• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О041010 Вільне – Гвардійське – /М-18/ км 0+000 – км 0+900; км 1+000 – км 20+940 Новомосковського району Дніпропетровської області

Завершена

262 873 490.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 314 367.45 UAH
Період оскарження: 20.11.2018 11:13 - 29.12.2018 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ПП "Полтавабудцентр" та допуск пропозицій інших учасників

Номер: 310b1335090841be85a27c7778cbf074
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-20-000800-c.c2
Назва: Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ПП "Полтавабудцентр" та допуск пропозицій інших учасників
Скарга:
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ПП "Полтавабудцентр" та допуск пропозицій інших учасників
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 06.02.2019 19:00
Задовільнена: Так
Автор: ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР", Петросян Гарник Арменакович +380976986939 mega.poltava2018@ukr.net
Вимога
Вирішена

Вимога про усунення порушення, яке обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників

Номер: 294f352a954f423db364d23e90eb0c10
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-20-000800-c.a1
Назва: Вимога про усунення порушення, яке обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників
Вимога:
Наше підприємство має намір прийняти участь у закупівлі «Код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О041010 Вільне – Гвардійське – /М-18/ км 0+000 – км 0+900; км 1+000 – км 20+940 Новомосковського району Дніпропетровської області» (UA-2018-11-20-000800-c). Проте, при підготовці пропозиції наше підприємство виявило вимогу в тендерній документації (далі також — Документація, та/або ТД), яка в порушення ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Наявність нижченаведеної дискримінаційної вимоги у тендерній документації порушує права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства, оскільки на даний час ми не можемо підготувати тендерну пропозицію, яка б відповідала такій дискримінаційній вимозі, що у свою чергу надасть можливість Замовнику у майбутньому відхилити нашу пропозицію. На нашу думку, дискримінаційними являються положення абзацу 2 підп. 7.1 п. 7 ч.2 «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку 2 до Тендерної документації, а саме: «час зберігання гарячої асфальтобетонної суміші (асфальтобетону) у бункері накопичувачі (накопичувачі) та її транспортування до місця її укладання не повинен перевищувати трьох годин після її приготування.». Наголошуємо, що підпункт 5.4.4. п. 5.4 ДСТУ Б В 2.7-119:2011, на який йдеться посилання в оскаржуваному пункті ТД, зовсім не встановлює обмеження, яке на підставі цього пункту Замовник включив до тендерної документації. Цей пункт містить наступне положення: «час зберігання гарячої асфальтобетонної суміші у бункері-накопичувачі не повинен перевищувати трьох годин після її приготування». Бункер-накопичувач – це проміжна ємність у складі асфальтобетонної установки, куди поступає виготовлений асфальт перед його відвантаженням у транспорт. Згідно вказаного положення, лише у бункері-накопичувачі асфальтобетонна суміш зберігається до трьох годин, після цього суміш транспортується до місця виконання робіт (щодо часу такого транспортування нічого у ДСТУ не зазначено). Підпункт 5.4.4. п. 5.4 ДСТУ Б В 2.7-119:2011 взагалі не визначає час між виготовленням асфальтобетонної суміші та її укладенням на автодорогу. З аналогічного приводу Орган оскарження вже приймав рішення. Аналогічну вимогу Орган оскарження вже визнавав дискримінаційною, зокрема у рішеннях стосовно закупівель, в яких замовником виступав Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації. А саме, рішення: 1) № 9270-р/пк-пз від 10.09.2018; 2) № 9276-р/пк-пз від 10.09.2018; 3) № 9272-р/пк-пз від 10.09.2018; 4) № 9277-р/пк-пз від 10.09.2018; 5) № 9271-р/пк-пз від 10.09.2018; 6) № 9279-р/пк-пз від 10.09.2018; 7) № 9275-р/пк-пз від 10.09.2018; 8) № 9274-р/пк-пз від 10.09.2018; 9) № 9273-р/пк-пз від 10.09.2018; 10) № 9278-р/пк-пз від 10.09.2018; 11) № 9686-р/пк-пз від 19.09.2018; 12) № 9687-р/пк-пз від 19.09.2018; 13) № 9689-р/пк-пз від 19.09.2018; 14) № 9688-р/пк-пз від 19.09.2018. Визнавав Орган оскарження дискримінаційним і інші обмеження у тендерній документації щодо часу перевезення асфальтобетону (див., зокрема, рішення № 4520-р/пк-пз від 14.05.2018р.; № 8550-р/пк-пз від 21.08.2018 (пункт 1 рішення) та №8551-р/пк-пз від 21.08.2018 (пункт 1 рішення)). Оскаржувана умова тендерної документації є дискримінаційною, обмежує конкуренцію і порушує права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства, а тому має бути виключена з тендерної документації з метою приведення останньої у відповідність із ЗУ «Про публічні закупівлі». Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи зазначене та з метою запобігання призупинення вищезазначеної закупівлі на період оскарження її умов, ми вимагаємо від Замовника усунути вищенаведене порушення шляхом виключення з тендерної документації положення абзацу 2 підп. 7.1 п. 7 ч.2 «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку 2 до Тендерної документації, а саме: «час зберігання гарячої асфальтобетонної суміші (асфальтобетону) у бункері накопичувачі (накопичувачі) та її транспортування до місця її укладання не повинен перевищувати трьох годин після її приготування.», та внесення відповідних змін до Тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вашу вимогу задоволено, тендерним комітетом департаменту прийнято рішення про внесення змін до Тендерної документації. Дякуємо за співпрацю!
Статус вимоги: Задоволено