивільного Кодексу України ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Відповідно до пункту 3 Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 кошторис – зведені витрати, зведені кошторисні розрахунки, об'єктні та локальні кошторисні розрахунки, об'єктні та локальні кошториси, кошториси на окремі види робіт, кошториси на проектні та пошукові роботи, інші розрахунки витрат на будівництво, складені за встановленою формою, на основі яких визначається кошторисна вартість будівництва і договірна ціна. Кошторисна вартість будівництва може визначатися у приблизному або твердому кошторисі. Кошторис вважається твердим, якщо договором підряду не передбачено інше. Зміни до твердого кошторису можуть бути внесені лише за згодою сторін. Таким чином, зазначена у календарному графіку кошторисна вартість і є ціновою пропозицією учасника (ціною, за яку учасник погоджується виконати перелік робіт, що передбачений технічним завданням). Слід зазначити, що розрахунок вартості робіт згідно з даними договірної ціни складає: будівельні роботи – 218 454 326,16 грн, прибуток – 390 566,56 грн, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій - 177 268,22 грн, податок на додану вартість – 43 804 432,19 грн, загальна вартість – 262 826 593,13 гривень. Тобто, запропонована цінова пропозиція учасника ТОВ «Будінвест Інжиніринг» була розкрита на етапі прекваліфікації у розрахунку вартості робіт та у календарному графіку (за виключенням коштів на покриття адміністративних витрат та податків), що є порушенням частини 1 статті 27 Закону про закупівлі.
Період усунення порушень: 10.06.2019 16:25 - 25.06.2019 00:00
Дата публікації висновку: 10.06.2019 16:25

Оскарження висновку в суді

Опис: Подано позовну заяву від 24.06.2019 щодо визнання протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу даної закупівлі про встановлення та усунення порушення.
Дата публікації: 25.06.2019 13:48

Запити/Пояснення